• 0

Straat opengebroken... klanten blijven weg!

Afgelopen maandag is het begonnen: Enkele belangrijke straten langs het winkelcentrum zijn opengebroken voor de aanleg van de RandstadRail. Een het is gelijk duidelijk... de klanten hebben er niet van terug en blijven weg!

Het is bijna griezelig stil in de winkel en dit gaat nog duren tot begin december... :-\

Omdat ik nog maar kort geleden verhuisde met mijn winkel, is er geen groot budget om op "te teren", maar ook niet voor veel extra reclame. Ik pieker mij dus suf om wat aantrekkelijks voor klanten te bedenken. Iets waarvoor ze tòch de moeite nemen om te komen, zelfs al kost het moeite om het winkelcentrum te bereiken.

Heeft er iemand ook ervaring met dergelijke toestanden? Of heeft iemand één of meerdere suggesties voor het aantrekken van klanten òndanks de moeilijke bereikbaarheid van het winkelcentrum?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9659-straat-opengebroken-klanten-blijven-weg/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Misschien is het nu juist verstandig om via je site producten te gaan verkopen. Zorgen dat je gevonden wordt in zoekmachines en een webshop op je site.

Mijn winkel komt al snel in meerdere zoekmachines opduiken, dat zit wel goed. Voor een webshop leent mijn assortiment zich niet echt, teveel steeds wisselende artikelen.

• 0

Een oud topic maar over een inhoudelijk altijd relevant thema, dus ik voeg mijn bijdrage hier aan toe:

'Winkels vergoeden bij openbreken straat'

MKB Nederland pleit voor een landelijke regeling voor ondernemers die inkomsten mislopen door een tijdelijke slechte bereikbaarheid, zoals het openbreken van straten.

MKB Nederland vraagt om een landelijke regeling, omdat gemeenten er lang niet altijd voor zorgen dat dit goed geregeld is.

De organisatie van ondernemers wil dit aankaarten bij de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG).

• 0

Misschien zou dit zelfs bij wet via compensatie van verhuurders én huurders moeten gelden met een bepaalde drempeltermijn.

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar