• 0

Marktonderzoek voor telecombedrijf

Als eigenaar van een jong telecombedrijf laat ik een stagiaire een onderzoekje uitvoeren.

Ik opereer alleen op de zakelijke markt en dus leek het mij interessant om eens op dit forum te posten.

 

Ik wil achterhalen wat mensen nu nog bij telecomdealers missen en welke services ik nog kan toevoegen zodat ik een betere klantenbinding krijg en daarbij mijn (potentiele) klanten beter tegemoet kan komen

 

De stagiare die ik het onderzoek heb laten uitvoeren heeft een enquete gemaakt en op onze website gezet. Zie link onderaan.

 

Gezien het feit op dit forum veel ondernemers te vinden zijn leek het me niet verkeerd om de link hier ook eens te plaatsen. Hoe meer respons hoe beter er straks een beeld te vormen valt.

 

Het onderzoekje heeft alleen maar betrekking op mensen met zakelijke abonnementen en kost ongeveer 3 minuten om in te vullen.

 

http://www.switchmobiel.nl/service/enquete.php

 

Bij voorbaat dank

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Onder de invullers word een .......... verloot.

 

 

Die actie loopt inderdaad wel bij de mensen die de enquete schriftelijk hebben ontvangen. Het punt is alleen dat via de website de enquete compleet anoniem kan worden ingevuld. Ik kan in mijn mailbox niet zien van wie de respons afkomstig is. Dus is dan vrij moeilijk loten he.....

Link naar reactie
  • 0

Was je nou student of eigenaar van dat bedrijf, of allebei?

 

Als eigenaar van een jong telecombedrijf laat ik een stagiaire een onderzoekje uitvoeren.

 

Dit plaatste je een tijdje geleden.

 

In het kader van mijn studie Bedrijfskunde aan de Saxion Hogeschool doe ik een onderzoek naar de relatie tussen de klant en een telecombedrijf. Welke service verwacht u van een telecomaanbieder, welke wensen en behoeften leven er t.a.v. dit onderwerp bij bijvoorbeeld uw bedrijf?

 

En toen riekte het al naar vermomde acquisitie. Het begint zo een beetje anti-reclame voor Switchmobiel te worden, door al die rare trucjes. Waarom zo ingewikkeld doen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.