Allereerst bedankt voor jullie reacties.
Hier kunnen we wat mee. Wij zijn jonge en beginnende ondernemers en uiteraard maken die veel fouten.
@John Bouwmans:
- Ik vond het wel een toegevoegde waarde om de banner over iDeal toe te voegen omdat wij dit een paar weken geleden nog niet hadden en sinds anderhalve week wel. Even een bannertje om de klanten te informeren dat we iDeal hebben, deze kan dus binnekort inderdaad weer weg.
- De 1,00gram in de winkelwagen geeft aan wat het product weegt. Wij hebben dit niet aangepast in het systeem omdat je dan overal moet gaan wegen wat de producten wegen. Eigenlijk is dit als je wilt dat UPS automatisch berekent wat de verzendkosten zijn (op basis van het gewicht).
- Dat van het annuleren wist ik niet, bedankt! Ik ga dit aanpassen.
- Wij hebben standaard Algemene Voorwaarden gebruikt. Dit moet dus inderdaad aangepast worden.
@RicardoV
- Ja de zwarte en witte glazen achterkanten zijn identiek aan de originele achterkanten voor de iPhone.
- Het zijn inderdaad geen originele artikelen, maar concurrenten van ons die ook geen originele artikelen aanbieden zijn alsog duurder dan ons.
- Dat OpenCart zal ik inderdaad aanpassen, geen toegevoegde waarde voor de klant.
- Kwalitatief zijn de achterkanten gewoon hetzelfde als origineel.
- Dat klopt, de eerste paar weken had ik er een telefoonnummer op staan. Ik werd constant gebeld en overspoeld met vragen terwijl ik gewoon in college zat. Wij hebben toen gekozen verder te gaan met alleen een e-mail adres.