Jump to content

Cheaplenses

Junior
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Postbus 7, België - Herentals, 2200, Netherlands
  • Company or organization name
    Cheaplenses
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    commercie en marketi
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  1. We hebben het reeds meerdere malen meegedeeld, maar normaal moeten alle spellingsfouten uit de website gehaald zijn. Ook is er een mobiele variant (responsive design) beschikbaar vanaf nu. Surfen op je smartphone mag normaal geen probleem meer zijn. Ook hebben we eigen producten toegevoegd. We beschikken over een eigen daglens, verschillende maandlenzen en onderhoudsproducten. Dit komt, denken we, onze professionaliteit ten goede. Waar ik nog wel wat mee knoei, zijn de verschillende verzendingskosten. Ik weet niet goed hoe ik daar het beste van kan maken. Ten allen tijde wordt deze kost goed getoond in de winkelwagen.
  2. Ik ben er zeker wel iets mee. Alleen is het heel moeilijk om het mee te delen aan klanten. Verzendingskosten worden toch helder uitgelegd bij de FAQ en bij de algemene voorwaarden. Ik weet echter niet hoe je dit nog duidelijker kan meedelen (iemand een idee?). Als alles in het winkelwagentje ligt en de klant maakt een account aan, verschijnen de verzendingskosten mooi en duidelijk in je account.
  3. Is dat bij iedereen niet anders. Ik vind het mooi, past in de huisstijl. Smaak en kleur zijn inderdaad discussieerbaar (of hoe zeg je dat :) Dat was inderdaad nog een foutje en is rechtgezet. Aanvaardbaar is voor mij binnen de 2 uur, maar zoals je reeds meegeeft kan dit interpreteerbaar zijn. Ik heb dat zinnetje dat ook weggedaan. Dat zou nu allemaal aangepast moeten zijn. Moest er nog eentje inzitten is dat vergeten door me. Is normaal ook opgelost.
  4. Ik ben er even tussen uit geweest, maar sinds gisteren staat onze nieuwe site online. Ik heb er terug enorm veel tijd ingestoken. De site is opgefrist en vele zaken zijn veranderd en/of toegevoegd. - Het bestellen kan nu onmiddellijk voor de rechter en linkerlens. Je kan ook een kant uitvinken als je slechts 1 kant wenst te bestellen. - Bij je keuze op de homepage bv. maandlenzen, krijg je onmiddellijk de opsomming van alle maandlenzen die er op de site staan. Bovenaan kan je terug filteren op de fabrikant. - De 'Over ons' pagina is aangemaakt. Hopelijk bevat deze al de informatie die iemand verwacht van deze pagina. - Ook kan je onmiddellijk vloeistoffen toevoegen bij je bestelling van maandlenzen dankzij de 'Heb je ook gedacht aan deze producten' -optie. - Ook kan vanaf nu een ander verzendadres opgegeven worden bij je bestelling. - Diverse kleine verbeteringen. Kritiek welkom (een beetje toch)
  5. Dank voor deze laatste puntjes kritiek. Ik ga er mee aan de slag. Wat ik ga doen: - de 'over ons' pagina aanmaken. - goed nadenken of er een betere/andere/goedkopere manier bestaat om de lenzen te versturen. - de site nalezen op taalfouten. - het eenvoudiger/gemakkelijker kunnen maken om een tweede lens te bestellen van hetzelfde type. Ik laat weten wanneer al deze aanpassingen vorm hebben.
  6. En wat als je dan slechts een doosje nodig hebt. Maar jullie hebben gelijk. Ik probeer al een hele tijd te zoeken naar een manier die gebruiksvriendelijk is en door iedereen 'begrepen' kan worden.
  7. Maar excuseer dan dat ik gebruik maak van dit forum als Vlaming, hoor. (Waar slaagt dat nou op) En de tweede opmerking snap ik totaal niet (waarschijnlijk wederom het feit dat ik Vlaming ben) .nl domeinnaam was 5 minuten voor ik deze wilde vastleggen weggekaapt net op het moment dat er hierover geschreven werd. Enkele posts geleden heb ik dit reeds vermeld.
  8. Ik kan inderdaad de verzending per post goedkoper maken. Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Wat betreft de 'Over ons' pagina. Wat kan ik daar meer zetten dan dat we contactlenzen verkopen en onze adresgegevens? Is dat allemaal niet duidelijk wat we doen?
  9. Ik zeg toch juist dat de meeste lenzen en in een brievenbusdoosje kunnen. Heb je graag je lenzen verstuurd met de post, kan je dit aanvinken bij de verzendopties. Makkelijk toch...
  10. Aan die verzendkosten kan gewerkt worden. GLS is momenteel echter de goedkoopste die ik gevonden heb. Ondertussen kan de klant kiezen uit levering met de gewone post, of GLS. De meeste pakjes gaan inderdaad door de brievenbus. Op die verzendkosten verdien ik helemaal niets, integendeel zelfs. Indien er dus iemand alternatieven heeft dan GLS, die mag het me zeker vertellen. Ik ben er inderdaad ook mee bezig om het bestellen van 2 verschillende sterktes, eenvoudiger te maken. Ik begrijp echter niet wat er nu lastig of moeilijk aan is. Je bestelt, drukt op 'in winkelwagen' en drukt daarna nog eens op een andere sterkte en nogmaals op 'zet in winkelwagen' Dit zijn toch ook maar twee klikken. Op andere sites heb ik me soms rot moeten zoeken om maar 1 doosje te kunnen bestellen. Wat prijzen betreft, probeer ik andere sites in de gaten te houden. Het zijn er ondertussen 63 (in België alleen al). Van diegene die hoog scoren in Google hou ik het bij en probeer ik mijn prijzen bij te houden. Soms lukt het me niet. Door parallelmarkten staan op sommige sites lenzen te koop die onder mijn aankoopprijzen liggen... De opmerking van 'iOptimize' deel ik niet. Ik probeer klanten te bereiken die weten welke lenzen ze reeds dragen. Zij zien deze lenzen goedkoper op onze site en bestellen ze bij mij. Taalgebruik is hier reeds meerdere keren naar voor gekomen. Ook hier probeer ik steeds aanpassingen te doen. Maar uitdrukkingen die in Vlaanderen 'normaal' zijn, zijn dat soms niet in Nederland en andersom.
  11. Inderdaad, kleine/ grote foutjes die het gebruik van de site helemaal in gevaar brengt ;) Ne mens vraagt zich af waarom hij mensen inschakelt die dit zouden moeten corrigeren. En het Belgisch taalgebruik, tja. Ik ben een Belg en heb ook Belgische klanten. We gaan nu niet een Vlaamse site maken en een Nederlandse... Over het u en jij gebruik heb je wel een punt. Dit zullen we in de nabije toekomst aanpakken. Het taalfoutje op de homepage is intussen aangepast.
  12. Indien je een tweede (verschillende) sterkte nodig hebt van je soort lenzen, moet je gewoon een tweede sterkte toevoegen. Als je de eerste maal een sterkte hebt toegevoegd en in de winkelwagen hebt geplaatst, blijft de pagina op dezelfde soort lens staan. Eenvoudiger kan haast niet, maar we zullen proberen iets te zoeken. Indien je geen as of cylinder kent, heb je deze ook niet nodig. Dit staat steeds duidelijk op de verpakking van je lenzen die je dan draagt. Maar ook hier kan het zeker geen kwaad om een pagina toe te voegen wat dit juist is. Het zal gemakkelijk zijn om dit te verduidelijken, aangezien het een vrij technische uitleg zal zijn.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept