Jump to content

ed1973

Junior
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • First name
    Ed
  • Last name
    Bijman
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    Almere
  1. Uiteindelijk heb ik afgelopen zaterdag mijn sim kaart opgehaald op het postkantoor, en is mijn pin apparaat weer werkend. Vandaag werd ik nog door CCV gebeld of het werkte, en of ik al iets van de klachtencommisie had gehoord. Dit had ik nog niet gehoord, en mij werd verteld dat er contact met mij zal worden opgenomen. Hopelijk morgen weer een update. Uitendelijk 9 dagen zonder pinautomaat gezeten.
  2. Ik had ook 45 minuten geleden gebeld met CCV en zou binnen 30 minuten worden teruggebeld, hetgeen nog niet is gebeurd. Wat kan ik nu nog doen, pffffffffffffff wordt hier moedeloos van.
  3. Inmiddels is het woensdag en volgens mijn contact persoon bij CCV, zou het bedrijf in Enschede mijn SIM kaartje zo spoedig mogelijk (dinsdag, gisteren dus) opsturen. Ik heb de hele dag op locatie gewacht, maar heb mijn SIM kaartje nog niet ontvangen. Het bedrijf in Enschede gebeld, maar zij nemen de telefoon niet op. Op voicemails wordt ook niet meer gereageerd. Al hele lange tijd zit ik zonder pinautomaat, en mijn contactpersoon bij CCV was niet meer aanwezig. Pfff, ik ben in staat om naar Enschede te rijden, om mijn SIM kaartje op te halen.
  4. Het lijkt erop dat zij kozen voor de makkelijkste manier i.p.v. de beste manier. Deskundigheid en verantwoordelijksgevoel zijn soms ver te zoeken bij helpdesks van sommige bedrijven, maar ik dwaal af. Keurig heb ik het SIM kaartje gestuurd naar het bedrijf met begeleidende brief en het tracking nummer gestuurd aan het contact persoon aldaar, maar van hen nog geen reactie ontvangen :-( Nu weet ik dus niet of het kaartje is verstuurd door het andere bedrijf, en bij CCV zijn ze allemaal al naar huis...... Wordt vervolgd.
  5. Vandaag naar Business Center geweest, en er waren 2 mogelijkheden: 1) KPN heeft de SIM kaartnummers verwisseld 2) CCV heeft ze verwisseld Daar CCV gebeld en telefoon overgegeven aan de KPN medewerker, en ze zouden het samen oplossen. Achteraf nam CCV nog contact met me op om te vertellen dat ze bij het opsturen van de SIM kaartjes, mijn SIM kaart en de SIM kaart van het bedrijf uit Enschede hadden verwisseld. Vervolgens had CCV mij en het bedrijf uit Enschede gevraagd, de kaartjes naar elkaar op te sturen om zo het probleem op te lossen. Dit was dus geen fout van de KPN !
  6. Dank je voor je reactie. Ik heb me de hele avond al zo extreem kwaad over gemaakt, dat ik nu al weer een slapeloze nacht tegemoed te gaan. Echt rot, dat door de fout van KPN, doodleuk wordt gezegd dat ik zelf actie moet ondernemen, waardoor ik 2 uren moet spenderen aan hun fout. Ik laat het hier niet bij zitten, zeker niet bij diegene, waarvan ik de manager niet te spreken mocht krijgen.....
  7. Ik heb een mobiel pinautomaat van CCV over het GPRS netwerk van KPN. Vandaag konden klanten plotseling niet meer betalen. KPN gebeld, en de code van de SIM kaart doorgegeven. Zij vertelde mij dat deze code echter bij een ander bedrijf in Enschede hoorde, bij wie het GPRS abonnement was geblokkeerd. Zij vertelden me ook dat zij mij de verkeerde SIM kaart hadden gestuurd en dat zij mij een nieuwe SIM kaart zouden sturen. Dit was heel vreemd, omdat vanaf eind december 2008, wel alle betalingen binnen waren gekomen. Deze nieuwe SIM kaart zou ik na 10 werkdagen ontvangen. Ik wilde dit absoluut niet accepteren, en vroeg naar de manager van de medewerkster, hetgeen zij weigerde. Toen uiteindelijk kwam zij met de oplossing, dat ik naar een KPN business center moest gaan voor een nieuw kaartje. Ik zit zelf in Almere, dus dat wordt morgenochtend vroeg in de spits naar Amsterdam :-( Wat vinden jullie nou, van wat ik heb meegemaakt met KPN ? Graag zie ik jullie reacties tegemoet, en ik hou jullie op de hoogte morgen van mijn bevindingen. adminedit: lees verder in dit topic om te zien dat de fout niet bij KPN zit maar bij CCV
  8. Ik ga morgen de rabobank wel ff bellen. Ik heb die aandelen nog nooit opgegeven, is er misschien de kans dat de belastingdienst hiervan op de hoogte wordt gesteld ? Kan de cheque misschien ook anoniem en cash worden ge-ind ?
  9. Jammer dat niemand hier een antwoord op heeft.... Zouden jullie misschien wel weten, waar ik de cheque kan innen ? Alvast bedankt.
  10. Ben een ondernemer, die veel nadenkt over de toekomst en hoe ik mijn pad daarnaar toe bewandel. Velen fasen ben ik doorheen gegaan, en ben op zoek naar jullie motivatie en de volgorde daarin wat jullie het meest belangrijk daarin vinden. Ik heb 3 woorden: Energie, geld en gevoel Op alfabetische volgorde. Wat is jullie eerste bepalende motivatie in wat jullie doen in het ondernemerschap. Bij mij staat geld achterop en gevoel voorop. Wat is jullie volgorde en waarom ? Wat is voor jullie het belangrijkste in ondernemerschap ? Vraag me nog maar even niet, waarom ik dit topic start, maar ik ben vooral nieuwsgierig naar de antwoorden.
  11. Ik heb jarenlang als Nederlander in Nederland via mijn amerikaanse werkgever aandelen kunnen sparen. De aandelen waren onder beheer is de U.S. en heb een deel daarvan verkocht. Echter ik had voor de verkoop geen W-8BEN formulier ingevuld, en verder was door het bedrijf die mijn aandelen beheert, 28% belasting ingehouden, welke werden afgedragen aan de amerikaanse belasingdienst (IRS). Het uit te keren bedrag, staat op een cheque in U.S. dollars, samen met een Tax form 1099-B. Ik heb dan ook de volgende vragen: 1) Kan ik die belasting achteraf nog terug krijgen van de IRS ? 2) Als ik de cheque in, moet ik dan alsnog belasting betalen aan de nederlandse belastingdienst ? 3) Hoe vraag ik een U.S. Taxpayer Indentification Number (TIN) aan ? 4) Waar kan ik eigenlijk zo'n cheque innen ? Ik heb zelf al uren dingen zitten uitzoeken op het internet, maar beetje bij beetje verder gekomen. Als iemand antwoord heeft op 1 of meerdere vragen, dan zou mij dat ontzettend helpen. Alvast enorm bedankt, groeten, Ed
  12. Hallo, Ik heb net de belastingdienst gebeld, en die vertelde mij dat de omzetbelasting nog niet binnen is (28/2 om 21.00 betaald). Toen ik daarop zei dat ik het bedrag van postbank -> postbank overmaakte, kreeg ik te horen dat het 2 werkdagen duurt, voordat het bedrag intern is verwerkt en op de juiste rekening is gezet. (Apart, maar waar, zou de belastingdienst hier rente van trekken ?) Ook heb ik gevraagd of ik een boete moest betalen omdat de betaling te laat binnen zou zijn gekomen. Daarop werd geantwoord dat er gekeken wordt naar mijn betalingsverleden van de afgelopen 7 betalingen van omzetbelasting. Omdat ik geen enkele keer te laat was die 7 betalingen, hoefde ik geen boete te betalen. Was dat 1 keer te laat of meerdere keren, dan zou ik een boete van 1% van het totale te betalen omzetbelasting bedragen.
  13. Dank voor alle reacties, Ik zal de resultaten alsnog doorgeven, alsmede de resultaten van het telefoongesprek met hen op maandag.
  14. Perfect, Dank zij jullie hulp heb ik mijn betalingskenmerk kunnen samenstellen, en heb ik net de betaling aan de belastingdienst kunnen voldoen. Zou het op tijd zijn ?? Betaling was van postbank -> postbank
  15. Hallo, Maandelijks betaal ik voor het einde van de maand aan de belastingdienst mijn omzetbelasting van mijn eenmanszaak. Ditmaal ben ik mijn euro-acceptgiro kwijt met het betalingskenmerk. Vandaag is het de laatste dag van de maand en kan ik de belastingdienst niet meer bellen voor dat kenmerk. Wat zijn jullie adviezen ? Zal ik de belastingdienst toch betalen met de opmerking dat het betalingskenmerk later volgt, of zal ik wachten totdat het maandag is en dan de belastingdienst bellen en het betalingskenmerk opvragen. Ik heb al een pagina gevonden waar ik het betalingskenmerk zelf kan bepalen, een site van de belastingdienst, maar daar kom ik niet uit omdat ik de laatste 4 cijfers van het aangiftenummer niet weet. Wat zijn jullie adviezen ? - alvast betalen zonder betalingskenmerk, of - maandag bellen en betalingskenmerk opvragen Ik zit namelijk niet echt op een boete te wachten (wie wel ?). Alvast heel erg bedankt.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept