Mijn sterke punt is dat ik weinig tot geen advertentiekosten betaal, omdat ik met beheerders van dochterpagina's goed contacten mee heb.
Hieronder nog enkele vragen:
Vraag1:
Wat ik mij nog afvraag is hoe ik de klanten kan benaderen. Gewoon per mail of post, of toch gewoon bellen? Is een brief met een inschrijvingsformulier + machtiging voldoende of moet ik meer dan dat opsturen?
Vraag 2:
Nog een klein probleempje. Ik werk nog fulltime en kan geen vaste telefoons beantwoorden. Een antwoordservice is nog geen oplossing, want ik moet wel eerst weten of mijn concept goed gaat werken. Is doorschakelen naar mobiel dan de enige oplossing?
Vraag 3:
Nog iets. Is het verstandig om klanten beetje onder druk te zetten, met verhalen dat er beperkte hoeveelheid bedrijven nog opgenomen kan worden? Of als wij binnen 1 week niks horen dat een andere bedrijf de kans krijgt op opgenomen te worden?
Vraag 4:
Is het verstand om de eerste week gratis op te nemen of 50% korting te geven? Gratis geeft niet altijd een goed indruk. Dan ga je meteen aan kleine letters en later komend kosten denken (administratiekosten etc.).