Help!! Ik wil zelfstandig ondernemer worden

Aanbevolen berichten

[offtopic] Nou kan het zijn dat ik het weer eens niet snap :-[ , maar volgens mij is deze site alleen maar gebouwd om een boek te verkopen (en advies ???). [/offtopic]

 

 

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Wellicht dat ik mijn site eens tegen het licht moet houden als e.e.a. de indruk geeft die je beschrijft van een commerciële site.

 

Een gratis(!) training, een gratis(!) eboek en daarna nog eentje gratis(!) als verrassing... Na de gratis training kan men zelfstandig beslissen of ze als aanvulling en boekje willen kopen voor een luttel bedrag...

Dat is toch geen ramp?

 

Met vriendelijk groeten,

Vick

Link naar reactie

Vick,

 

Niet naar bedoeld maar de website geeft mij een indruk die ook gewekt wordt bij piramide spelen.

 

Eerst binnenhalen en dan scoren :-X

 

Als dit niet je bedoeling is dan zou ik idd je site aanpassen.

 

groeten

Erik

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie

Ja ik weet dat het lijkt alsof ik mezelf tegenspreek. Ik vind overigens wel dat ik ambitieus ben, ik ben alleen niet doelgericht. Ik heb geen focus. Dat moet ik dus voor elkaar zien te krijgen. Maar mensen verbaal motiveren en overtuigen kan ik wel. Maar ja, en dan??

 

Dan wordt je geen ondernemer, maar verkoper. Als je goed bent in overtuigen, goed bent in motiveren, gemakkelijk in de omgang bent en zeer ambitieus bent....Graag het beste uit jezelf en uit je klanten haalt, maar de focus mist. Dan doe je enkel waar je goed in bent en laat je de focus over aan je baas. Wordt verkoper. Het lijkt je op het lijf geschreven. Sales medewerker, sales manager, sales director. Het is dé manier om rijk en succcesvol te worden.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.