mark-mark

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

mark-mark's trofeeën

  1. In dit topic wordt gevraagd hoe Higherlevel meer kan bereiken met Social Media Marketing. Op Higherlevel zitten allemaal experts die elkaar over het algemeen alleen op een onderwerp ontmoeten. Misschien dat mensen in de aanmeldprocedure meer informatie over zichzelf kunnen opgeven zodat je ook echt branche gerelateerde mensen kan benaderen om samen de handen ineen te slaan.
  2. Bedankt voor de reacties zover. Wat betreft de vragen: - Ik verkoop nog te weinig om een schatting te kunnen doen. Mijn verkopen zijn op dit moment heel erg uiteenlopend maar ik kan niet zeggen dat het ene artikel het beter doet dan de andere. Iedereen is wel tevreden na een party dus ik denk dat de party's opzich voorlopig niet ter discussie staan, al moeten we hier natuurlijk wel scherp op zijn. - SWOT analyse, die heb ik inderdaad gemaakt. Hier staan te veel details in om hier neer te zetten. De concurrentie heeft geluk met de naam die ze al heeft. Hier hebben ze al jaren lang voor moeten werken maar mede doordat zij een van de oprichters zijn, hebben ze de media ook kunnen halen. - De promotie van de website is inderdaad mijn moeilijkste item. Ik heb al veel topics hierover gelezen maar een heleboel items gaan voor mij niet op in verband met de "aparte" doelgroep. De tips: Damesbladen - Moeilijk te bereiken en zelfs voor informatieve items moet flink betaald worden. Persbericht - Hebben we geschreven. Ik stuur deze graag in een PM toe ter beoordeling. Tevreden klanten nieuwe laten werven - Iemand een idee hoe we dat in de praktijk kunnen uitvoeren? Verder zijn nieuwe tips/vragen van harte welkom!
  3. De eerste twee vragen heeft Fred al voor je beantwoord. De derde vraag... Vraag jezelf eens af of klanten snel wat gaan bestellen bij een webwinkel met MAAR 3 producten. Als je de webwinkel als hoofdactiviteit hebt, denk ik dat je een goede afweging moet maken van de breedte en de diepte van het assortiment.
  4. Hans, Helaas heb ik geen actueel businessplan. In het begin heb ik wel het e.e.a. uitgezet om mijn positie en doelstellingen te kunnen bepalen maar deze informatie is inmiddels gedateerd. Kan ik vragen voor je beantwoorden? Gr. Mark
  5. Bedankt voor je reactie. Dat is geen optie omdat de omzetten tijdens een vrijgezellenfeest veel lager zijn dan ze zouden moeten zijn.
  6. Hallo Allemaal, Ondertussen zit ik de hele middag al op Higherlevel en ben razend enthousiast over alle topics/tips. Daarom zou ik graag jullie om advies willen vragen om het volgende: Sinds een kleine anderhalf jaar ben ik bezig met het opzetten van een bedrijf. Het betreft een bedrijf in erotische (zonder seks) homeparties. Eigenlijk hetzelfde als een Tupperware party, maar dan zonder bakjes en met veel meer gezelligheid. Consulentes komen bij de gastvrouwen thuis en showen het assortiment. Party's (gastvrouwen) zijn makkelijker te regelen dan de consulentes maar voor beide kan ik wel goede promotie gebruiken. Inmiddels beschikken we over aantal consulentes maar daarmee dekken we niet heel Nederland. Wat betreft de uitkomst van de site; die is goed, mijn resultaat is ongeveer 2%, hier ben ik zeer tevreden mee maar zou misschien nog wel hoger kunnen. Het bezoekers aantal valt alleen erg tegen (enkele tientallen, alleen via Adwords) gezien de grootte van de doelgroep. Mijn doelgroep: "Vrouwen die net iets minder controverse zijn dan de Tupperware-klanten in de leeftijdscategorie tussen de 20 en de 45 jaar zowel singel als niet singel in heel Nederland". Op dit moment beslaat (helaas, ivm omzetten) het segment “Vrijgezellenfeesten” ca. 80%. In verband met deze speciale doelgroep ben ik benieuwd of jullie tips voor mij hebben omdat ik zelfs na het lezen van alle topics niet van mijn tunnelvisie af kom… Bij voorbaat dank!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.