BM

Junior
  • Aantal berichten

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  1. Dat denk ik dus ook. Ik zie geen verschil. En als jij als bedrijf niet willekeurig bedragen af gaat schrijven is er niets aan de hand.
  2. Maar dit probleem heb ik en elk bedrijf ook met bijv acceptgiro's, de kans dat er niet betaald wordt(of in dit geval ingetrokken wordt). Als jij de acceptgiro achteraf of tegelijk stuurt met de bestelling kan je als bedrijf ook op deze manier gepakt worden. Maar dat is het risico wat je loopt. Ik zie hier op de site mensen die het doen. Die doen het ook vioa een bank. Als de bank er te veel risico aan ziet zitten zouden ze het nooit doen toch?
  3. Dit hele topic gaat over het feit dat er geen handtekening gezet hoeft te worden. Daarom wil ik weten hoe en wat. Ik heb een paar voorbeelden van sites gegeven die inderdaad het zonder handtekening doen. Neem als voorbeeld greetz.nl, een kaartje versturen op internet, betalen, vul je naam en rekeningnr in en de volgende dag is het afgeschreven. Daar gaat dit hele topic over. Het kan! De vraag is alleen hoe en ik zoek dus mensen met ervaringen!
  4. Maar dan kom je alweer met de stap van de handtekening. Dit is juist een bellemerende factor. Dit hele onderwerp gaat daar juist over. Ik lever een product met een prijs van niet meer dan 15 euro. Ik zie op internet heel veel sites die gewoon een eenmalige automatische incasso doen, waarbij de kllant alleen zijn naam en banknr opgeeft. De handtekening zie ik als een bellemering van de verkoop, net zoals een overschrijving vooraf, mensen moeten dan nog een actie ondernemen. Bij automatisch incasso klikken ze het alleen aan en klaar. Ideaal! Ik heb het voorgelegd aan mijn bedrijvenadviseur bij de Rabobank, hij zelf zegt dat het niet kan, maar deze thread lijkt anders anders te beweren (ook de sites die ik heb gezien, zoals slimstuderen.nl, greetz.nl en vele andere) Daarom ben ik naar iemand op zoek die bij de rabobank zit en dit ook doet, zodat ik gewoon kan zeggen van kijk maar naar dit bedrijf. Ook ben ik gewoon op zoek naar meer antwoorden. Het is allemaal een beetje vaag en ik probeer duidelijkheid te krijgen over wat nou wel en niet en hoe ik het het beste aan kan pakken.
  5. Dan ben je al verder dan ik. Mijn bedrijvenadviseur bij de Rabobank zegt het al dagen uit te zoeken maar dat het allemaal moeilijk is. Technisch niet haalbaar en dat soort onzin. Maar wat ik nu zie is dat het bij de ABN wel zou kunnen. Dat argument maar eens gaan gebruiken. En onwijs bedankt voor de moeite van het informeren. ;)
  6. Dat is van de Rabobank neem ik aan? En wat voor afspraken hebben jullie daarover gemaakt met hen over het incasseren via internet?
  7. Heeft een van jullie een idee welke bank deze service wel verzorgd? Ik ben namelijk zeer geintresseerd in deze dienst als ondersteuning op mijn huidige betalingsmogelijkheden.
  8. Hebben wij al, maar onze doelgroep ligt bij jongeren van een jaar of 16, en dit lijkt ons een goede methode. Daarom wil ik er meer informatie over. Dus als er nog mensen zijn die bedrijven weten, heel graag.
  9. Ok, dat zoek ik, ga het even uitzoeken.
  10. KPN heeft vrij hoge instap kosten en is volgens mij vooral bedoeld voor belspelletjes en niet zozeer om producten mee af te rekenen. Zijn er nog andere alternatieven?
  11. Als ik het goed heb begrepen is Switchppoint een soort online bankrekening waar je eerst gegevens voor moet opgeven en Tintel klinkt op het eerste gezicht precies zoals ik wil, maar als ik in de supportpage kijk begrijp ik het niet echt meer, daar moet je doorverwijs nummer aangeven en start en stop tijden, weet niet echt hoe ze dat bedoelen. Waar ik naar op zoek ben is een systeem dat als ik een bepaalde bedrag afreken, bijv 4 euro dat de klant naar een nummer belt(zonder zich eerst in te moeten schrijven) en het bedrag op dat moment van zijn mobiele tegoed of mobiele rekening wordt afgeschreven. Ik heb dit idee gezien op deze site http://www.condoomfabriek.nl/index.php?p=betalen Weet iemand een zo'n systeem of is een van de twee bovengenoemde toch de juiste?
  12. Weet er iemand een bedrijf die een goed 0900-betalingssysteem aanbied? Wij zoeken een 0900 betalingssysteem als aanvulling op onze huidige betalingsmethoden aangezien veel van onze klanten jongeren zijn en het om kleine bedragen gaat. Kan iemand mij helpen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.