Als ik nu een BVio opricht op naam van 1 persoon, is het dan later eenvoudig om deze om te zetten in een "normale" BV? Of moeten alle afspraken/juridische documenten, etc al geregeld zijn?
De achtergrond is namelijk dat ik een BV op wil richten, maar nog niets alle contracten, overeenkomsten, etc op papier heb staan. Ik weet dat in een BVio de leden nog steeds hoofdelijk aansprakelijk zijn...
Ronald
Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ronald Kleverlaan
Ronald Kleverlaan
OK, even een juridisch vraagje.
Als ik nu een BVio opricht op naam van 1 persoon, is het dan later eenvoudig om deze om te zetten in een "normale" BV? Of moeten alle afspraken/juridische documenten, etc al geregeld zijn?
De achtergrond is namelijk dat ik een BV op wil richten, maar nog niets alle contracten, overeenkomsten, etc op papier heb staan. Ik weet dat in een BVio de leden nog steeds hoofdelijk aansprakelijk zijn...
Ronald
Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/923-bvio-omzetten-in-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag