siekman-koerier

Junior
  • Aantal berichten

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe

siekman-koerier's trofeeën

  1. Ja het is mij bekend dat ik mijn auto terug moet keuren ( Door mijn werkgever anders zou hij bellen ) . Dit is geen probleem . Ik wil om te starten mijn huidige personenauto inruilen op twee wat oudere opel combo's en dan terug te laten keuren . Daarna nadat ik een route heb wilde ik mij aanmelden om een opleiding te gaan volgen voor het NIWO . Maar ik vind het wel zonde als ik dat niet meer nodig heb volgend jaar . Maar voor mijn plannen in de toekomst ( verschillend vervoer met BE trailertjes en dan vervoer van auto, bouwmatrialen , kleine shovels , kraantjes , pallets met stenen en een 14 mtr gesloten trailer ) zou ik het toch nodig hebben . maar ik wil toch de financiele middelen hebben om alles zelf te kunnen bekostigen . Ik wil de bank er toch zoveel mogelijk buitenhouden . om niet in nood te komen als het een maand wat minder gaat . Ik denk nl dat dankzij de reizende brandstofprijzen de BE combi's het in de toekomst heel goed gaan doen in tegenstelling van de vrachtwagens en hun verbruik . en je mag mits een goede trailer toch heel veel laden en je kan beter op plaatsen in de bebouwde kom komen . Maar dit is voor mij nog toekomst en moet dat allemaal nog goed gaan uitwerken .
  2. Nee de 2e auto is voor mijn vrouw die op een druk moment bij kan springen. Ik zit al een aantal jaar in het vak en weet wat het werk inhoud , en ja ik moet een boekhouder in de hand nemen , maar ik ben zo iemand die alles eigenlijk zelf wil doen tot ik er niet meer uitkom . Ik weet dat ik overal de btw op terug kan halen , en met de klanten zit het ook wel snor. Ik werk nu voor Parts expres en holland parts disti . Zijn grote jongens die al van mijn kwaliteiten op de hoogte zijn en er zo tussen kan rollen . dagelijks een vaste route zit er waarschijnlijk wel in . Ik moet gewoon ff afwachten tot mijn contract is afgelopen bij mijn werkgever. En in de tussentijd werkt mijn vrouw ook nog als taxichaufeuse dus die brengt geld binnen , en ik ben zelf ook in het bezit van de taxipapieren dus ik kan altijd nog rijden. Maar hoe zit het nu met de NIWO vergunning , is het inderdaad juist dat de niwo in 2007 pas nodig is bover de 3500 KG ??
  3. Hallo Is het verstandig voor een koerier om zijn auto op naam van de onderneming te zetten of op prive Ik zal er prive ook meer dan 500 km per jaar mee rijden . ik weet dus dat ik 19ct de kilometer kan rekenen Ik kan dan dus niet de BTW terugvorderen voor belettering , brandstof , onderhoud , verzekering enz. en omdat ik 3 oudere auto's gaat kopen opel combo's of caddy's van 95 , 96 de waarde van die auto's zijn niet meer zo hoog maar dat brengt weer extra onderhoudt met zich mee , maar dat kan ik grotendeels zelf . nou weet ik de catalogus prijs nu zo gauw niet van dat soort auto's maar dat zal al gauw 17000 euro zijn wie kan mijn vertellen wat het verstandigst is voor een koeriers bedrijf Ik ben nu bezig alles op een rijtje te zetten ik start op 1 september. dus niet alles is mij bekend maar alle verhalen op internet laten mij alleen maar meer twijfelen
  4. Ik ben al lang koerier dit voor een werkgever. ben dus ook ervaren in het werk dus ik wil niet een koeriers bedrijf beginnen omdat ik dit topic heb gelezen. Maar door de spirit om iets op te bouwen waar ik trots op kan zijn Ik heb me laten voorlichten door mijn huidige werkgever die mij wensen kent , hij heeft zelf een groot bedrijf en weet dus hoe het zit , en is ook op de hoogte van mijn kunnen . Ik zal mijzelf niet meer zo promoten , mijn excuses hiervoor
  5. Misschien kunnen wij iets voor elkaar betekenen . ik ga een koeriers bedrijf starten en daardoor zijn mijn tarieven erg aantrekkelijk Je kan mij emailen siekman@xs4all.nl Ik heb ervaring in het werk en ben zeer service gericht . En je geeft uiteraard een persoonlijk tintje aan je diensten . dus allebei winst
  6. Hoi Ik ben bezig met het starten van een koeriers bedrijf , ik vestig mij in groningen . misschien dat we iets voor elkaar kunnen gaan betekenen ? Ik weet dat mijn huidige werkgever veel richting amsterdam en rotterdam rijdt dus misschien is voor jou al al een aardige omgeving gedekt. doordat ik klein start zijn mijn tarieven aantrekkelijk en mijn klantgerichte service erg hoog . Je kan mij email op siekman@xs4all.nl
  7. Misschien is het verstandig om een jaartje bij een koeriers bedrijf te gaan rijden. En eens te proeven van het leven van een koerier een uurtje of 16 achter het stuur , ff een paar uurtjes slapen in je wagen . En dan nog opgewekt je service leveren . En bij thuiskomst gewoon weer met je volgende rit beginnen . Ik heb wel eens 1,5 week in de auto doorgebracht , en bij thuiskomst ff gauw een douche een boterham en weer op weg. Ik heb nu een aantal jaar ervaring met personen / pakket-koeriers dienst , Ik kan je vertellen dat het lange dagen zijn , in een concurerende strijd . Maar ik kan je ook vertellen dat bedrijven niet alleen kijken naar je tarieven . Maar eerder naar je service en je klantvriendelijkheid . welke diensten die je levert , en hoe flexibel je bent en mee kan gaan in hun service bijv . rembours , planning . en prioriteiten stelt in hun belang kijk dan bijvoorbeeld naar het afhandelen van een visum , dit kan veel problemen met zich meebrengen die je terplaatse moet proberen op te lossen omdat het anders weer een dag langer op zich laat wachten. Ik ben zelf ook bezig om een eigen koeriers bedrijf op te gaan zetten. Maar ik heb nog het voordeel dat ik advies kan vragen aan mijn werkgever die ook weet uit welk hout ik gesneden ben . Maar dat betekend ook dat we werk kunnen uitwisselen . ook al zitten we in een heel ander rayon . Ik denk dat je gewoon eerst ervaring moet opdoen , stratenkennis opbouwen en mensen en bedrijven ontmoeten in dezelfde branche. En vandaar uit kan je een naamsbekendheid opbouwen en misschien wel opdrachten binnenslepen . Dan weet je waar je mee te maken krijgt en bedrijven leren jou kennen en weten dan wat ze van jou verwachten . En vanaf dat punt moet je het zelf doen , jezelf bewijzen en je woorden ( service ) waarmaken. Dit heb ik zelf nu ook ik ben hierdoor in contact gekomen met internationale bedrijven die veel werk hebben bijv . HPD Holland parts distri parts express van duuren DHL TNT en dit zijn bedrijven die niet met iedereen in zee zullen gaan . ze willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben Maar iig veel succes
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.