herper80

Newbee
  • Aantal berichten

    4
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

herper80's trofeeën

  1. Ik heb me verkeken op het stukje dat de levertijd ingaat vanaf het moment dat de status "in druk" is. Anders had ik het ook wel anders gedaan. Bij consumentenrecht is het echter zo dat de leverancier verantwoordelijk is voor de levering en dus niet de verantwoordelijkheid (naar de klant toe) kan neerleggen bij de vervoerder. Ik weet niet hoe dat bij B2B zit? Overigens ook vandaag (zaterdag 14 maart) geen briefje dat de vervoerder is langsgeweest. Ik heb ook geen tracking code of iets ontvangen.
  2. Ja ik heb ze de 11e en 12e meerdere malen gebelt waarna ze mij de 12e rond 18.30 terugbelden om te zeggen dat het verzonden was en ik het de 13e zou ontvangen. Niet dus. Ja inderdaad geen nette manier van werken. Mocht ik niks kunnen doen is het een wijze les geweest.
  3. In de orderbevestiging staat alleen de leveringsmethode (thuis of op werk), geen termijn. De leveringstermijn is eigenlijk alleen te zien aan de prijs.
  4. Goededag, een lastige kwestie. Ik heb met mijn eenmanszaak een bestelling geplaatst bij een drukker. De website geeft opties voor normale levering (4-6 werkdagen), express levering (3 werkdagen) en 24 uur levering (24 uur). De express levering is duurder dan de normale levering, zo een 16 euro in mijn geval. Ik heb de bestelling geplaatst en betaald op 6 Maart, 12 Maart (18.33 uur) kreeg ik bericht dat de bestelling verzonden was, en 13 maart is er helemaal niets bezorgd. Ik had het drukwerk nodig voor een beurs op 14-15 Maart. De algemene voorwaarden van de drukker stellen het volgende: - De levertijd is nimmer een fatale termijn tenzij schriftelijk overeengekomen - De levertijd geld vanaf de dag dat de bestelling de status "in druk" heeft (10 Maart) Aangezien ik over enkele uren vertrek heb ik niets meer aan het drukwerk mocht het nog bezorgd worden. Ik zou graag willen weten hoe rechtsgeldig deze voorwaarden zijn, en wat mijn positie eventueel is, vooral omdat ik nota bene extra betaald heb voor de express levering. Het lijkt mij dat ze zich binden aan de levertijd doordat ze er extra geld voor vragen, maar ik heb niet zo veel kaas gegeten van B2B rechten. Alvast bedankt, John
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.