Musti

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    maak een keuze

Musti's trofeeën

  1. Wat ik ook wel gezien heb is dat je een mailing ontvangt met een antwoord formulier waar al een postzegel op geplakt is (of antwoordnummer), waarin je in een klein formulier kunt aankruisen dat je wel of geen interesse hebt. Zo kreeg ik het idee dat het geen spammer was.
  2. Mijn sterke punt is dat ik weinig tot geen advertentiekosten betaal, omdat ik met beheerders van dochterpagina's goed contacten mee heb. Hieronder nog enkele vragen: Vraag1: Wat ik mij nog afvraag is hoe ik de klanten kan benaderen. Gewoon per mail of post, of toch gewoon bellen? Is een brief met een inschrijvingsformulier + machtiging voldoende of moet ik meer dan dat opsturen? Vraag 2: Nog een klein probleempje. Ik werk nog fulltime en kan geen vaste telefoons beantwoorden. Een antwoordservice is nog geen oplossing, want ik moet wel eerst weten of mijn concept goed gaat werken. Is doorschakelen naar mobiel dan de enige oplossing? Vraag 3: Nog iets. Is het verstandig om klanten beetje onder druk te zetten, met verhalen dat er beperkte hoeveelheid bedrijven nog opgenomen kan worden? Of als wij binnen 1 week niks horen dat een andere bedrijf de kans krijgt op opgenomen te worden? Vraag 4: Is het verstand om de eerste week gratis op te nemen of 50% korting te geven? Gratis geeft niet altijd een goed indruk. Dan ga je meteen aan kleine letters en later komend kosten denken (administratiekosten etc.).
  3. Bij de startpagina dochters zijn er ook vaak bezoekers die alleen komen voor bepaalde informatie en niet gezien kan worden als klant. Denk aan studenten etc. Met mijn eigen pagina kan ik bijvoorbeeld bepaalde advocatenkantoren meer aandacht geven. Verder kan ik bepaalde specialismes al in categorien verdelen zodat ze geen klanten krijgen waar ze niks aan hebben. En een url met het woordje advocaat klinkt beter dan een startpagina dochter.
  4. Ik zal bijvoorbeeld een website openen die gericht is op advocaten. Op de website staan ongeveer 50 links naar de website van de advocaten. Daarnaast algemene informatie over advocaten, rechten etc. Ik verwacht gemiddeld 500 a 600 bezoekers per dag. Dit dankzij een aantal startpagina dochters die ik beheer en een aantal paginabeheerders goed ken. Deze dochterpaginas zijn ook gericht op de advocaten branche. Per doorgestuurd bezoeker wil ik 1 a 1,5 eurocent vragen. Dit omdat bezoekers al gefiltert worden op type opdracht etc.
  5. Ik ben bezig met een nieuwe internetonderneming. Mijn hoofddiensten bestaan voornamelijk uit het doorgeven van leads van unieke klanten. Ik heb een aantal websites waar bedrijven kunnen adverteren. Dit gebeurt meestal met een link naar hun website. Om de bedrijven te overtuigen van mijn diensten wil ik ze een proefperiode aanbieden om bijvoorbeeld hun link 1 week gratis te plaatsen. Zo kan ik bewijzen dat mijn concept werkt en dat ze potentiële bezoekers op hun website krijgen. Er zijn een aantal vragen die mij dan dwars zitten: ??? - zal er bedrijven zijn die van de gratis periode gewoon mee zullen profiteren en van te voren al weten dat ze geen gebruik zullen maken van mijn diensten - zal een bedrijf juist gebruik maken als ze zien dat het echt werkt en al potentiële klanten heeft ontvangen - is een periode van 1 week voldoende, korter of langer? - Hoe kan ik deze klanten benaderen, per post, mail of telefoon ? Ik zat zelf te denken aan post met opvallende briefpapier en voorbeelden van de website - Zal een bedrijf zich juist aanmelden als er meerdere bedrijven ook al zijn aangemeld of juist niet door de concurrentie? Graag reacties/suggesties. :) [titel aangepast - mod]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.