eduard

Senior
  • Aantal berichten

    48
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    dordrecht

eduard's trofeeën

  1. Beste Riccy25, Het exclusief BTW. bedrag is hier dubbel fictief. €20.999 euro min 21% btw is €17354.54 de BTW. is dus € 3644.46
  2. Vraag is of TS denkt dat hij klanten hierdoor kwijt is geraakt (heb je offertes verloren aan Faas?) en wat TS er aan wil doen Of ik aanvragen misgelopen ben, daar zal ik nooit achter komen. En als de advertentie op korte termijn aangepast gaat worden, dan wil ik het daar ook bij laten.
  3. Zojuist toch telefonisch contact gehad. Het bedrijf is met vakantie. Wel het juist e mail adres gekregen, dus zowel telefonisch als per mail vriendelijk verzocht dit aan te passen.
  4. Klopt, ik denk ook dat dit het is. Of het onschuldig is dat betwijfel ik, het is al meer voorgekomen, en zelf zou ik zoiets altijd even checken.
  5. Vriendelijk dank voor de reacties. Inmiddels een aantal pogingen tot contact gedaan, maar helaas nog niet gelukt. Via google kan ik een klachten formulier invullen, maar ik zal eerst nog even proberen het direct met hun te regelen.
  6. Dank voor de vriendelijke reactie! Ik zie toch echt onze naam in grote blauwe hoofdletters, en wanneer iemand daarop klikt, dan komen zij echt op hun site.
  7. Beste, Zojuist heb ik gezien dat wanneer er op onze bedrijfsnaam gezocht wordt, onderstaande advertentie naar voren komt. Een concurrent die onze naam gebruikt om mensen naar hun website te lokken. Nu is het natuurlijk een eer dat de concurrentie zich als ons voordoet, maar mag dit nu zomaar?
  8. Ik zou het idd. niet te negatief neer willen zetten. Wanneer het haalbaar zou zijn, om 1 op 1 prijzen te vergelijken zou ik dit zeker doen. Je merkt toch dat wanneer mensen niet via mond op mond komen, zij eerst telefonisch of via mail prijzen gaan opvragen. Ik denk dat het toch gewoon een of andere jubileum kreet gaat worden. Al begin ik te denken of ik niet gewoon mee moet gaan in de loze kreten.
  9. Allen hartelijk dank voor de reactie's! Nogmaals mijn excuses voor het slecht formuleren van mijn verhaal. Eigenlijk is mijn vraag, hoe moet ik hier mee omgaan/op inspelen. En hoe doe ik dit kort maar krachtig. Zo kort zelf dat het in de beperkte tekst van adwords past. De prijs van de concurrenten afbreken gaat helaas niet op. Het gaat in veel gevallen wel om exact dezelfde producten, ook van dezelfde leverancier. Het punt is echter dat de prijzen voor de particulier niet zichtbaar zijn, door de vele verschillende opties en uitvoeringen. En zelfs al waren ze zichtbaar, het gaat om honderden prijzen. En hier zijn we dus weer terug bij af, het zijn dus letterlijk uit de lucht gegrepen kortingen. Mijn kortingen zijn hoger, maar dit is dus niet goed zichtbaar. @ John de i-pad pagina is inmiddels vervangen, door de ruwe schets van de nieuwe aktie. Wat betreft het korting geven. Helaas kom ik hier niet onderuit in een moeilijke markt en een lastig gebied. Hetzelfde gaat op met de vrijblijvende offerte en advies op maat. Iedereen doet dit vrijblijvend, dus dan kan je niet anders dan meegaan. Maar het blijft wrang om ergens 2 uur te zitten, en advies te geven, om de volgende dag het gegeven advies terug te lezen op een offerte aanvraag site....Waar dus naar de goedkoopste leverancier wordt gezocht.
  10. @ Marco Sorry, ik heb vaak moeite om zoiets duidelijk uit te leggen, zonder teveel in details te treden, waardoor het ook niet altijd veel helderder is. Peter heeft mij wel goed begrepen, misschien dat zijn antwoord mijn vraag ook iets duidelijker maakt. @John Er zullen idd. veel mensen aan gewend zijn, en er zijn er vast genoeg die er doorheen kijken. Neemt alleen niet weg dat er nog steeds heel veel zijn die er intrappen, en die komen dus niet meer bij mij. Die 99,9% was misschien iets overdreven ;) En die i-pad, daar heeft u helemaal gelijk in!! Ik ben nu bezig om iets anders te plaatsen, daaruit is dit onderwerp ook ontstaan. ( maar je kunt zien dat het niet meer geldig is ;) ) @Peter Misschien dat het iets in die richting gaat worden, maar het is moeilijk om in weinig woorden toch erg duidelijk te zijn. Ik probeer iets te verzinnen wat kort maar krachtig is, zodat ik dit ook als tekst op adwords kan gebruiken en als trekker op de nieuwe folder. En dan nog eens met als onderwerp een 10-jarig bestaan actie. Of ik mis even wat inspiratie, maar ik denk dat ik te veel informatie in te weinig woorden wil hebben. Bedankt voor de reatie's!
  11. Beste lezers, Enige tijd geleden las ik hier al een onderwerp over het onder de prijs duiken van concurrenten. Nu stoor/zit ik met een soort gelijk iets. Het is natuurlijk niets nieuws dat bedrijven met de grootste kortingen gooien, en dat dit in de praktijk vaak wel meevalt. Maar hoe hier nu mee om te gaan? Ik weet toevallig dat bij eerdere van deze actie's erg veel verkocht werd. Er zijn hier meerde bedrijven die dit doen, maar er is er 1 die spant de kroon met kortingen die hoger zijn dan dat de marge is. Het gaat hier om luxe producten dus dit is de laatste jaren iets moeilijker geworden. Ik zorg er dan ook voor dat onze prijs behoorlijk onder die van de concurren blijft. Het probleem is dat de meeste mensen bij het zien van 99,9 % korting hier direct instinken. Hoe kan ik nu duidelijk maken dat wij toch altijd scherper zijn, zonder al te negatief te moeten gaan doen over de anderen. Er wordt mij al vaak gezegd ( zelfs door klanten ) dat ik te eerlijk zaken doe, maar wanneer ik 10% korting geef moet dit ook echt 10 % zijn. Wij bestaan dit jaar 10 jaar en willen hier een leuke actie aan koppelen, maar deze zal in het niets ( lijken ) te vallen bij de rest. Dit zelfde probleem gaat op bij adwords, als ik dan al iets zou vinden om het verschil duidelijk te maken, lukt dit nooit met die paar woorden tekst in een adwords advertentie. Mijn excuses voor het rommelig uitleggen.
  12. Ik doe wel mijn best om mijzelf zoveel mogelijk in te lezen, maar door het gebrek aan feeling zal ik hier toch een leek in blijven, en misschien hele stomme vragen stellen. Graag zou ik toch nog even terug komen op die meta tags, die zouden bij mij dubbel zijn? Nu dacht ik zelf even te zoeken en heb het op http://www.metatags.nl/sitebouw_tips_metatags_in_joomla bekeken. Hier kwam dit uit bij mij: -------------------------------------------------------------------------------- Steekwoorden: Geen Keywords Metatag gevonden. De steekworden in uw metatags worden meegewogen door alle zoekmachines. Lees hier wat de keyword tag betekent en gebruik onze handige wizard om de juiste metatags te maken. ------------------------------ En dit kwam eruit bij een een collega bedrijf dat wel op 1 staat -------------------------------------------------------------------------------- Steekwoorden: De Keywords Metatag bevat GEEN fouten. Deze metatag bevat 13 steekworden en is 242 karakters lang. Geef hier 20 steekwoorden (keywords) op en gebruik maximaal 1000 karakters. -------------------------------------------------------------------------------- De kwaliteit van de steekwoorden is goed. De relevantie van de Keyword Metatag met de inhoud is 85%. Relevant wil zeggen dat de woorden die u gebruikt heeft in de Keyword Metatag ook in de pagina gebruikt worden. Als ik dit goed begrijp zou ik helemaal geen meta tags hebben? Voor het gemak nog even de site www.intrasolzonwering.nl Groet, Eduard
  13. Beste, Is het ook belangrijk om in de url de belangrijkste plaatsnaam te zetten? Groet, Eduard
  14. Dat niet maar ik kom er nog. Ik ben van plan voortaan altijd om ee ref. te vragen. Dus het zal redelijk snel gevuld worden hoop ik. Voor een perfecte offerte heb ik indd. meer nodig, maar omdat het maatwerk betreft blijft dit altijd moeilijk. Wanneer de mensen te precies moeten specifieren, komen er fouten. Zodra ik zie dat er niet voldoende informatie is dan reageer ik eerst telefonisch. Dit moet ik indd aan iemand anders overlaten
  15. @ René van Zandwijk Het was even wennen, maar nu vindt ik het zelf heel mooi. @ Starterscoach Het logo als link zou wel fijn zijn. Dat was op de oude site wel zo, dit is wel iets wat ik direct miste. @ John Bouwmans Ik zie uw punt wat betreft het woord "meer' in de buttons. Ik zal eens denken of ik een better passende tekst kan vinden. Wel is het zo dat wanneer de foto ook als link werkt ( wat nog de bedoeling is ) 3 links boven elkaar wel wat veel is, dus dan kan er wel iets weg lijkt mij. Misschien verwijnen die buttons dan wel. Het woord referenties wil ik wel behouden, dit in verband met google. Ik vraag me af of dit door mensen al storend wordt ervaren, zelf heb ik hier niet echt een probleem mee. Mocht iemand een betere/mooiere plugin ( dat is het toch? ) weten dan sta ik hier natuurlijk voor open. @ henkh Ik zou denken wanneer het witte wat meer doorzichtig wordt, dat dit een nadelig effect heeft op de duidelijkheid van de tekst. @ Highio Het ontbreken van een adres was ook zeker geen idee van hem. Dit was een punt van mij. Wij werken zonder showroom, in het verleden heb ik de fout wel gemaakt om het adres van de werkplaats te vermelden. Ik kreeg toen vaak telefoontjes van mensen die voor een gesloten deur stonden. (Ik ben bijna altijd op pad.) Het direct vermelden van het ontbreken van een showroom, werkt ook niet echt. Vandaar dat ik het op deze manier doe. De rede dat er nog geen referenties staan is dat deze optie net beschikbaar is. Afgelopen 2 weken was het een facebook plugin, zo'n 10 mensen hebben gezegd een ref. achter te laten, maar er kwam maar niets. Nu maar deze erop gezet omdat ik denk dat de mensen geen facebook hadden en daarom niets konden posten. "Het contactformulier en offerte-aanvraagformulier zijn te beknopt met alleen een berichtveld voor de inzender. Ik zie dubbele woorden in meta tags. Vreemde opbouw van URI's." Kunt u hier nog iets duidelijker over zijn alstublieft? @ Iedereen bedankt voor de input, ik hoop nog veel meer te krijgen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.