Waar we vooral in verschillen is de manier waarop we ons tussen de beide partijen zetten. We hebben een volledige proces flow gemaakt, ondersteund door een 30-tal specifieke email boodschappen, om in alle fasen van het proces bij te sturen, te informeren, etc.
Zo motiveren we de opdrachtgever tot het posten van opmerkingen op de ingezonden ontwerpen, en bezorgen we hem continue tips en opmerkingen. We zijn dan ook actief in de weer met de opdrachtgever 'achter de schermen', dit zowel met automatisch als manuele emails.
Verder hebben we een goed georganiseerd afsluitproces, waar beide partijen enkel de vergoeding of het ontwerp ontvangen, als ze alle verplichtingen voldaan hebben.
Tevens tonen we tijdens de actieve opdracht de inzendingen enkel aan de opdrachtgever, om copiëren te vermijden. Zelf hebben we ook een ontwerper die alle ingestuurde designs onmiddelijk in zijn mailbox krijgt, en checkt of deze wel OK zijn.
We zitten nog steeds op internet, dus waterdicht krijg je het systeem niet, maar we doen er alles aan om de meest voorkomende incidenten proactief te vermijden via een professionele en goed opgebouwde applicatie en een goede ondersteuning van het team.