Ga naar inhoud

Buitenlands initiatief gebruikt dezelfde naam

Geplaatst:

2lollypop2

Voordat wij een stichting werden herkende mensen ons al aan onze naam.

Als voorbeeld noem ik het even, club higherlevel nederland.

Nu zijn we een stichting en heten we, stichting higherlevel nederland.

Mag iemand uit een ander land, die geen stichting is maar wel zich inzet voor het zelfde goede doel als wij, ineens zomaar zeggen, ik noem ons, club higherlevel ons land?

Nu lijkt het erop dat we bij elkaar horen en in 2 landen werkzaam zijn.

We werken absoluut niet samen en willen zo ook niet gezien worden.

Nu is het zo dat deze persoon dingen doet die niet door de beugel kunnen en één dezer dagen gaat het nog eens fout daarmee.

Als stichting willen wij daar niks mee te maken hebben en mee ingesleurd worden.

* kunnen wij er iets aan doen dat mensen ons niet meer als 1 zien?

* wat kunnen wij er tegen doen, qua naam gebruik?

[titel aangepast - mod]

Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.

Featured Replies

Geplaatst:

TwaBla

Hoezo kan er verwarring ontstaan? Zijn jullie in dezelfde markt actief?

Hebben jullie zelf iets aan bescherming gedaan?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

2lollypop2

• Auteur

Ja klopt, je kunt inderdaad zeggen dat we op de zelfde markt actief zijn.

We helpen mensen met een bepaald probleem op te lossen.

Wij als stichting en deze persoon doet dat gewoon in de eigen prive tijd.

Het is niet verboden als mensen hulp willen vragen aan ons beide.

Nu denken wij dat deze persoon er niet tegen kan niet de enige te zijn die mensen kan helpen.

Mensen zijn vrij om ook onze hulp te vragen, maar ach ach moet je deze persoon dan eens horen, afblijven dat is van mij.

Het gaat echt waar zo ver, dat wij nu iemand helpen met het probleem, daar iets voor moesten ophalen ergens en dat deze persoon het snel is gaan halen en gewoon weg niet wil afgeven aan ons. Resultaat, de politie gaat het nu proberen te halen.

Belachelijk dit zo allemaal natuurlijk en met zoiemand willen wij dan ook absoluut niet gezien, gehoord of vergeleken worden.

Dat nu ineens voor de leuk onze naam ook nog eens gebruikt word, tja dat is natuurlijk eventjes niet grappig.

Mensen denken dat we bij elkaar horen en dat kan niet hoor.

Zij hebben gelukkig nog niks in de gaten, maar wij wel en willen er ook eigenlijk graag wat tegen gaan doen.

Dadelijk zijn wij als stichting het haasje ofzo door deze geintjes steeds.

We zijn opgericht bij een notaris en staan ook ingeschreven bij de kvk, maar dat zal waarschijnlijk wel niet voldoende zijn om hier iets aan te kunnen doen. In ieder geval zodat onze naam niet te kak word gezet.

Geplaatst:

R.J. Sloep

Het gaat echt waar zo ver, dat wij nu iemand helpen met het probleem, daar iets voor moesten ophalen ergens en dat deze persoon het snel is gaan halen en gewoon weg niet wil afgeven aan ons.

Hoe kan deze persoon weten dat, en vervolgens waar en wanneer, jullie iets moeten ophalen?

Zit er niet een lek in jullie eigen organisatie?

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Geplaatst:

2lollypop2

• Auteur

Nee er is geen lek, het is ook allemaal niet zo boeiend, laten we het er gewoon eventjes op houden dat deze persoon achter de rug om via buitenstaanders probeert dingetjes uit te vissen en los te peuteren. Wijzelf en de mensen voor wie wij werken zitten namelijk met geheimhouding.

Het gaat er om dat mensen denken dat we bij elkaar horen of samen werken(en zo kan deze persoon dit soort geintjes blijven uithalen).

Dus, kunnen we er iets aan doen zodat onze naam niet gebruikt word en dat mensen dit niet meer denken?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.