• 0

Moment van versturing mailing

Stel je richt je op starters die hun bedrijfspand of werkplek moeten inrichten met jouw product.

 

Het is natuurlijk moeilijk om aan een adressenbestand te komen van starters, behalve via de KvK.

 

Daarop is mijn vraag: heeft gros van de starters zijn bedrijfspand/werkplek op het moment van inschrijving al ingericht, of moeten zij daar nog mee beginnen?

 

Wie heeft hier enig idee over?

 

Dank u wel

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Sprout heeft een uitgebreid onderzoek gedaan naar de huisvesting van starters. En volgens mij schrijf je je als starters eerst in bij de KvK, voordat je het kantoor gaat inrichten.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Het is natuurlijk moeilijk om aan een adressenbestand te komen van starters, behalve via de KvK.

 

Dat kost toch niet zoveel?

 

Let wel, als starter tref je opeens wel een volle postbus aan. Wordt wel steeds minder, zolang je maar niks koopt :-)

 

Maar lijkt me geen verkeerde bron en tijdstip om je meubilair onder de aandacht te brengen.

 

Laatst trof ik een startende meubilair verkoper in de showroom van het InfoCenter. Een discutabel punt om aquisitie te doen:-) Maar volgens mij is dit veelal het volgende bezoek na een bezoek bij kvk.

 

 

 

Perry

Link naar reactie
  • 0

...en een heel goed aanbod hebben. Als je bijvoorbeeld bij Ikea bent neem je ook meteen kabel-klemmen, een paar lampen, bakjes etcetera mee. Je hoeft dan maar naar 1 winkel om alles te halen wat gewoon veel tijd scheelt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

.en een heel goed aanbod hebben.

 

Als het echt je doelgroep is (waar ik me nooit op zou focussen overigens), maar om om hier nog even op door te borduren, misschien wel iets als:

 

- wij betalen jouw kvk inschrijving. (werkt de kvk misschien ook mee :-)

- 10% korting als je een maand bent ingeschreven.

- Gaat wellicht iets te ver, maar misschien een begin voor je begint advies( second opinion businessplan). Hoe beter het plan hoe meer korting.

- Voor de doorstarters: als je een jaar bent ingeschreven, krijg je...

 

Als je voor je zelf wilt beginnen loop je eerst eens naar Meubel bedrijf....

 

Perry

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.