Webshop met contactlenzen van (bijna) alle fabrikanten.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Toevoeging van alle artikelen en geprobeerd om mijn SEO tot een goed einde te brengen. Zelf ben ik hierin een absolute leek en hoop op goede tips hiervoor.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Omzet realiseren en naambekendheid realiseren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Waar ik het meeste trots op ben is de filtering die mogelijk is wanneer men een lens besteld waarvoor er verschillende parameters dienen in te geven worden. Hierdoor is het onmogelijk om een bepaalde parameter te kiezen die eigenlijk niet bij elkaar kunnen horen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Goede natuurlijk :)
- Tips om mijn webshop bekend te kunnen maken.
- Voor mij is het natuurlijk allemaal enorm duidelijk waarover het gaat, maar misschien dat sommige wel wat moeilijkheden hebben om zaken te bestellen. Ik had dan graag willen horen waar er iemand - kan - over struikelen tijdens zijn bestelling.
www.cheaplenses.eu
Online shop met contactlenzen aan de scherpste prijzen!!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Cheaplenses
Cheaplenses
Omschrijving van je concept:
Webshop met contactlenzen van (bijna) alle fabrikanten.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Toevoeging van alle artikelen en geprobeerd om mijn SEO tot een goed einde te brengen. Zelf ben ik hierin een absolute leek en hoop op goede tips hiervoor.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Omzet realiseren en naambekendheid realiseren.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Waar ik het meeste trots op ben is de filtering die mogelijk is wanneer men een lens besteld waarvoor er verschillende parameters dienen in te geven worden. Hierdoor is het onmogelijk om een bepaalde parameter te kiezen die eigenlijk niet bij elkaar kunnen horen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Goede natuurlijk :)
- Tips om mijn webshop bekend te kunnen maken.
- Voor mij is het natuurlijk allemaal enorm duidelijk waarover het gaat, maar misschien dat sommige wel wat moeilijkheden hebben om zaken te bestellen. Ik had dan graag willen horen waar er iemand - kan - over struikelen tijdens zijn bestelling.
www.cheaplenses.eu
Online shop met contactlenzen aan de scherpste prijzen!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22339-mijn-webshop-met-contactlenzen-van-bijna-alle-fabrikanten/Aanbevolen berichten
69 antwoorden op deze vraag