Skylighter

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

Skylighter's trofeeën

  1. Ik neem aan dat je de hoofdstukken 4 en 5 bedoelt. Hiervan was mijn bedoeling dat ik in hoofdstuk 4 aangeef hoe we de communicatie globaal aan willen pakken (de strategie). Mede in hoofdstuk 4 de doelen die we met de communicatie willen bereiken. Hoe bereik je de doelen die gesteld worden in hoofdstuk 4? Met de marketingmix die dan verder uitgewerkt wordt in hoofdstuk 5. Tenslotte gebruik ik de communicatieactiviteiten in hoofdstuk 6 om de punten "aangestipt" bij de marketingmix verder uit te werken. Als voorbeeld: Bij de marketingmix promotie: website, direct mail et cetera. Dan krijg je bij de communicatieactiviteiten: Website -> uitwerking. Mailing -> opstellen Hopelijk ben ik een beetje duidelijk. :)
  2. Tsjah waarom beginnen in het Engels, het is niet voor niets een opzetje, kan het altijd nog verbeteren. Hoe zou ik de externe analyse volgens jou dan beter kunnen opstellen?
  3. Bedankt voor jullie antwoord heren! Als er iemand geinteresseerd is in wat ik tot nu toe heb gemaakt, kan je me even een pm sturen. Zie er namelijk weinig in om het geheel op internet te plaatsen.
  4. Onderstaand mijn opzet voor een marketingcommunicatieplan. Wat hoort er wel en wat hoort en niet tussen? Van school uit heb ik hier nooit onderwijs in gehad, dus dan wordt het een beetje lastig. Alvast bedankt! Voorwoord Inhoudsopgave 1. Management summary 1.1 Inleiding 1.2 Gewenste situatie 1.3 Huidige situatie 2. Achtergrond 2.1 Aanleiding 2.2 Het onderzoek 2.3 Aanpak 3. Analyse en kenmerken 3.1 Extern macro 3.1.1 Politiek 3.1.1.1 Wetgeving 3.1.1.2 Nieuwe wet- en regelgeving 3.1.1.3 Milieuzones 3.1.1.4 Subsidieregeling 3.1.2 Economisch 3.1.3 Sociaal 3.1.3.1 Roetfilters zijn nutteloos 3.1.3.2 Vrachtwagens zonder filter niet weren 3.1.4 Technologisch 3.1.4.1 Technologie achter de filters 3.1.4.2 Overzicht soorten filters 3.2 Extern meso 3.2.1 Afnemersanalyse 3.2.1.1 Segmentatie 3.2.1.2 Geografische gegevens 3.2.1.3 Klantwaarden 3.2.1.4 Behoeften van de afnemers 3.2.2 Bedrijfstakanalyse 3.2.2.1 Vijf krachten model van Porter 3.2.3 Toeleveranciersanalyse 3.2.3.1 Huidige leveranciers 3.2.3.2 Assortiment roetfilters huidige leveranciers 3.2.3.3 Potentiële leveranciers 3.2.4 Concurrentieanalyse 3.2.5 Distributieanalyse 4. Communicatiestrategie en communicatiedoelen 4.1 Strategie 4.2 Communicatiedoelen 5. Communicatieboodschap en –aanpak 5.1 Intern 5.2 Extern 5.2.1 Product 5.2.2 Prijs 5.2.3 Plaats 5.2.4 Promotie 5.2.5 Personeel 6. Communicatieactiviteiten en –middelen 6.1 Website 6.2 Vertegenwoordigers 6.3 Mailing 7. Conlcusie 8. Eventuele bijlagen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.