PakBV

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Den Haag

PakBV's trofeeën

  1. Wederom bedankt voor de reacties, tja ik denk dat ik het onderschat heb, ik ben natuurlijk wel goed in mijn werk maar het wel en wee daar omheen heb ik wellicht wat onderschat.... Collega (concurrenten) geven niet zomaar hun prijs etc dus dat is een moeilijk verhaal
  2. Bedankt voor jullie reactie, maar daar zit m bij mij het hele eiereneten, ik weet van tevoren niet hoelang ik over een administratie doe, het kan heel snel klaar zijn maar kan ook uren duren, zoiets kan je van tevoren toch onmogelijk weten of ligt dat aan mij :)
  3. Goedemiddag allen, Ik ben na jaren bij diverse accountantskantoren te hebben gewerkt voor mezelf begonnen met een administratiekantoor en nu dus druk bezig met klantenwerving, maar waar ik nu over struikel is hoe ik bepaal welke prijs ik moet vragen, ik heb advies gekregen om te schatten hoeveel tijd in het werk gaat zitten wat gedaan gaat worden maar dat kan je toch onmogelijk van tevoren weten, en een uurtarief wil ik liever niet meer werken omdat ik weet dat dat potentiele klanten afschrikt, die hebben liever een vast tarief zodat ze weten waar ze aan toe zijn. Weet iemand wat vragen wat ik aan potentiele klanten kan stellen zodat ik daaruit wellicht een tarief kan opmaken, ik weet het even niet meer. Bedankt voor jullie hulp! Groet, M. Saidi
  4. De btw kan je gewoon boeken op basis van de bankafschriften. De fiscus zal hier niet moeilijk over doen indien jij duidelijk maakt dat voor een bedrag van 1,19 geen factuur wordt verstuurd.
  5. Verzendkosten kan je het beste boeken in de kostenrekening, dan vallen die uiteindelijk weg tegen de door jou gemaakte kosten.
  6. Dank voor jullie reacties, het valt allemaal nog niet mee om voor jezelf te beginnen. Ik heb hele specialistische kennis maar aqcuisitie heb ik idd nooit hoeven doen dus dat is een bittere pil.
  7. Beste medeondernemers, Na jaren in dienst te zijn geweest o.a. bij 1 van de big five accountantskantoren heb ik de stap genomen om mijn eigen administratiekantoor te beginnen. Nu heb ik een ruimte gehuurd alles ingericht en flink geïnvesteerd en ik had zoiets van de klanten komen vanzelf want ik zit immers in Den Haag en ondernemers zat hier maar dat valt toch erg tegen. Heeft iemand hier ook ervaring mee en wie weet hoe ik het beste aan klanten kan komen want op deze manier heb ik alleen maar kosten en de rekeningen blijven zich opstapelen. Ik heb reeds een faxmailing de deur uit laten doen maar dat heeft niet het gewenste resultaat. Alvast bedankt voor jullie hulp!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.