Ik ga samen met een partner een bedrijf beginnen. Nu hebben we natuurlijk de standaard vragen over welke soort rechtsvorm, tips en trucks etc.
Kortom we hebben gewoon advies nodig, want ik heb op deze site al gelezen dat dit van veel factoren afhankelijk is.
Nu is eigenlijk mijn vraag hoe gaat zo'n advies in z'n werk?
Ga je naar een specifiek juridisch advies bureau en betaal je voor dit advies apart? Neem je zo'n starters-begeleidingsbureau in de hand of ga je naar een administratie kantoor en vraag je het advies in de vorm van een offerte. Dit kantoor kan daarna de administratie gaan doen nav het gegeven advies.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ragumon
ragumon
Hallo allemaal,
Ik ga samen met een partner een bedrijf beginnen. Nu hebben we natuurlijk de standaard vragen over welke soort rechtsvorm, tips en trucks etc.
Kortom we hebben gewoon advies nodig, want ik heb op deze site al gelezen dat dit van veel factoren afhankelijk is.
Nu is eigenlijk mijn vraag hoe gaat zo'n advies in z'n werk?
Ga je naar een specifiek juridisch advies bureau en betaal je voor dit advies apart? Neem je zo'n starters-begeleidingsbureau in de hand of ga je naar een administratie kantoor en vraag je het advies in de vorm van een offerte. Dit kantoor kan daarna de administratie gaan doen nav het gegeven advies.
Iemand ervaring hiermee?
Alvast bedankt.
[koppensneller kwam voorbij - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9506-waar-krijg-ik-startersadvies/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag