Erwin Vervacke

Junior
  • Aantal berichten

    9
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Erwin
  • Achternaam
    Vervacke

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Veldhoven

Erwin Vervacke's trofeeën

  1. Ben een Belg die in NL leeft. Ik wil nòg meer uitstel vermijden want de eerste herinnering dateert van mei '15. Het is duidelijk dat het bedrijf niet wil/zal reageren tenzij er zwaarder geschut komt.
  2. Ik heb 3 openstaande facturen (totaal €25K) voor een Belgische zakelijke klant die niet reageert op mijn betalingsherinneringen en aanmaningen. Deze zijn verzonden via aangetekende post, gewone post en email. Ook voorstellen tot betalingsspreiding/regeling vallen in het niets. Kan ik een gerechtelijke procedure starten met advocaat zonder dat er opnieuw een traject van herinnering/aanmaning wordt ingegaan? In hoeverre is een incassotraject anders dan wat ik als ZZP zelf verstuur?
  3. hallo Sanne, ik voel me niet gemakkelijk bij de site. Het lijkt me teveel 'in your face' afleiding alsof je op de markt zou staan en met veel lawaai je concurrenten wil overschreeuwen. Ik denk trouwens dat niemand wakker ligt van 'in Nederland gedrukt' etc ... als ik het drukwerk op tijd ontvang met de verwachte kwaliteit dan ben ik blij. Je zit ten andere ook nog steeds zo'n 10% boven de prijs van jouw Duitse concurrent die met een veel zakelijkere site meer vertrouwen uitstraalt en een opdracht 4 uur na ontvangst van de data al in productie heeft. Ik ben nog niet dieper gaan neuzen maar hier haak ik al af (ik had maar een vak moeten leren) groeten en veel succes Erwin
  4. Hallo allemaal, ik wil een onderneming starten die NGOs en humanitaire organisaties assisteert om on-site en online in bijna real-time beslissingen te nemen over het opstellen van betere logistiek, dienstverlening en beveiliging van bv vluchtelingenkampen. Het ondernemingsplan is in draft klaar maar ik heb problemen met het vinden van partners en stakeholders om de aannames te toetsen (bv operationele tak van ICRC, WHO,... of juiste personen binnen verzekeringssector die deze operaties op basis van risico afdekken). Mijn netwerk is te klein hiervoor en LinkedIn werkt me veel te traag. Vandaar dat ik overweeg om te checken met Syntens of bankgerelateerde 'innovatieve setups zoals bv Teckle. In hoeverre kunnen zulke organisaties me verder helpen? Tot hoever kan ik van bv Teckle een neutraal advies verwachten voor niet-bankzaken? alvast bedankt, Erwin
  5. hallo, ik wil graag in contact komen met de verzekeraars die de 'grote' events verzekeren in functie van materiële en lichamelijke letsels. Ik denk hierbij aan events zoals Love Parade (Duisburg), Pink Pop... Zijn er voor dit soort events specifieke verzekeraars? Hoe worden de risico's berekend? thanks, Erwin
  6. hallo allemaal, voor mijn bedrijfje wil ik geregeld een reeks aankondigingen en uitnodigingen versturen via email op een soortgelijke manier als bv een nieuwsbrief wordt opgesteld. Ik wil de layout van mijn site overnemen (gebouwd met iWeb, gehost via MobileMe van Apple) maar dat ding is helaas xhtml en Apple heeft enkele scripts draaien die 'anders' omgaan met bv audio en video. Geen issue voor website maar nu komt het probleem: [*]ik kan de xhtml source code wel kopieren naar een email bestand maar email clients nemen enkel html aan (lijkt me) en ik kan geen xhtml naar html converteren [*]ik wil geen server-based oplossing hebben. Simpelweg vanaf de Mac is al werk genoeg. (het lijkt dat DirectMail van Ethreesoftware dit goed oplost voor OSX). De website heeft geen CMS omdat de opzet erg kleinschalig is. [*]ik heb een klein gepersonaliseerd audio bestand dat ik in de email wil linken en waarvoor ik liefst heb dat er geen browser wordt geopend (is dit uberhaupt mogelijk?) Zijn er buiten DirectMail nog andere eenvoudige oplossingen voor het snel en automatisch verzenden van nieuwsbrieven-met-layout via OSX zonder dat er een server met PHP-ASP-SQL-blablabla nodig is? (BTW, ik ben bekend met online en CMS als IT en service manager maar ik zoek hier absoluut geen ingewikkelde setups en server toestanden, enkel een oplossing die op een Mac draait. Ik wil wel een Windows oplossing bekijken mocht die aantoonbare meerwaarde hebben) alvast bedankt Erwin
  7. bedankt voor de snelle reacties ... en dat op een zondag :-) Ik heb al overwogen om scholen te bellen maar de meeste scholen hebben teachers ingehuurd ... dus de prijs die een school rekent is teacher+kost+winst terwijl ik momenteel enkel het teacher deel wil weten. Als ik in eigen beheer les geef dan speelt dit verhaal niet want dan neem ik alle kosten (en risico) op me. Met premies bedoel ik de pensioen, verzekeringen en andere kosten gepaard aan een zelfstandig statuut die niet rechtstreeks te maken hebben met de activiteiten (dus geen auto, computer... maar de premies die tot zekere hoogte door een werkgever worden betaald mocht ik in loondienst zijn).
  8. hallo allemaal, heeft en iemand in deze groep een goed beeld over wat dance teachers factureren? Ik ben geïnteresseerd in Brazilian/latin prijzen. Ik begrijp wel dat er - in eigen beheer - en kosten/baten calculatie kan gemaakt worden en dat is geen probleem. Maar wat zijn de prijzen als je als freelance voor een andere school werkt? De markt zit vol met dansers zonder opleiding die voor een appel en een ei willen lesgeven, sommigen zelfs omdat ze zo mogelijk meer 'aanzien' krijgen en 'chickies' ... zielig maar realiteit. Dansscholen spelen hier graag op in door eigen studenten te 'promoveren' tot teacher or assistent, maar dan zonder de nodige achtergrond, opleiding, etc... monkey see monkey do. Dus voor elke positie staan 10 hunkerende goedkope krachten te dringen ... hoe wordt dit in andere branches opgevangen? Omdat ik los wil gaan van het ongestructureerde beun werk en freelance wil gaan, hoeveel % premies etc zou ik moeten rekenen? Ik zoek geen exacte oplossing maar een richting, elke feedback is welkom en de winnaar mag komen lessen :-) thanks, E
  9. hallo, ik ben op zoak naar enkele goede formules om mijn industrial design effort te factureren. Vroeger had ik een bedrijf (puur conceptueel design voor internationale standenbouw) waar we ofwel time/material of % van de kostprijs rekenden. Die kostprijs is ook meestal op voorhand te bepalen. In 1998 ben ik ermee gestopt om alle verkeerde redenen en het kostte me 8 jaar om daar achter te komen ... dus ik begin terug aan een nieuw ontwerp bureau. Op dit ogenblik heb ik echter vooral opdrachten met een sterk industrial design karakter. Inhoudelijk geen probleem maar hoe ga ik verder richting financiele afspraken? Weet iemand of er voor deze soort effort enkele branche-specifieke regelingen zijn? Eventueel gerelateerd aan de grootte van de geproduceerde serie? elke feedback is welkom Erwin
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.