The DJ

Newbee
  • Aantal berichten

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Female

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Utrecht

The DJ's trofeeën

  1. Een hele goedemorgen !! Mijn dag kan niet meer stuk eigenljk , ik wil jullie enorm bedanken voor de reacties .. @Martijn , ik ga idd met hem praten. Maar ik weet al bij voorbaat dat het nergens op uit gaat lopen .. Ben dus al op zoek naar een andere boekhouder of administratie kantoor (any tips ?!) Er zijn tegenwoordig maar weinig mensen die hun kennis willen delen met anderen ... Dus dank je wel.. @Annedien .. Heheheheeh tanx voor je woorden .! Im a great DJ!! :P Ik heb heel erg veel aan die link .. Heel informatief... (en ik voel me erg gevleid ,door je reactie.. Ik heb je website net gekeken, damn wat een duizendpoot !! :-*) Maar ik schrok me wel wezen loos !!! Dus m n afgelopen 2 jaren heb ik dat soort dingen nooit bewaard , allen die bonnen en factures.. En de administratie op een cdrom ... Dus die bank afschriften heb ik niet meer , (ja m n ma heeft me er altijd voor gewaarschuwd,dat ik die krengen niet mag weggooien :( ) En volgens mn boekhouder hoefde ik de contracten niet te bewaren,die ik dus opstelde voor de klanten.. ( Ik factuureer alleen aan evenementen achteraf, particuliere klanten. Word dus een contract opgesteld met o.a de prijzen/afspraken etc. Krijg een aanbetaling gestort. En de rest contant voor aanvang van de opdracht) Krijg ik nu dan geen hugeeeeeeeeeeee problemen met de fiscus???? :o
  2. Dag iedereen , Ik wil natuurlijk ten eerste vermelden dat dit een fantastische site is !! Wat ik veel eerder heb moeten ontdekken ;) Mijn vraag nu is , ik zal er niet om heen draaien .. Naja laat ik eerst de situatie uitleggen al overigens ik de vraag ga stellen, misschien dat men zich meer in m n positie kan bevinden.. Ik ben 21 , en draai nu al 5 jaar als dj zijnde.. Succesvol moet ik eerlijk bekennen.. Daarnaast probeer ik m n studie gewoon te volgen ,wat erg moeilijk gaat ,maar dat terzijde.. In ieder geval ,sinds 3 jaar sta ik eigenlijk ingeschreven bij de kvk . En heb ik ook een boekhouder in armen genomen .. Maar ik besef nu pas dat ik totaal geen inzicht heb in m n eigen administratie , en dat m n boekhouder in princiepe niet echt veel voor me betekent .. Ik moet gewoon jaarlijks mn inkomsten inleveren en m n kosten ... Thats it .. Ik als luie tekkel zijnde er vanuit gaand dat wat bij de boekhouder is voldoende is,heb nooit m n eigen administratie bij gehouden.. Ik zal jullie laten zien hoe het er ongeveer uit ziet , ik hou het in excel bij. Mn boekingen staan bovenaan ... Boeking plaats (aantal km's) bedrag de aanbetaling bank/giro ontvangen kas ontvangen .. En beneden in staan de kosten , zoals bijv de cds apparatuur etc etc.. Dat lever ik dus in .... Maar jullie willen niet weten wanneer ik dit doe .. Idd 2 weken voor aanvang ,pak ik m n facturen map erbij , en mn agenda van het afgelopen jaar... Dit is vast het moment dat je me vierkant aan het uitlachen bent , of denkt mens wat ben jij dom zeg !!! :-\ In ieder geval dus .. m n gouden vraag , als je al niet halverwege bent weggeklikt !! Ik wil een goede boekhouding bij houden voor mezelf .. En eventueel de belasting gekonkel blijven uitbesteden .. Maar ik wil wel inzicht hebben daarin , omdat ik nu niet eens weet wat ik het afgelopen jaar heb verdient of heb uitgegeven .. Wie oh wie kan mij hier erbij helpen !!! En alle tips zijn natuurlijk welkom. Gr, 8) [titel verduidelijkt - mod]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.