Nemesis

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Joren
  • Achternaam
    Scharn
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Valeas
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Nemesis's trofeeën

  1. Ik ben van de partij. Spreken we af bij het bier, de rookzone of de hot dogs? ;)
  2. Ik heb twee weken geleden visitekaartjes besteld op een daarvoor bestemde website. Omdat je alles zelf kunt doen en je eigen ontwerpen kunt uploaden is het geheel vrij goedkoop in vergelijking met andere aanbieders, dus dat was een goede optie. Ik heb voor elk van de vier medewerkers het kaartje ontworpen in photoshop en voor ieder kaartje het stappenplan doorlopen op de website (Uploaden, plaatsing, kleurgebruik, formaat, bekijken, goedkeuren). Ging prima. Na elk voltooide kaartje kreeg ik keurig netjes een bevestiging van de site EN in mijn email. Binnen 7 werkdagen zou ik de kaartjes this ontvangen. Na 8 dagen kreeg ik 100 kaartjes, van slechts 1 van de medewerkers. Even contact opgenomen en als antwoord gekregen dat alles wat je doet op de site zolang je op de site blijft als 1 sessie wordt beschouwd en dat dus alleen de eerste transactie doorkomt. Wel heb ik viermaal een bevestiging van mijn bestelling gekregen. Nu is de service offline omdat ze eraan werken en over 3 weken is deze weer beschikbaar. Dan kan ik de ontbrekende kaartjes opnieuw invoeren. Dat duurt mij te lang en omdat ik wil voorkomen dat de kaartjes er niet 100% hetzelfde uitzien, wil ik de hele partij kaartjes door een andere aanbieder laten doen. Maar dan zit ik wel met die 100 kaartjes. Ik vraag me af of ik de boel kan terugsturen onder het mom van een verkeerde levering. Tenslotte heb ik 400 kaartjes besteld in 4 verschillende ontwerpen en er 100 van 1 ontwerp ontvangen. De overige komen niet meer... Ik hoor het graag! P.S. Overigens heb ik nog niet betaald, de rekening zou met de levering komen en binnen 14 dagen moeten worden betaald, maar de rekening ontbreekt vooralsnog.
  3. Juist. De verzekeraar wordt in rekening gebracht omdat zij via ons systeem een betere service (dan de concurrent...) aan haar clienten kan leveren. De consument gaat in het nieuwe stelsel toch al meer betalen voor zorg, dus die krijgt van ons geen rekening op de mat. Dat zou ook niet stroken met ons credo. Ik zal binnenkort een krachtenmodel uploaden op de website, waarin de zogenaamde "drives & needs" van de betrokken partijen zijn uitgezet. Dat werpt meer licht op dit toch wel complexe plan.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.