Jump to content

Siem

Junior
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    anders
  • Gender
    Male
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    51 >
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. Even een update van de gebeurtenissen. Na mijn laatste mail ,waarin ik schreef dat ik het vreemd vond dat de bank mij verantwoordelijke stelde voor het ontvangen van post, hoorde ik niets meer van de bank. Ik heb toen een brief aan de betreffende persoon geschreven, waar ik ook niets op hoorde. daarna heb ik een aangetekende brief met bevestiging van ontvangst gestuurd, met het zelfde resultaat. Tenslotte heb ik de directeur van de vestiging van mijn ongenoegen over de gang van zaken op de hoogte gebracht. Hierna kwam direct het mailverkeer weer op gang, met als resultaat dat mijn huurders een 'nieuwe' bankgarantie moeten ondertekenen en opsturen naar de bank. Hierna zal ik hem ontvangen en is het probleem uit de wereld. Waarom dit niet meteen geregeld heeft kunnen worden is mij een raadsel,maar ik ben blij dat het opgelost is.
  2. Dat zal ik doen! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.....
  3. Ik heb het volgende aan de bank gemaild: Ik vind het buitengewoon merkwaardig dat u mij verantwoordelijk stelt voor het ontvangen (!) van post van de Rabobank. Het lijkt mij dat u verantwoordelijk bent voor het deugdelijk verzenden van (waarde-)papieren. Had ik de bankgarantie ontvangen, dan had ik deze vanzelfsprekend goed bewaard. Ik laat u hierbij echter nogmaals weten dat ik de bankgarantie niet heb ontvangen. Ik verzoek u daarom dan ook om mij deze alsnog/ nogmaals toe te sturen. Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen. Ik begrijp uit jullie commentaar dat mijn huurders een kopie van de bankgarantie hebben of in elk geval beschikken over een bankafschrift wat bewijst dat zij een bankgarantie hebben afgesloten. Ik snap niet dat die bank zo moeilijk doet ???
  4. Nooit ontvangen.... Ik begrijp dus dat ik (via de bank) de bankgarantie van mijn huurders had moeten krijgen?
  5. Zowel ik (verhuurder) als mijn huurders hebben ooit een bankgarantie ontvangen!
  6. Oh gelukkig! :) Ik kon er bijna niet van slapen... Wat bedoel je trouwens met "geldt dit alleen voor de VERhuurder" ?
  7. Het lijkt erop dar 'renep' en 'down' uitgaan van kwader trouw. Daar wordt ik wel wat treurig van. :'( Wat zou het voordeel voor mij zijn indien ik de bankgarantie wel had ontvangen en nu beweer deze niet te hebben ontvangen? Ik vraag enkel maar advies.....
  8. Ik blijf het raar vinden dat ik verantwoordelijk zou zijn voor het ontvangen van post, waarvan ik niet eens weet dat die verstuurd is.
  9. Trouwens, is het niet absurd dat ik verantwoordelijk wordt gesteld voor het ontvangen van post van de Rabobank?
  10. Geweldig! Het hoeft dus geen bezwaar te zijn dat ik niet in het bezit ben van de originele bankgarantie.... Vreemd trouwens dat zoiets niet aangetekend, of met bericht van ontvangst verstuurd wordt. Badankt, ik kan weer wat rustiger slapen :)
  11. Ik heb mijn winkelpand verhuurd per juli 2007. Een starterscontract voor 2 jaar,met een optie voor nog 3 jaar. Mijn huurders willen stoppen ,omdat ze de huur niet meer kunnen betalen. Om de resterende maanden huur te kunnen betalen, stelde ik voor om de bankgarantie te gebruiken, maar nu blijkt dat ik deze nooit ontvangen heb. Ik was onervaren in het verhuren en ik heb hier destijds niet op gelet. Stom natuurlijk, maar het is gebeurd. De bank zegt dat ze de bankgarantie op 16 juni 2007 hebben verzonden, maar ik heb hem niet gekregen. Wat te doen?
  12. Bedankt voor de tip! Deze kende ik niet. Nu nog het "advertentie" gedeelte, m.a.w. hoe breng ik de zaak aan de man. Heeft iemand ervaring met het wittevlekkenplan.nl? Of heeft iemand een andere tip? Kun je als particulier op Fundainbusiness adverteren bijvoorbeeld?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept