Jump to content

Stolk

Junior
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Hammarskjoldplaats 112, Rotterdam, 3069RD, Netherlands
  • First name
    D.R.
  • Last name
    Stolk
  • Company or organization name
    Stolk Logistics Imp. & Exp.
  • How did you find us:
    anders

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    Rotterdam
  • Phone number
    0614966727
  • Branch
    Wetenschap & onderwijs

Vision

  • I'm looking for people who
    gebruik willen maken van mijn diensten als expediteur
  • My opinion about entrepeneurship
    Eerlijkheid duurt nogsteeds het langs
  1. Om goederen te verkopen, zullen ze toch eerst moeten worden ingeklaard op een NL BTW nummer. Zolang je geen bedrijf hebt die de goederen inklaart op zijn btw nummer, kan je de goederen ook niet verkopen. Het BTW waarop wordt ingeklaard, zal ook weer op de verkoop faktuur moeten staan bij verkoop. MAW je zal eerst een NL btw nummer moeten aanvragen voordat je ook maar iets kan doen. Mvg,
  2. Misschien ene beetje laat maar als je nog hulp nodig hebt dan hoor ik het graag. Mvg,
  3. Neem eens contact met mij op ! Mvg,
  4. Mail me maar en ik leg je alles uit ! succes
  5. Transittijden zijn vrijwel gelijk. Containers ex USA, worden momenteel alleen duurder, daar er door de lage dollarkoers bijna geen container meer te vinden is in USA. China is nu aardig voordelig, maar men verwacht wel weer een lichte stijging. Stuur me anders een email, misschien kan ik je verder helpen...... Mvg,
  6. Omslag punt is nu bij zo'n 14 a 15 cbm door de lage zeevracht. Vorigjaar was het omslag punt bij 20-22 cbm.
  7. Ik dacht dat je op dit forem geen reclame mag maken voor je bedrijf ?
  8. De Euro landen zijn niet zo aantrekkelijk daar de prijsverhouding bijna gelijk is. In het Verre Oosten wordt nog alles in Dollars af gerekend waarmme je nog steeds voordeel uit kan halen
  9. Normaal gesproken, worden ze dan ergens gelost in een loods. Die kan je zelf zoeken maar een gemiddelde expediteur kan dat ook voor je regelelen hoor. Maar een container zelf opslaan met de goederen er in wordt moeilijk. Ten eerstemagje niet zomaar even een terrein op omer iets uit te pakken en daarnaast staan ze dichtop elkaar en opgestapeld. Dat wordt een hoop handlingskosten.....
  10. Hoi, Als advies wilde ik nog even mededelen dat de lossingskosten vrij hoog zijn in Nederland. Vanaf 3 cbm wordt je kostprijs lager per kolli. Mvg,
  11. Beste Arno, Ik zou altijd FOB kopen. Zo kan je zelf bepalen hoe en me wie je de zending hier naar toe haalt. Je moet dan wel een beetje verstand hebben van zeevrachten. Het ligt eraan waarvan je produkten gemaakt zijn, maar meestal zijn de invoerrechten rond de 5%. Een expediteur kan dit allemaal voor je regelen en zoekt meestal de voordeligste vervoerder. Meestal regelen zij dan ook het natransport en ja dan krijg je een vrachtwagen voor je deur. UIteindelijk heb je maar met 2 fakturen te maken. 1 van de fabriek en de andere van de expediteur. Hoop hiermee je vragen beantwoord te hebben. Mvg, Dennis Stolk
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept