Verwijdert lid Geplaatst: 21 september 2006 Verwijdert lid 40 0 Geplaatst: 21 september 2006 Onder welk categorie valt 'leveranciers' in de ondernemingsplan precies? Ik heb het momenteel onder 'concurrentie' staan in WORD. Is dit wel goed? [titel aangepast - mod] Link naar reactie
0 R.J. Sloep Geplaatst: 21 september 2006 R.J. Sloep 316 0 Geplaatst: 21 september 2006 Als je je leveranciers als concurrentie ziet denk ik dat het op voorhand een moeilijk verhaal wordt. Zij kunnen immers altijd onder jouw prijs leveren. www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing Link naar reactie
0 Verwijdert lid Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Verwijdert lid 40 0 Geplaatst: 21 september 2006 Hoi Rob, Ik bedoel de leverancier van muziekapparatuur wat ik moet aanschaffen :) Bijvoorbeeld Feedback. Link naar reactie
0 renep Geplaatst: 21 september 2006 renep 2,4k 117 Geplaatst: 21 september 2006 En jij gaat die muziekapparatuur wederverkopen? René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 21 september 2006 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 21 september 2006 Misschien een dom antwoord, maar wellicht kun je je leveranciers opnemen onder het kopje 'Leveranciers'? Of zit je een template in te vullen waar dat niet staat? Zo ja, dan zou ik die template laten voor wat het is, en zelf nadenken over wat je logisch lijkt en wat bij jóuw verhaal past :) Link naar reactie
0 TwaBla Geplaatst: 21 september 2006 TwaBla 22,7k 6 1426 Geplaatst: 21 september 2006 Of bij investeringen en kosten. Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie) Link naar reactie
0 Verwijdert lid Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Verwijdert lid 40 0 Geplaatst: 22 september 2006 Ik ben bang dat jullie niet snappen wat ik bedoel. Ik heb dan ook hieronder structuur weergegeven van het plan. Nu weet ik alleen niet waar het onderwerp investeringen onder valt. Structuur van plan: De ondernemer - persoonlijke kwaliteiten - persoonlijke motieven - persoonlijke kwaliteiten Marketingplan - de ondernemer - idee de markt - de markt in beeld - doelgroepen - concurrentie - bedrijf en product in de markt (swot-analyse) de marketingmix - product/diensten - prijs - plaats - promotie - personeel doelstellingen - kwantiteit - kwalitiet ETC... Link naar reactie
0 byh Geplaatst: 3 oktober 2006 byh 62 0 Geplaatst: 3 oktober 2006 Misschien is er een hoofdstuk "inkoop" ? Het onderdeel marketing hoort voornamelijk bij verkoop. Link naar reactie
0 Verwijdert lid Geplaatst: 3 oktober 2006 Auteur Verwijdert lid 40 0 Geplaatst: 3 oktober 2006 Byh, Dank je wel voor je reactie. Link naar reactie
Verwijdert lid
Verwijdert lid
Onder welk categorie valt 'leveranciers' in de ondernemingsplan precies? Ik heb het momenteel onder 'concurrentie' staan in WORD. Is dit wel goed?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag