Nils de Witte Geplaatst: 6 juni 2006 Geplaatst: 6 juni 2006 Nils de Witte Retired Mod 7,8k 145 Het zijn mijn favo's Stemmen! Nils Hai Nils, Ik hoop dat je deze mail optijd krijgt. Ik weet dat je nu een enorme fan van Lunch4Kids bent (en je hebt een groot netwerk; ik ben maar altijd direct......) http://www.opwest.nl/home/contract_van_de_week Peter Veldhuizen en ik zitten vanavond in de finale van de Baby Tycoon Award. We kunnen de publieksprijs winnen voor het beste startende bedrijf in de regio Haaglanden. Via bovenstaande link kunnen jullie op ons stemmen. Dat zien we natuurlijk erg graag. We kunnen veel persaandacht krijgen op deze manier. Langs deze weg wil ik je vragen even zijn stem uit te brengen. Ik hou je op de hoogte of we gewonnen hebben! Oh en dit naar alle bekenden doorsturen is altijd een goed idee. Voor al degenen die er ook nog een smsje aan willen wagen: Sms contract b (dus contract spatie b) naar 3553 (let op dit kost wel 35 cent) Alvast hartelijk bedankt. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 6 juni 2006 Geplaatst: 6 juni 2006 Nico Schouten Retired Mod 4,9k 320 Ze hebben al 81% van de stemmen, aantal stemmen staat er niet bij helaas. Synergeon Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 6 juni 2006 Geplaatst: 6 juni 2006 Jeroen Bakker Retired Mod 9,9k 461 Moet je voor de publieksprijs niet in het publiek zitten? Zo heeft zo'n prijs ook weinig nut natuurlijk... Geef dan een prijs voor "wie de meeste vrienden kan optrommelen" :) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen