• 0

Gezocht: écht ondernemingsplan

Ik zou zo graag eens een ondernemingsplan onder ogen krijgen dat door een bank goedgekeurd is. Ik heb allerhande prachtige hulpmiddelen, maar wil eens 'the real deal' zien en er van leren. Uiteraard geen bezwaar als je je bedrijfsnaam en plaats onleesbaar maakt en geheimhouding gegarandeerd! Liefst een horeca plan, maar andere branche mag ook.

 

Mijn dank is groot!

Lloydz

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mag ik vragen waarvoor?

 

Het is namelijk afhankelijk van je doelstelling hoe je een ondernemingsplan opstelt.

Dit betekent dat een ondernemingsplan dat voor het ene bedrijf goedgekeurd wordt, voor de andere niet voldoende kan zijn.

 

Misschien is een betere optie om een een paar vaste mensen op dit forum jouw plan te laten beoordelen?

 

Uiteraard mag je het mij toesturen, geheimhouding gegarandeerd.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

Hallo Meneer Sloep,,

 

Ik heb een vraag aan u.. Ik moet voor 1 oktober een ondernemingsplan hebben gemaakt, maar ik moet nog zoveel dingetjes doen van school, zoals herkansingen en opdrachten dat ik het zowat echt niet red :( Dus ben eigelijk beetje aan het rondvragen of iemand voor mij een makkelijk ondernemingsplan heeft. Het hoeft al helemaal niet moeilijk te zijn want dat begrijp ik toch niet. Als iemand me zou kunnen helpen graaag!! Alvast Bedankt..

Link naar reactie
  • 0

Hallo Meneer Sloep,,

 

Ik heb een vraag aan u.. Ik moet voor 1 oktober een ondernemingsplan hebben gemaakt, maar ik moet nog zoveel dingetjes doen van school, zoals herkansingen en opdrachten dat ik het zowat echt niet red :( Dus ben eigelijk beetje aan het rondvragen of iemand voor mij een makkelijk ondernemingsplan heeft. Het hoeft al helemaal niet moeilijk te zijn want dat begrijp ik toch niet. Als iemand me zou kunnen helpen graaag!! Alvast Bedankt..

 

Helaas kan ik je zo niet helpen.

Ik kan je wel wat tips geven die je misschien kan gebruiken:

10 - 15 pagina's met 2 - 3 pagina's bijlagen is ruim voldoende.

In weerwil tot nagenoeg alle concepten voor ondernemingsplannen zijn de cijfers van ondersteunend belang bij je verhaal.

Je plan dient je persoonlijke beleving, enthousiasme en kennis te benadrukken.

 

Onder andere om bovenstaande redenen kan ik je dus niet helpen, een ondernemingsplan is maatwerk.

Wellicht dat je voor je opleiding een concept ergens kan downloaden en invullen.

 

Ik bespeur alleen wel een groot probleem: als je er toch niets van snapt, hoe wil je dan je plan kunnen verdedigen? Dit is namelijk essentieel voor een ondernemingsplan.

 

Succes

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 188 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.