- Parkeerkosten verhalen op de belastingdienst
-
startlevel startte met het volgen van Loon werknemer en IB en Parkeerkosten verhalen op de belastingdienst
- Parkeerkosten verhalen op de belastingdienst
- Loon werknemer en IB
-
Loon werknemer en IB
Iemand heeft mij tijdens mijn vakantie vervangen. Ik betaalde aan hem €649 netto. Bruto is dat: €792 incl: SGB: €38, 86 PAWW: €2.38 Loonheffing: € 102,56 Vervolgens deed mijn salarisadministratie aangifte loonheffing en ik moest €259 betalen Ik moet volgens mij nog meer betalen zoals Pensioen. Op journaalposten staat namelijk een totaal bedrag van €1.057,50. De kosten die ik tot nu toe betaald heb zijn lager dan €1.057,50. Welk bedrag is aftrekbaar in de aangifte IB: bruto loon 792 totaal bedrag in journaalposten €1.057,50. Of zelf berekenen : 649 (netto) + 2,38 (PAWW) + 259 (loonheffing) + andere kosten die ik nog moet betalen.
-
Waar kan ik controleren of een klant zijn bedrijf verkocht heeft?
Is het zo makkelijk? Het probleem wordt alleen maar groter. Als het bedrijf niet verkocht is, dan moeten ze mij ook betalen voor het beëindigen van mijn contract. Het incassobureau heeft van mij 1000 euro gekregen en vindt dat hij de zaak moet afronden. Hij wil mijn geld niet terugbetalen. Een advocaat inschakelen voor het oplossen van mijn problemen met de oude eigenaar, Nieuwe eigenaar en met incassobureau kost mij veel geld en energie die ik niet heb. Ik vind het een hel, sorry maar dit is niet makkelijk. Opgeven wil ik niet doen.
-
Waar kan ik controleren of een klant zijn bedrijf verkocht heeft?
NEEEEE!!!!!!! Laat me raden: no cure no pay incassobureau? Trap er dan aub niet in: grote kans dat het je enorm veel geld kost. Lees ook even deze draad Er moeten geen juristen een BV gaan dagvaarden: er moet een advocaat naar de hele zaak (alle documenten, oa overeenkomst & correspondentie) kijken en pas op basis daarvan bepalen wat de beste stap is Klopt. no cure no pay incassobureau. Ze hebben 2 weken lang contact gehad met de klant. Moet ik dit incassobureau betalen, als ik tegen dit bureau zegt dat ik ermee stop en dat ik een advocaat ga inschakelen ? Ik heb ze ook bijna 1000 euro betaald voor het dagvaarden van de bv. Ze gaan de brief vandaag of morgen sturen. Als ik nu stop, moet ik ze veel geld betalen.
- Waar kan ik controleren of een klant zijn bedrijf verkocht heeft?
-
Waar kan ik controleren of een klant zijn bedrijf verkocht heeft?
Ik vraag een advies van jullie om te voorkomen dat ik verder ga met "aanmodderen". Als ik wist wat er precies aan de hand is en wat ik moet doen, dan was ik hier niet. Zal ik de oude en de nieuwe eigenaars vragen om mij een brief te sturen waarin staat dat ik niet hoef te komen? Als ik de brief niet ontvang, dan ga ik daar terug. Dit is natuurlijk ook aanmodderen.
- Waar kan ik controleren of een klant zijn bedrijf verkocht heeft?
-
Waar kan ik controleren of een klant zijn bedrijf verkocht heeft?
In andere topics had ik het over een klant die niet wil betalen en hij heeft nog niets betaald. Hij zei dat het bedrijf verkocht is en ik moest daarom weg. Mijn incassobureau heeft de gegevens van de klant op de website van KVK uitgezocht en het blijkt dat het bedrijf 7 maanden geleden uit de KVK is uitgeschreven. Ondanks dat het bedrijf opgeheven is, heb ik een paar maanden daar gewerkt en ik werd betaald door het bedrijf dat opgeheven is. Op hetzelfde adres is 1 bedrijf gevestigd en de oude eigenaar is nog steeds de eigenaar van het nieuwe bedrijf. Maar via email en internet lieten ze hun leden weten dat het bedrijf verkocht is en de naam van de nieuwe eigenaar hebben ze ook vermeld. Mij hebben ze geen bericht of brief gestuurd. Als de oude eigenaar nog steeds de eigenaar is van het nieuwe bedrijf, dan moet ik daar blijven werken. Waar kan ik controleren of het bedrijf inderdaad verkocht is?
-
Eigen product vergelijken met product van concurrent
In de vergelijking ga je focussen op je goede punten en de slechte punten van de concurrent. De concurrent heeft ook goede punten en je hebt ook slechte punten. Ongetwijfeld ga je jouw minpunten niet vermelden , omdat ze je klanten kosten. Als je dit doet, dan maak je de concurrent zwart en dit is geen eerlijke concurrentie. Deze concurrent gaat ook beginnen met het zwartmaken van je werkwijze, klantvriendelijkheid, etc. Dit is oorlog tussen twee concurrenten en de consumenten houden niet van dit soort praktijken.
-
Hoe reageer je op klanten die je eigenlijk niet vertrouwt
Maar waar kan je zien dat iemand niet te vertrouwen is? Aan zijn naam, afkomst, geaardheid, geloof, ..? Een klant van mij heet Somiya met een hoofddoek en betaalt altijd op tijd. Een klant van mij heet Marc en betaalt niet ondanks verschillende herenigingen, sommatie en het inschakelen van incassobureau. Uiteraard kan je niet alles aannemen. Iemand heeft mij een keer gebeld en was erg boos op zijn webdesigner en ik zei tegen hem “Ik stuur je straks een offerte”, maar dat heb ik niet gedaan. Iemand die zo erg boos wordt, wil ik niet als klant hebben. Deze man heet trouwens Marcel.
-
Hoe reageer je op klanten die je eigenlijk niet vertrouwt
ja en nu staat er: Maar wat wil je hiermee zeggen? Is dit een algemene constatering (zo ja, dan heb je inderdaad gelijk) of reageer je op Bob en zeg je tegen hem dat hij discrimineert (want dat haal ik uit zijn tekst nergens, maar die tekst quote je wel). groet Joost HL admin het is een algemene constatering. Ik kan Bob niet en hoe kan ik hem van iets beschuldigen als ik hem niet kan?
- Hoe reageer je op klanten die je eigenlijk niet vertrouwt
-
Hoe reageer je op klanten die je eigenlijk niet vertrouwt
Ik wijs ook klanten af, maar ik zeg niet tegen ze: "Je bent homo, moslim, vrouw, je heet bambo, etc." Als ze niet betalen dan moet je een incassobureau inschakelen. Een klant van mij heet geen Soeud, maar heeft een "normale-naam" wil mijn geld niet betalen . Wanbetalers kan je niet aan de naam zien.
startlevel
Senior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht