TNT Post Webcare

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

TNT Post Webcare's trofeeën

  1. ;D Thanx! Ik doe wat ik kan, en hoop dat het genoeg is. Fijne avond! Met vriendelijke groet, Francis TNT Post Klantenservice
  2. Beste Online Marketeer, Bedankt voor de PM! Ik heb voor je rondgebeld en heb de oorzaak van de dubbele afboeking kunnen achterhalen. Kortgezegd is het te wijten geweest aan slechte voorlichting. Hierover heb ik je inmiddels persoonlijk ingelicht. Het restbedrag wordt gecrediteerd op je eerstvolgende factuur. Namens TNT Post uiteraard excuses. Ik hoop dat de samenwerking met TNT vanaf nu soepeltjes zal verlopen, zo niet dan verneem ik dit graag. Met vriendelijke groet, Francis TNT Post Klantenservice
  3. Heb er maar even een voorschot op genomen. Goedemiddag Online Marketeer, Het voorschotje hebben we ontvangen :) Wat een vervelende en langslepende kwestie..... Zou je in een PM alle gegevens willen zetten (klantnummers, bedrijfsnaam etc), dan ga ik er achteraan voor je. Weet je ook nog met wie er contact is geweest? Dan zou ik dat ook graag willen weten. Met vriendelijke groet, Francis TNT Post Klantenservice
  4. Beste W-Media, Je bericht over het verzenden van pakketten heb ik op het forum van Higherlevel.nl gelezen. Graag zou ik je klacht in behandeling willen nemen, ik probeer deze zaak uit te zoeken en kom hier zo snel mogelijk op terug. Je krijgt zo spoedig mogelijk een reactie hierover. Met vriendelijke groet, Edith TNT Post Klantenservice
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.