Wezijn hard bezig met de ontwikkeling van een gids maar lopen tegen een niet voor ons niet geringe uitdaging op.
Het volgende... we gaan een informatieve gids maken met advertenties en informatie die 1 keer per jaar uitkomt.
De opmaak uitbesteden is te duur dus gaan we het zelf in elkaar zetten ( niet drukken, dat besteden we uit).
Nu is er software nodig om deze gids te maken.
We hebben adviesgevraagd bij Adobe welke software voor ons geschikt zou zijn. We krijgen bij verschillende adviseurs verschillende adviezen.
Trial versie's hebben we gedowload maar die zijn vaak Engelstalig en niet volledig funtionerend dus daar kunnen we ook niet zoveel mee om echt een mening te vormen.
Het is ook geen software van 200,- euro dus te duur om een gok te wagen.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dergelijke software ( mag uiteraard ook andere merk zijn). Het moet door ons wel te leren zijn.
Het gaat om een layout maken waarin teksten ingevoerd worden, en foto's en/of afbeeldingen komen. We gaan zelf geen grafische dingen ontwerpen of tekenen.
Het moet dus een soort layout programma zijn.
Ik hoop dat ik en beetje duidelijk uitleg wat we bedoelen anders hoor ik graag jullie vragen om het precieser toe te lichten.
Alle tips zijn welkom :)
Pauline
altijd eigen baas willen zijn, gewoon een keer DOEN
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paulinebr
paulinebr
Wezijn hard bezig met de ontwikkeling van een gids maar lopen tegen een niet voor ons niet geringe uitdaging op.
Het volgende... we gaan een informatieve gids maken met advertenties en informatie die 1 keer per jaar uitkomt.
De opmaak uitbesteden is te duur dus gaan we het zelf in elkaar zetten ( niet drukken, dat besteden we uit).
Nu is er software nodig om deze gids te maken.
We hebben adviesgevraagd bij Adobe welke software voor ons geschikt zou zijn. We krijgen bij verschillende adviseurs verschillende adviezen.
Trial versie's hebben we gedowload maar die zijn vaak Engelstalig en niet volledig funtionerend dus daar kunnen we ook niet zoveel mee om echt een mening te vormen.
Het is ook geen software van 200,- euro dus te duur om een gok te wagen.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dergelijke software ( mag uiteraard ook andere merk zijn). Het moet door ons wel te leren zijn.
Het gaat om een layout maken waarin teksten ingevoerd worden, en foto's en/of afbeeldingen komen. We gaan zelf geen grafische dingen ontwerpen of tekenen.
Het moet dus een soort layout programma zijn.
Ik hoop dat ik en beetje duidelijk uitleg wat we bedoelen anders hoor ik graag jullie vragen om het precieser toe te lichten.
Alle tips zijn welkom :)
Pauline
altijd eigen baas willen zijn, gewoon een keer DOEN
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9406-welke-software-voor-gids-maken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag