Stolk

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Adres
    Hammarskjoldplaats 112, Rotterdam, 3069RD, Nederland
  • Voornaam
    D.R.
  • Achternaam
    Stolk
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Stolk Logistics Imp. & Exp.

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Rotterdam
  • Telefoonnummer
    0614966727
  • Branche
    Wetenschap & onderwijs

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    gebruik willen maken van mijn diensten als expediteur
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Eerlijkheid duurt nogsteeds het langs

Stolk's trofeeën

  1. Om goederen te verkopen, zullen ze toch eerst moeten worden ingeklaard op een NL BTW nummer. Zolang je geen bedrijf hebt die de goederen inklaart op zijn btw nummer, kan je de goederen ook niet verkopen. Het BTW waarop wordt ingeklaard, zal ook weer op de verkoop faktuur moeten staan bij verkoop. MAW je zal eerst een NL btw nummer moeten aanvragen voordat je ook maar iets kan doen. Mvg,
  2. Misschien ene beetje laat maar als je nog hulp nodig hebt dan hoor ik het graag. Mvg,
  3. Mail me maar en ik leg je alles uit ! succes
  4. Transittijden zijn vrijwel gelijk. Containers ex USA, worden momenteel alleen duurder, daar er door de lage dollarkoers bijna geen container meer te vinden is in USA. China is nu aardig voordelig, maar men verwacht wel weer een lichte stijging. Stuur me anders een email, misschien kan ik je verder helpen...... Mvg,
  5. Omslag punt is nu bij zo'n 14 a 15 cbm door de lage zeevracht. Vorigjaar was het omslag punt bij 20-22 cbm.
  6. Ik dacht dat je op dit forem geen reclame mag maken voor je bedrijf ?
  7. De Euro landen zijn niet zo aantrekkelijk daar de prijsverhouding bijna gelijk is. In het Verre Oosten wordt nog alles in Dollars af gerekend waarmme je nog steeds voordeel uit kan halen
  8. Normaal gesproken, worden ze dan ergens gelost in een loods. Die kan je zelf zoeken maar een gemiddelde expediteur kan dat ook voor je regelelen hoor. Maar een container zelf opslaan met de goederen er in wordt moeilijk. Ten eerstemagje niet zomaar even een terrein op omer iets uit te pakken en daarnaast staan ze dichtop elkaar en opgestapeld. Dat wordt een hoop handlingskosten.....
  9. Hoi, Als advies wilde ik nog even mededelen dat de lossingskosten vrij hoog zijn in Nederland. Vanaf 3 cbm wordt je kostprijs lager per kolli. Mvg,
  10. Beste Arno, Ik zou altijd FOB kopen. Zo kan je zelf bepalen hoe en me wie je de zending hier naar toe haalt. Je moet dan wel een beetje verstand hebben van zeevrachten. Het ligt eraan waarvan je produkten gemaakt zijn, maar meestal zijn de invoerrechten rond de 5%. Een expediteur kan dit allemaal voor je regelen en zoekt meestal de voordeligste vervoerder. Meestal regelen zij dan ook het natransport en ja dan krijg je een vrachtwagen voor je deur. UIteindelijk heb je maar met 2 fakturen te maken. 1 van de fabriek en de andere van de expediteur. Hoop hiermee je vragen beantwoord te hebben. Mvg, Dennis Stolk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.