2lollypop2 Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 2lollypop2 Legend 264 8 Goedenmorgen, Ik heb een kleine vraag over een factuur. Wanneer een bedrijf zich bij mij inschrijft op zoek naar personeel, krijgen zij daarvoor een factuur. Het bedrag is altijd hetzelfde + btw. Nu zegt er iemand, maar ik ben geen bedrijf, kun je me dan toch helpen? Is dan toch de factuur hetzelfde, of mag ik de btw niet rekenen? Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe. Link naar reactie
0 NOYB Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 NOYB Legend 435 27 Als je BTW plichtig bent voor jouw geleverde diensten, dan moet je altijd BTW in rekening brengen. Link naar reactie
0 MarkScholten Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 MarkScholten Super Senior 174 0 Goedenmorgen, Ik heb een kleine vraag over een factuur. Wanneer een bedrijf zich bij mij inschrijft op zoek naar personeel, krijgen zij daarvoor een factuur. Het bedrag is altijd hetzelfde + btw. Nu zegt er iemand, maar ik ben geen bedrijf, kun je me dan toch helpen? Is dan toch de factuur hetzelfde, of mag ik de btw niet rekenen? Het is precies dezelfde factuur, echter staan dan de gegevens van deze persoon erop (je klant). Met vriendelijke groet, Mark Scholten Link naar reactie
0 Gretha Geplaatst: 17 mei 2006 Geplaatst: 17 mei 2006 Gretha Super Senior 221 0 in een winkel betaal je toch ook btw, als particulier en als bedrijf? dus ook als een particulier bij jou een dienst afneemt, zal de particulier ook de btw moeten betalen Link naar reactie
2lollypop2
2lollypop2
Goedenmorgen,
Ik heb een kleine vraag over een factuur.
Wanneer een bedrijf zich bij mij inschrijft op zoek naar personeel, krijgen zij daarvoor een factuur.
Het bedrag is altijd hetzelfde + btw.
Nu zegt er iemand, maar ik ben geen bedrijf, kun je me dan toch helpen?
Is dan toch de factuur hetzelfde, of mag ik de btw niet rekenen?
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag