• 0

Qubits etc.

Zijn er ondernemers die voldoende snappen van de wetenschap om dat naar de mensen te brengen? Dat vraag ik me af. Afgelopen week, hebben Delftenaren bijvoorbeeld qubits met elkaar verstrengeld (lees meer). Lastig om dat te begrijpen in detail ;D. Ze hebben niets gepatenteerd, doen het voor de kennis, niet voor de commercie. Hier is een revolutie in de maak, maar welke ???. Wie pikt zoiets op, wie kan zoiets begrijpen, is een visionair, en brengt het verder?

 

 

[titel aangepast - mod]

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zijn er ondernemers die voldoende snappen van de wetenschap om dat naar de mensen te brengen?

 

Dat lijkt me een hele luie (retorische) vraag. Doe zelf eens een poging om hem te beantwoorden. Er zijn legio voorbeelden van wetenschap die naar de markt gebracht is, en ondernemers kunnen op hun beurt aan wetenschappers vragen om duidelijk te maken wat de relevantie van onderzoek is. Volgens mij is dat een debat dat al generaties lang loopt. Geef jouw visie, en maak het een beetje interessant voor dit forum alsjeblieft.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Wat bedoel je precies met een luie (retorische) vraag? Dat ik het antwoord wel weet? Bombastisch? Niet te beantwoorden?

 

Mijn ervaring is dat directeuren er meestal een sport van maken te vertellen dat ze totaal geen notie van hebben hoe het product dat ze verkopen werkt. Dat is vaak een strategie om zich een hoop zorgen van het lijf te houden. Zich te concentreren op de marketing. De narigheid is alleen dat het vaak echt zo is: ze begrijpen werkelijk niets van wat ze verkopen. Hoe kan je nu in zo'n klimaat een directeur vinden die ontwikkelingen naar waarde weet in te schatten.

 

Waarbij ik trouwens denk dat die kwantumcomputer er snel zal zijn, en maar een marginale betekenis zal hebben.

Link naar reactie
  • 0

Okay, het is blijkbaar geen vraag. Je wilde je ervaring met directeuren delen met het forum. En melden dat de kwantumcomputer er snel is.

 

Hoera!!! ;D

 

Nou kan het topic dicht.

 

PS als je met mensen hier van gedachten wil wisselen, kun je bij een volgend topic misschien een duidelijke vraag of stelling poneren...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.