• 0

15.000 nieuwsbrieflezers voor einde jaar.

Hallo Higherlevelaars,

 

Ik zit met een enorme uitdaging waar ik hard hulp bij nodig heb. Ik heb al even op het forum rond gekeken, maar heb er niks over kunnen vinden.

 

Het gaat om het volgende:

 

Ik heb een redelijk succesvolle site online staan. Ziet er goed uit, er komen redelijk wat mensen op (ca. 600 uniek per dag) en ik heb zo'n 1500 mensen ingeschreven op onze nieuwsbrief.

 

Nu kan onze forumule alleen slagen als we minimaal 15.000 nieuwsbriefleden hebben. Ik heb daar nu dus 10% van.

 

Deze heb ik voornamelijk weten binnen te halen via marktplaats en Google, maar het gaat lang niet hard genoeg ...

 

We werken nu met een affiliate programma waar ook wat bezoekers vandaan komen, maar alsnog gaan we de 15.000 leden voor het einde van het jaar niet halen.

 

Ik heb al gebeld met verschillende e-mail brokers om hen te vragen wat het kost om eenmalig naar 50.000 mensen een reclame mail te versturen (opt-in), maar helaas kost dat € 0,40 ex BtW per adres!!!! Zoveel geld hebben we helaas niet.

 

Wie heeft enig idee hoe we in korte tijd minimaal 15.000 nieuwsbrief abbonees kunnen verwelkomen zonder daar financieel aan onder door te gaan.

 

Ik zou je eeuwig dankbaar zijn!

Vragen over webdesign, zoekmachineoptimalisatie of Google Adwords? Laat het weten.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk ook dat je daar beter even mee kunt wachten. In de toekomst zou het wel een goed idee zijn. Twee sites genereren altijd meer traffic dan één. Ondertussen houdt je 1 bedrijf, waardoor je wel grotere prijsafspraken kunt maken.

 

Ik denk ook dat je moet zien te ondervangen dat mensen dagelijks mail krijgen. Waarom zou je ze niet de optie geven om een wekelijkse mail te ontvangen, met de aanbiedingen van die aankomende week?

 

 

Groet,

Mieke

 

www.outbox.nl

Link naar reactie
  • 0

Het hele idee is juist dat men vante voren niet weet wat voor aanbieding er online komt. Het is "spannend" en daardoor leuk.

 

Als ik nu een week van te voren alles in een weekbrief aankondig meld iedereen zich af van de dagbrief.

 

Daarnaast is de dagbrief (noem ik hem maar even) een groot succes. Ik zie al rond 21:45 mijn aantal bezoekers drastisch omhoog gaan elke dag (22:00 komt de nieuwe aanbieding online) Als de nieuwsbrief is verzonden gaat dat aantal nog verder omhoog....recht omhoog...alsof mensen op de brief zaten te wachten.

 

Daarnaast heb ik voor mensen die niet dagelijks de brief willen ontvangen de RSS feed op mijn website gezet.

 

maar wat dachten jullie van het idee om elke dag 1 aanbiedingen online te hebben in 3 verschillende catagorieen. Gadget / Living / Lifestyle

 

dus dan staan er op de homepage 3 producten en kan je je inschrijven op de catagorie van jouw keuze.

Vragen over webdesign, zoekmachineoptimalisatie of Google Adwords? Laat het weten.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Joost,

 

Hierbij even de complimenten dat je gisteren de nieuwsbrief van http://www.zibb.nl/marketingsales/nieuwsbericht.asp?artnr=1272558 hebt gehaald.

 

Heeft het al reacties opgeleverd?

 

Karen (die overigens niet snapt waarom je nu opeens nog meer aanbiedingen wilt gaan brengen, want volgens haar is er niets mis met je product)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Het zijn allemaal ideeen. Meer producten = meer kans om te verkopen, maar daarmee zouden we breken met de formule one day one offer...of we moeten hem anders uitleggen: elke dag een nieuwe aanbieding in elke catagorie.

 

Jah, leuk he? Persbericht is verstuurd naar 3000 adressen verkregen via nieuwsbank (tip)

 

Plaatsing op verschillende bladen en websites. O.a. zibb.nl, twinklemagazine, Planet, Gic.nl en Webwereld.

 

Jazeker levert het iets op: ruim 1000 aanmeldingen and counting!

Vragen over webdesign, zoekmachineoptimalisatie of Google Adwords? Laat het weten.

Link naar reactie
  • 0

wat zijn reusjes?

Kaboutertjes die zich groot voelen ;)

 

Zie hier onder 'wat is karma en hoe werkt het'

Je Karma geeft je een idee over hoe je reacties op higherlevel.nl gewaardeerd worden.

 

Vind je het antwoord van iemand goed, beloon deze dan met een 'reus' (karma +1). Een slecht antwoord? Dan kan het een 'kneus' worden (karma -1).

Link naar reactie
  • 0

Het is misschien wat weinig innovatief. maar doodgewoon folders huis en huis, met verwijzing naar website en nieuwsbrief en een prijzen voor elke xde abonnee zou toch moeten helpen? Kost tijd maar geen geld. En van Becel moet je volgens mij 10000 stappen per dagmn zetten. En als je toch bezig bent: misschien dat je kortingen kunt geven op bestellingen via een in te voeren code die je op de huis aan huis folder zet. Misschien dat je hier richting de feestdagen nog wel verrasende resultaten kunt boeken.

Link naar reactie
  • 0

Ach ja, meneer krijgt graag allerlei tips aangereikt maar ons even informeren dat er een affiliateprogramma draait ho maar.

 

Ik verbaas me er ook niks over dat het (enigzins) tegenvalt, dat meen ik dan maar af te leiden uit 'mwoa' want ik schrok me rot van de 'op de eerste rij voor nop' vergoedingen en heb de mailing die ik in de planning had maar snel gecancelt.

 

Bedankt voor het meedenken Joost. :-\

"The road to success is always under construction"

Link naar reactie
  • 0

Ik had een heel antwoord ingetypt, maar dat is niet goed gegaan. Was niet mijn bedoeling. De resultaten vallen niet tegen, zeker niet, maar het bouwt langzaam op, daarom de mwoa...duurt ff.

 

Is een bepaalde tak van sport die affiliates waar ik me nog in moet verdiepen.

 

Katertje, jij bent snel boos...how come?

Vragen over webdesign, zoekmachineoptimalisatie of Google Adwords? Laat het weten.

Link naar reactie
  • 0

Het zal idd komen door de omgeving hier wat betreft de karma en mijn stemming nu door het feit dat ik wederom de bevestiging kreeg/leek te krijgen dat veel bedrijven die een affiliateprogramma starten een belangrijk deel vergeten, notabene waar de naam op gebaseerd is: de affiliate.

 

Ik was al even geshockeerd wat ik te zien kreeg na goedkeuring en na het promotionele verhaal gelezen te hebben en de vermelding van 7% per sale (en ik had iets gelezen over een vergoeding per aanmelding).

 

Na goedkeuring bleek dit dus echter 1% per sale en 10 cent per nieuwsbrief lead te zitten, getallen die nou niet bepaald uitnodigend werken en serieus overkomen en wilde meteen al reageren maar het leek me beter eerst even je eigen visie te laten geven.

 

Je 'mwoa' was dus wel zeer slecht getimed.

 

Maar er zijn dus toch partijen die het tegen die commissie promoten? Dat is dan iig mooi meegenomen.

 

Ik ga er verder maar vanuit dat het de bedoeling was het niet alleen bij de 'mwoa' te laten en heb dan zodoende ook iets te fel gereageerd, ecuse moi.

"The road to success is always under construction"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 32 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.