• 0

hoe gaan we beginnen

goedendag allemaal.

 

zoals te verwachten ebn ik dus echt van plan iets te beginnen.

ik sta nog wel in de kinderschoenen.

 

mijn vraag is: als ik mijn produkt ( voedsel/ lekkernij) aan de man wil brengen, en ik wil bijvoorbeeld een kraampje op beurzen en braderieen hebben, heb ik dan ook vergunningen en inschrijving bij de kvk nodig?

 

In mijn hoofd staat het hele pand er natuurlijk al en dan ook nog op een toplocatie, maarja, ik wil ook weten wat het "normale"publiek ervan vindt.

 

ik wil dus als ene soort test de komende tijd mijn lekkers verkopen op "simpele" wijze.

 

gaanderweg wil ik me dus meer verdiepen in de ondernemingsplannen en dergelijke, en zal ook vaker om hulp vragen.

 

alvast bedankt voor je tijd.

 

 

edit:

 

oei, ik was vergeten eerst de zoekfunctie te gebruiken zoals de sticky aangeeft. ik lees effe nog een paar topics door, en kijk ik of deze dicht moet of niet. ;)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welkom op het forum en hartelijk dank voor het opmerken van de zoekfunctie. In het algemeen merken wij als moderators dat deze functie te weinig wordt gebruikt. We trachten dit keer op keer onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk herhaling van onderwerpen op het forum uit te sluiten.

 

Het dilemma van juridische zaken is dat de omstandigheden van het bijzondere geval allesbepalend zijn voor het antwoord op een vraag. In algemene termen kan zeker een antwoord worden gevonden op de vraag wanneer een vergunningaanvraag en inschrijving bij de KvK nodig is.

 

Mocht het antwoord op de vraag niet bevredigend zijn verzoeken wij de vraag zo gericht als mogelijk te stellen en niet meerdere onderwerpen in één topic aan de orde te stellen. Succes met de start van de onderneming.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.