• 0

transport mogelijkheden

ik zoek een transport mogelijkheid om de kleine paketjes uit china te importeren. dus niet met de container.

ik heb hier en daar wat gelezen. je kan dus via bijvoorbeeld UPS/

FEDEX oid / DHL etc.

maar je kan dus ook via een transporteur bedrijf die de pakketje verzamelen dan met de container versturen.

ik heb hier en daar gezocht naar zo'n transport bedrijf. nergenst kan ik het vinden.

kan iemand mij hierbij helpen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

"Kleine pakketjes uit China importeren" ::)

 

Wellicht is het handig om volgende zaken even aan te geven:

 

aantallen, inhoud, gewicht, waarde, verzekerd, vervoerssnelheid, etc.

 

In een zeecontainer kunnen heel veel "kleine" maar ook "grote" pakketjes. Er zijn ter plekke (China) zeker partijen die deze pakketjes voor je kunnen verzamelen en per container kunnen vervoeren.

 

UPS / FedEx / TNT zijn snel maar hebben een prijskaartje.

 

Als het gaat om kleine pakketjes met een lage inhoudswaarde en een vervoersnelheid van meerdere dagen moet de lokale post in princype voldoen.

Link naar reactie
  • 0

Probeer eens contact op te nemen met Wim Bosman Air & Ocean BV Rotterdam (www.wimbosman.nl) Tel. 010-2992891 die onderhouden groupage diensten in samenwerking met Ensign (gerenommeerd expediteur in China met hoofdkantoor in Hong Kong) met wekelijkse afvaarten van diverse mainports in China en uiteraard Hong Kong. WB Rtm heeft jarenlange ervaring in de afhandeling van z.g. Buyer's Consolodation.

Link naar reactie
  • 0

Je kan ook de afzender vragen om dit in bulk te versturen, dan komen de pakjes bij jouw in bulk aan, ik heb dit al eens eerder op een topic verteld, ik weet niet tot hoeverre dit in Nederland verstuurd moet worden, zou zeggen eerst ompakken, dan de geadresseerde niet zien waar de zending vandaan komt, anders gaan ze zelf in China bestellen.

Daarna versturen via tante post of andere goedkope besteldiensten.

vgr.

Sietse

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.