Jump to content

KStickens

Junior
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Lode Weijtenstraat 21, Schoten (Antwerpen), 2900BE, Netherlands
  • First name
    Kevin
  • Last name
    Stickens
  • Company or organization name
    abnormaal communicatie
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  1. Spreek je netwerk aan. Mensen die je kent, bevriende ondernemers die op hun beurt weer mensen kennen. Zelfs discotheekuitbaters gaan heel wat zakenmensen kennen.
  2. Dit zijn nu eens tips waar ik iets aan heb ;) Bedoeling was eigenlijk dat de mensen dit afprinten en in een A4-farde stoppen. In het huidige formaat kunnen ze het dan gelijk lezen. Wat de u betreft heb je waarschijnlijk gelijk. Zal eens kijken hoe ik het kan vlot trekken. Uiteindelijk ben je als copywriter voor een stuk afhankelijk van de input natuurlijk (bovendien schort het daar wel eens aan).
  3. Een viral is inderdaad misschien een middel. Maar heb geen adressen in mijn bezit en dan moet ik deze naar allerhande info@ adressen sturen. Waar de mensen er niet altijd op zitten te wachten (weet ik uit ervaring). Het bruusk benaderen van klanten van een collega en melden dat je beter bent. Weet niet of dit in België werkt?
  4. Hoe pakken jullie het aan. Een copywriter met een uitstekende dienstverlening, leuke site, maar te weinig klanten die er weet van hebben. Budget: +/- 0 euro. Geen zin om potentiële info@ adressen te overspoelen met een mailing (hoewel hier toch al wel enig succes mee is geboekt, als de e-mail maar leuk is) Hoe hebben jullie de eerste klanten gevonden. Degene die ik nu heb zijn overigens zeer tevreden en brengen soms ook wel een andere klant aan. Leuke, succesvolle acties in gedachten? Dingen die ik dringend een moet uitproberen. Laat maar weten.
  5. De belangrijkste vraag is: hoeveel heb je te spenderen. Zoals eerder aangehaald, de site is echt niet bijzonder. Het gaat om de producten. Deze moeten de aandacht trekken en dat kan alleen met een professionele communicatie én fotografie. Dit kost echter geld. Je moet niet gelijk naar een groot bureau lopen, maar zoek hulp bij een 'gedreven' klein bureau met visie. Zij zullen de nodige contacten hebben met goede fotografen, webdesigners, ... Alles om je communcatie op punt te stellen. Let wel dit gaat aardig wat kosten...
  6. Nou heb de website eens even bekeken. Is het werkelijk de moeite waard om specifiek dit bureau te achterhalen? Lijkt me nu niet echt iets exclusief. De meeste webdesigners kunnen dit wel ontwikkelen. Als het echter om het hele imago gaat weet ik wel enkele adressen waar je terecht kan. Onderaan de website staat ook een samenwerkingsverband, misschien kan je daar eens informeren?
  7. Gevonden op het net: - de potentiële klant kan per post een brochure/folder/mailing/... bezorgen. Deze wordt dan kostenloos onder de loep genomen (feedback met advies om de communicatie te verbeteren) eventueel met als gratis gadget een rode balpen of tipp-ex?
  8. Bedankt voor de tip, een fout die niet te vergeven valt... en ondertussen is aangepast. Tja, op je eigen teksten ben je wat minder secuur dan op die van klanten? zullen we dan maar zeggen... Ondertussen heb ik één van bovenstaande tips ter harte genomen en een soort van beknopt factsheet aangemaakt. Deze zit er in bijlage bij? Is dit iets waar jullie (eventuele klanten) iets aan hebben, om bij te houden en te klasseren? Shoot... andere suggesties zijn nog steeds welkom. FACTSHEET.pdf
  9. Inderdaad. Het kortingsprincipe pas ik al voor een stuk toe. op www.abnormaal-communicatie.be/nl/diensten/testaanbod/ werk ik al met een testaanbod voor nieuwe klanten. Dit wordt ook vermeld in de e-mailing. Lijkt me toch ook al een aardige binnenkomer. Misschien in combinatie met een factsheet die klanten kunnen bewaren? E-mail verwijderen ze immers.
  10. Daar heb ik inderdaad wat aan. De A3-kaart lijkt me inderdaad wel wat. Om de kosten op het drukwerk te beperken kan ik deze ook als pdf doorsturen. Als ik er een humoristische draai aangeef kan dit wel werken (leuke afbeeldingen, ...) Andere tips zijn steeds welkom!
  11. Aangezien ik net start, is er slechts een zeer klein budget beschikbaar. Dus alle 'gratis' of opties met beperkte kostprijs zijn welkom. Ik kan natuurlijk wel een korting op het uurtarief geven.
  12. Als startend copywriter heb ik via een eerdere mailing reeds wat klanten kunnen strikken. Die bovendien ook nog eens enorm tevreden zijn. Ik kan echter gerust nog wat meer klanten aan en plan een nieuwe e-mailing. Ik zou hier echter een actie of korting aan willen koppelen om nog meer potentiële klanten te overtuigen. Ongetwijfeld zitten er tussen de HigherLevel-gebruikers ook potentiële klanten. Wat zouden jullie graag krijgen: een korting, een gadget, ... Let wel: er is slechts een zeer beperkt budget beschikbaar. Alle suggesties zijn welkom. Ik dacht aan een leuke informatie fiche als attachment, een kortingsbon in attachment, een korting op het uurtarief, ...
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept