mandygrom

Junior
  • Aantal berichten

    27
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Geslacht
    Female
  • Voornaam
    Mandy
  • Achternaam
    Grom
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Media Avenue
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Amsterdam / Den Haag / Bonaire
  • Branche
    Huisvesting & vastgoed

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    Samen willen werken aan het bouwen van concepten, kennis willen delen, netwerken, php ontwikkelaars, dtp'ers
  • Mijn mening over innovatie
    Internet wordt steeds groter en belangrijker in ons dagelijks leven, ook door mobiel internet. Ook de mogelijkheden zijn steeds onbeperkter.
  • Mijn mening over ondernemerschap
    If you'll do the average you will never stand out...

mandygrom's trofeeën

  1. Beste iedereen, Ik heb al een tijd een Magento webshop en ik ben er wel tevreden over, maar ik mis een totaal overzicht. Ik heb een beetje het gevoel dat ik voor alles net iets anders moet gebruiken en dat het nergens helemaal bij elkaar komt. Ik heb Adyen voor payments, maar in de Magento shop zie ik niet of er wel of niet betaald is, dat zie ik op het Adyen platvorm Ik heb daarom ook nergens een goed overzicht van wat er nog wel en niet verstuurd moet worden Ik kan niet in 1x alle orders uitprinten (dat is een eindeloos gedoe met facturen aanmaken en een voor een printen) Als ik iets retour krijg is er dus ook geen overzicht in Ik heb geen boekhoudsysteem Ik wil ook graag dat alles wat verstuurd moet worden een track en trace en order status aan de klant krijgt Ik wil graag dat je deze dingen allemaal in 1x kan printen (nu moet ik een voor een alles intypen bij Postnl Parcelware) Ik wil dus graag dat de achterkant van mijn shop helemaal op orde is en dat alles in 1 overzicht is en direct geprint, gefactureerd wordt en dat de klanten ook direct status informatie krijgt via het eigen inlog deel. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en weet wat een goed systeem is? Ik zit dus niet te wachten op nog een koppeling wat dan ook weer net niet alles kan waardoor ik steeds dingen moet gaan inlezen in weer een ander systeem. Dat is zogenaamd heel erg makkelijk maar valt in de praktijk erg tegen. Ik ga ook overstappen van postNL Parcelware (dat vind ik echt heel slecht, pdf printen gaat blijkbaar erg moeizaam met een apple mac) naar DHL, dus wat voor koppeling is dan weer handig? Ik hoor heel graag of iemand hier ervaring mee heeft en misschien weet wat de gouden oplossing is voor een goede backend/ order afhandeling! Groetjes!
  2. Hi, Daar heb je helemaal gelijk in! Ongeveer 30/30/20. $1 in Nederland is misschien wel heel ambitieus, maar een hoe minder hoe beter natuurlijk. Zoiets als het voorbeeld.
  3. Hi, Ik ben opzoek naar een leverancier van verpakkingen of iemand die zelf ook veel verpakkingen inkoopt of wil inkopen. Zoals altijd geldt massa = kassa. Het moeten mooie zwarte dozen zijn met een roze strik en een logo gedrukt op de box. We willen niet meer betalen dan $1 per doos. We hebben er ongeveer 500 per maand nodig. Ik hoor graag jullie sugesties!
  4. Hi iedereen! Bedankt voor jullie reacties! @danny ik heb al vaker samples opgevraagd bij bedrijven (toen in China) maar dat beviel tot nu toe niet zo. Vanuit mijn omgeving heb ik begrepen dat bezoeken vaak wel echt noodzakelijk is. Ik heb een aantal grote fabrieken die ook werken voor grotere mode merken in Nederland en ik heb er een aantal gevonden via Alibaba. Ik heb zelf wel de indruk dat je in persoon betere afspraken kan maken en beter duidelijk kan maken wat je wilt. Ook denk ik dat je eerder serieus over komt omdat ze volgens mij vaak genoeg mailtjes en telefoontjes krijgen van mensen. Of het zo is zal blijken! Mocht het tegen vallen ben ik toch weer een ervaring en een stedentrip rijker!
  5. Hi iedereen! Ik heb zowaar weer een reactie gekregen dat het er nu echt aankomt.... (Alsof hij dit gelezen heeft!) Meer dan afwachten kan ik natuurlijk niet. Ik ben zeker niet ontevreden over Alibaba. Als je iemand googled kun je al vrij snel vinden dat het om een echt bedrijf gaat. Natuurlijk kun je altijd pech hebben. Daarom denk ik nooit teveel bestellen of proberen om een betaal regeling te treffen. Alhoewel veel leveranciers dit net zo min prettig vinden over internet.
  6. Ruim 2 weken geleden heb ik Kelim Boots besteld bij een fabrikant in Marokko. Ik kwam bij deze fabrikant via Alibaba en we hadden eerst dagelijks contact waardoor de fabrikant op mij betrouwbaar over kwam. Overigens klopte ook de andere gegevens (site, bank rekening ect) Nu krijg ik sinds bijna een week opeens geen reactie meer op mijn emails waardoor ik het idee krijg dat ik opgelicht ben. Direct na de betaling heb ik ruim een week lang nog goed contact gehad. Maar de laatste keer zei hij dat hij de producten zou gaan verschepen en mij de tracking code zal toe sturen en dat is tot heden nog niet gebeurd. Wat ik overigens ook vreemd vind is dat de advertentie op Alibaba verdwenen is. Gelukkig heb ik een kleine "sample" order gedaan maar toch zou ik het zeer vervelend vinden als ik deze goederen niet meer zal ontvangen en dus mijn geld kwijt ben. Tenminste ik neem aan dat ik er verder vrij weinig aan kan doen? Kan je dit ergens verhalen? Of kun je ergens aangifte doen? Wellicht heeft iemand hier tips over? Of eventueel ook tips om dit soort dingen te voorkomen. Wanneer ik iets bestel via Alibaba blijft het toch altijd spannend of ik wat krijg. Gelukkig heb ik tot nu toe alleen maar goede ervaringen. Ik heb bijvoorbeeld laatst ook gelezen dat je beter met creditcard kunt betalen omdat je via je creditcard altijd je geld terug kan krijgen. Is dat zo?
  7. Binnenkort ga ik naar Istanbul om te bekijken of ik mijn tassenlijn kan laten produceren hier. Ik heb al een contact gehad met een aantal fabrieken die ik ga bezoeken. Wellicht hebben mede ondernemers hier nog tips voor mij? Bijvoorbeeld nog wat adressen? Contact personen? Wellicht iemand met ervaring hiermee? Mijn bedoeling is om eerst overal samples van te ontvangen zodat ik hiermee de winkels langs kan gaan. Alvast bedankt!
  8. En wat als bijvoorbeeld een product door een fout nog niet geprijsd was en nog offline had moeten staan maar toch online is gekomen en is besteld?
  9. Als je bij kleine bestellingen dit "vervelend" vind maak je toch gewoon de verzendkosten in het buitenland heel hoog onder een bepaald bedrag?
  10. Hallo iedereen, Wanneer een consument een bestelling plaats op een webwinkel gaat de koopovereenkomst dan direct in of moet de webwinkel deze koop eerst nog aanvaarden? Is het zo dat wanneer men bijvoorbeeld iets online verkoopt wat niet meer op voorraad blijkt te zijn dat je de verkoop kan ontbinden? Of ben je dan alsnog verplicht om het product te leveren ook al heb je het niet meer? Ook vraag ik me af omdat er wel overal staat hoe het voor de consument werkt om de koopovereenkomst te ontbinden, hoe een webwinkelier dit kan doen. Een consument kan dit binnen 14 dagen doen (dacht ik) maar kan een verkoper dit ook doen? Wanneer je direct het geld hebt terug gestort is de koopovereenkomst toch ontbonden?
  11. @ Kees Ik gebruik nu mailchimp maar alles is in het engels ik probeer zoveel mogelijk te vertalen maar het lukt me niet om de standaard mailtjes die iemand krijgt die zich net aanmeld aan te passen.... Click here to confirm your subscription to our list. If you received this email by mistake, simply delete it. You won't be subscribed if you don't click the confirmation link above. For questions about this list, please contact: Dit krijgen mensen nu dus ik wil het graag vertalen....
  12. Hi! Budgetmailer heeft volgens mij geen follow up functie (zie het er niet bij staat) Mailchimp werkt tot nu toe prima! Vooral handig dat je het eerst gratis mag proberen :D Bedankt!
  13. Hallo, Voor mijn webshop (en andere sites) ben ik opzoek naar email software, nu vond ik YMLP wel erg goed en heb ik de inlog page gemaakt. Maar toen kwam ik erachter dat er geen automatische follow up optie in zat. Dit is voor mij heel belangrijk omdat ik mensen na aanmelding in volgorde emails wil sturen. Ik vond http://www.aweber.com/pricing.htm ook wel goed maar best wel prijzig. Zeker omdat je nog extra betaald wanneer je lijst groter wordt. http://www.enormail.nl/ is wel helemaal gratis en heeft follow up alleen staat er nu al dagen dat er technische storing is, dus dan heb je er natuurlijk ook niets aan. Een ander probleem bij enomail is dat je geen eigen aanmeld pagina kunt maken. Ik hoop dat iemand geweldige software weet die niet al te duur is of die je gewoon in 1x kunt kopen. Wat gebruiken jullie? Zit het allemaal in jullie site verwerkt?
  14. mod-edit: ik snap je post , maar doe dat svp via pm
  15. Hi! Sorry ik heb hier geen antwoord op! Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Het lijkt op een privé rekening. Op alibaba.com hebben ze wel een goede status (als je klachten krijgt krijg je dat niet) En ik heb met haar gechat maar toch vind ik het moeilijk om zomaar geld over te maken... Dit zijn de gegevens: Beneficiary: Ms. Hao Li (Family name: Hao, First name: Li ) Account NO::6225-8876-9441-2061 Swfit code: CMBCCNBS195 Banker: CHINA MERCHANTS BANK,CHANGPING SUB-BRANCH. Address of banker: NO.101 JIA MEI GARDEN, CHANGPING TOWN, DONGGUAN CITY, GUANGDONG PROVINCE, 523560, China. Bank TEL: 86-769-8108 9988 Beneficiary Address: Li Jin Huayuan, Changping Town, Dongguan, Guangdong, 523560, China. phone number: 86 769 8118 7522 Cell Phone No.: 86 134 1837 9966 Ik hoorde van een collega dat dit (ook een yahoo email adres) vaak wel gebruikelijk is....
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.