• 0

OT? Monsterboard ervaringen?

Kan iemand dit bericht naar het juiste forum verplaatsen? ik wist niet waar ik het moest posten.

 

Heeft iemand hier ervaring met het vinden van mensen via b.v. Monsterboard? Ik zoek een heel goede java programmeur en ik zoek een netwerk-held die ook klantvriendelijk kan zijn. In het verleden haalde ik nooit zoveel uit Monsterboard of uit online advertenties, maar misschien anderen wel?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wij ook vrijwel niets, qua doelgroep is het wel een goede match voor IT/internetbedrijven (de beste van de online vacaturesites) maar erg veel reactie merken we doorgaans niet. Onze beste manier is via werving- en selectiebureau's, die kun je goed vertellen wat je zoekt en wat je te bieden hebt qua boeiende organisatie en mooie producten/projecten (iets wat we nog niet goed genoeg vertaald krijgen in onze vacatures).

Link naar reactie
  • 0

Waar zijn toch de goeie ouwe tijden... toen elke ICT-vacature in de Computable stond? ::)

 

Ik zoek hard core Java programmeurs. Dat is niet de Compubable doelgroep. Ik zou in computable adverteren als ik cobol programmeurs zoek, maar die zoek ik nu eenmaal niet. Ik heb een leuke google ad bedacht, en die verschijnt nu op doelgroep sites, kost weinig. levert wel hits, maar nog geen reacties.

 

 

Link naar reactie
  • 0

qua doelgroep is het wel een goede match voor IT/internetbedrijven (de beste van de online vacaturesites)

 

Grapje, hoop ik? Ik heb als werkzoekende heel slechte ervaringen met Monsterboard gehad. Ik stond ingeschreven als Visual Basic ontwikkelaar die werk zocht binnen 20 km. van Utrecht, en kreeg op een gegeven moment een 'match' gemaild voor de functie van Unix-systeembeheerder in Maastricht. Beide hebben inderdaad iets met computers te maken, maar dat is dan ook de enige overeenkomst.

 

De andere zijn overigens niet veel beter.

 

Christine, ik zou deze sites gewoon links laten liggen en het elders proberen. Wat vaak goed werkt is op specifieke Java-forums een oproep te plaatsen.

Link naar reactie
  • 0

Je zou de functies natuurlijk ook op je website kunnen zetten. Ik neem aan dat Java programmeurs en Netwerk helden graag achter Google kruipen. Als ze werk in nederland zoeken, zoeken ze dan vast (eerst) in het Nederlands.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.