• 0

Een auto op maat maken (customize)

Hallo iedereen,

Hoewel ik hier al vanaf het moment dat ik mijn auto opleiding ging doen mee rond liep, is het idee weer eens aangewakkert door al die programma's en blaadjes over een auto customizen.

!! Let op ik heb het hier niet over het veranderen van een bumpertje zoals the fast and the furious, >:( maar over het op maat maken van een auto!!

Voorbeeld: iemand kopt een nieuwe Mercedes C en wil graag juist die ene kleur intrieur, die ene kleur lak, net die ene soort velgen, en dat speciale video systeem.... noem alles maar

Maar om alles nu zelf uit te gaan zoeken enz, is een hele klus, en meestal kom je met de juiste connecties niet bij die bedrijven die dit voor je kunnen doen.

Mijn vraag aan jullie!!

zal er uberhaupt een markt zijn voor het upperclass verbouwen van auto's, en de grote kosten die het met zich mee zal brengen.. :-\

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9414-een-auto-op-maat-maken-customize/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Alweer een nieuw idee?? Ik krijg het gevoel dat je het bedenken van plannen leuker vindt dan het feitelijk uitvoeren daarvan.

Epistels aan draadjes (studentdrive en MAD) nu ben je daarmee klaar en komt het volgende idee.

Begrijp me niet verkeerd maar ik heb het idee dat je alleen maar ideeen bedenkt en dan klaar, volgende plan. ::)

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

• 0

Alweer een nieuw idee?? Ik krijg het gevoel dat je het bedenken van plannen leuker vindt dan het feitelijk uitvoeren daarvan.

Epistels aan draadjes (studentdrive en MAD) nu ben je daarmee klaar en komt het volgende idee.

Begrijp me niet verkeerd maar ik heb het idee dat je alleen maar ideeen bedenkt en dan klaar, volgende plan. ::)

nieuw idee? waar staat dat??? ik vraag wat jullie van deze branche vinden... gewoon opinie peilen..

heeft niets met mij te maken..

ik ben alleen geintreseerd in dit vanwege mijn achtergrond .... of mag ik alleen dingen vragen en peilen als het met mij te maken heeft?

• 0

Beste Gerrit,

Het begint een beetje uit de klauwen te lopen met jou.

Zoals de andere poster ook al opmerkt "alweer een nieuw idee".

Dit forum is bedoeld om innovatieve ondernemers te helpen met vragen over (innovatief) ondernemerschap.

Nu kom je weer met een verhaal over een bedrij f voor het exclusief aankleden van statusbakken, en vervolgens blijkt dat het je alleen om een stukje "peilen" van de markt gaat.

Even kort een antwoord en dan gaat ook deze draad op slot.

1 Het doen van martkonderzoek heeft alleen zin als je dit onder toekomstige klanten doet, hier zitten aleen (startende) ondernmers met relatief kleine bedrijven, alleen dromers zijn bezig met hun aangeklede Mercedes AMG. Het is dus volslagen nutteloos om hier de "markt te peilen".

2 Als je een auto opleiding doet, dan neem ik aan dat je wel eens in Essen geweest bent, daar lopen de klanten en daar vind je de antwoorden die je hier niet krijgt.

3 Spijker is bezig om echte custombuildauto's te gaan maken naar klantspecificatie, enig idee hoeveel geld hierin geinvesteerd is.

Dat is alleen weggelegd voor mensen waarvan hun vader als sleepboot dienst kan doen.

Ik zou zeggen Gerrit verplaatst je vragen naar een hobbyforum voor auto's en andere casemodders, je bent toch niet serieus van plan iets met dit idee te doen, daarom gaat deze op slot.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar