Ik heb een website waarvoor ik mijn eigen teksten heb geschreven, en ook zelf onderzoek voor heb verricht.
Nu is er een website die mijn complete teksten heeft overgenomen.
Alleen de naam van het bedrijf is aangepast.
ik heb niets vastgelegd in een copyright, dus ik zal hier niets aan kunnen doen. Het is natuurlijk ook wel vleiend..blijkbaar vonden ze de tekst wel aardig. Daarbij; internet is natuurlijk een medium waar dit mogelijk is. Maar aan de andere kant....
Wat had ik kunnen doen om het te voorkomen? Hoe zit het met copyrights en internet?
Ik ga eerst maar eens vriendelijk vragen waarom ze dit gedaan hebben.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
I.Smid
I.Smid
Vraagje;
Ik heb een website waarvoor ik mijn eigen teksten heb geschreven, en ook zelf onderzoek voor heb verricht.
Nu is er een website die mijn complete teksten heeft overgenomen.
Alleen de naam van het bedrijf is aangepast.
ik heb niets vastgelegd in een copyright, dus ik zal hier niets aan kunnen doen. Het is natuurlijk ook wel vleiend..blijkbaar vonden ze de tekst wel aardig. Daarbij; internet is natuurlijk een medium waar dit mogelijk is. Maar aan de andere kant....
Wat had ik kunnen doen om het te voorkomen? Hoe zit het met copyrights en internet?
Ik ga eerst maar eens vriendelijk vragen waarom ze dit gedaan hebben.
Greetz,
Tirza
Follow your dream, Feel the fear and do it anyway
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/920-content-pikken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag