Ik heb twee weken geleden visitekaartjes besteld op een daarvoor bestemde website. Omdat je alles zelf kunt doen en je eigen ontwerpen kunt uploaden is het geheel vrij goedkoop in vergelijking met andere aanbieders, dus dat was een goede optie. Ik heb voor elk van de vier medewerkers het kaartje ontworpen in photoshop en voor ieder kaartje het stappenplan doorlopen op de website (Uploaden, plaatsing, kleurgebruik, formaat, bekijken, goedkeuren). Ging prima. Na elk voltooide kaartje kreeg ik keurig netjes een bevestiging van de site EN in mijn email. Binnen 7 werkdagen zou ik de kaartjes this ontvangen.
Na 8 dagen kreeg ik 100 kaartjes, van slechts 1 van de medewerkers. Even contact opgenomen en als antwoord gekregen dat alles wat je doet op de site zolang je op de site blijft als 1 sessie wordt beschouwd en dat dus alleen de eerste transactie doorkomt. Wel heb ik viermaal een bevestiging van mijn bestelling gekregen. Nu is de service offline omdat ze eraan werken en over 3 weken is deze weer beschikbaar. Dan kan ik de ontbrekende kaartjes opnieuw invoeren. Dat duurt mij te lang en omdat ik wil voorkomen dat de kaartjes er niet 100% hetzelfde uitzien, wil ik de hele partij kaartjes door een andere aanbieder laten doen. Maar dan zit ik wel met die 100 kaartjes.
Ik vraag me af of ik de boel kan terugsturen onder het mom van een verkeerde levering. Tenslotte heb ik 400 kaartjes besteld in 4 verschillende ontwerpen en er 100 van 1 ontwerp ontvangen. De overige komen niet meer...
Ik hoor het graag!
P.S. Overigens heb ik nog niet betaald, de rekening zou met de levering komen en binnen 14 dagen moeten worden betaald, maar de rekening ontbreekt vooralsnog.