Hero

Junior
  • Aantal berichten

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Female
  • Voornaam
    Tessa
  • Achternaam
    Rijn

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Utrecht
  • Branche
    Toerisme

Hero's trofeeën

  1. Hoi! Ikzelf loop hier ook erg mee te worstelen nog altijd. Ik heb bij de belastingdienst het handboek loonheffingen bestelt. Daar staat echt alles in. Gister heb ik een belastingman op bezoek gehad die zou het me nog even haarfijn uitleggen...maar wat bleek? Hij snapte er zelf niets van. Als je het budget hebt zou ik het mooi laten uitbesteden door iemand!
  2. Hi Allemaal, en again; Hartelijk bedankt voor de bruikbare adviezen die er worden gegeven. @pjvdmeerWat betreft online pull marketing; ik ben bezig een lijst op te stellen van alle diensten ( en dus mogelijke zoektermen), welk ik in mijn website ga verwerken. @ Rene: U bent niet de eerste die die vraag heeft gesteld. Een stagiaire kost naar geld ook erg veel persoonlijke en kostbare tijd. Met een stagiaire bent u verplicht daar veel tijd en energie in te steken mbt zijn/haar leerbaan. Onze taskheroes zijn al klaar om aan het werk te gaan ze zijn getrained in de office programma's, dus ze zijn start klaar om te werken. Doordat we ook alleen taakgerichtte werkzaamheden aannemen is het duidelijk waar de heroes aan toe zijn, en u heeft het duidelijk wat u wil en kunt verwachten van ons. Daarnaast zijn onze jongens en meiden flexibel, terwijl u waarschijnlijk een x aantal maanden aan de stagiaire vast zit. En dan hebben we het ook nog niet over de motivatie. Een stage is vaak bedoelt om te leren ipv echt te werken. Geeft u een stagiaire een maand taak formulieren continue invoeren, dan heeft u een grote kans dat ze de brui eraan geven:). @Marije: heel fijn die concrete tips, ik ga eens even op zoek naar wat meer bijeenkomsten. Heb er momenteel drie in het vooruitzicht. En ik ga zeker wat met die meerwaarde doen! Fijne avond allemaal
  3. Ik was van plan om tegen u in te gaan met een heel pleidooi, maar bij nader inzien laat ik het toch maar bij uw statement aangezien die van mij ''voor geen meter klopt'', wellicht kent u de boeken, maar ik dan in zekere zin de praktijk. Chinezen zijn heel goed in patenten omzeilen of er nou afspraken bestaan of niet.
  4. ehm.. als ik het goed begrijp is het bij jou dus ook gratis? Mag ik je er dan op wijzen dat een van de weinige dingen die jij waarschijnlijk moet doen is op zoek gaan naar huis eigenaren, dan wel gewoon via de koude weg of via advertenties die van hun huis afwillen? Want wat zij doen is een product verkopen of verhuren en hoe meer plaatsen waar ze gratis kunnen adverteren hoe beter voor hen! Daar hoef je niet met een ijzersterk verhaal voor te komen om ze te overtuigen dat ze gratis op jouw pagina mogen adverteren.
  5. Je kunt per land registreren, maar er is ook een bureau waar je gelijk verschillende handels unies kunt registreren. Bij de boekhandel zijn hele leuke kleine international business pockets te verkrijgen waar deze instanties instaan waar je dit kunt laten registreren. Zo kan je dus wel gelijk de EU in een keer meepakken. Over het algemeen geldt wel, als jouw product ergens niet gepatent is, en iemand komt het tegen daar en die gaat er mee aan de haal, dan heb jij geen enkele bescherming. Dan nog: een kunststof houder ( als ik het begrijp) die in enkelvoud niet veel meer waard is dan een paar euro's of tientjes, zal vrijwel zeker in grote aantallen gekopieerd worden als je het in China laat produceren. Een product moet op vijf punten anders er uit zien om buiten het patent recht te vallen, en die chinezen weten daar wel raad mee. Produceer jij het van metaal, dan zullen zij aan de kunststof gaan, zijn jouw afmetingen 3x4 cm dan worden die van hun 2,89x 3,90. Ach en zo zijn er nog een heleboel opties... Maar goed een beetje ondernemer hoort risico te nemen! Ga gewoon even in je voorberekening uit of jij het kostbaar genoeg vindt om te laten patenten voor zoveel geld. En een mal maken voor het produceren in China kost je waarschijnlijk 100.000. Onderzoek daarom eerst even goed je afzet markt zodat je uit de kosten kunt komen.
  6. Allemaal hartelijk dank voor de adviezen. Er zit zeker het een en ander tussen wat ik kan gebruiken met betrekking tot mijn website. @ PJ Odems; Wat bedoelt u precies met twijfels? Over mijn concept heb ik absoluut geen twijfels, wellicht dat ik wel wat onzeker ben over of ik wel echt geschikt ben om het uittevoeren. Maar goed, dat zal ook wel starters angst zijn of niet? Het gaat mij voornamelijk inderdaad over tactieken om mij te positioneren en verkooptechnieken, ik heb in andere berichten al wat nuttige tips gezien. Maar omdat ik ook nog eens met een groep medewerkers werk die veelal niet gelijk serieus wordt genomen om werk uit te voeren bij professionele organisaties, was ik benieuwd of jullie met hoog hierop nog wat verkoop adviezen hadden. Ik hoor het graag! ps: en ach misschien ben ik gewoon wat te ongeduldig
  7. Beste ondernemers en bezoekers van HigherLevel, Net mijn eerste maand als startende onderneemster achter de rug en nu hier mijn eerste dag op HigherLevel. Ik heb zo eens even rondgekeken en zie toch wel flink wat ervaring en professionaliteit in jullie antwoorden. Zodoende hoop ik dan ook daar wat gebruik van te kunnen maken. Ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Tessa en ik ben eigenaresse van TaskHero Company, website: www.taskhero.nl . Ik heb een dienstverlenend bedrijf met medewerkers tussen de 15-19 met als doelgroep professionele organisaties welk ondersteuning kunnen gebruiken mbt taken die weinig onderwijs behoeven op kantoor niveau. Zelf ben ik slechts 21 lentes jong en ben nog niet ontzettend ervaren in het bedrijfsleven, maar wel ervaren met de werkzaamheden die deze werknemers uit zouden kunnen voeren. Afgelopen zomer heb ik mijn studie International Business afgerond en tijdens mijn studie o.a. stage gelopen bij een toonaangevende bank waar ik ook flink wat professionals heb gesproken die toen veel in mij als ondernemer zagen en ook in het concept. Over de jaren heen heb ik meerdere verkoop ervaring opgedaan maar dan in de product verkoop ipv van dienstverlening, welk altijd met groot succes samen ging. En nu het volgende, wellicht voelen jullie het al aan komen; momenteel ben ik twee maanden bezig met mijn onderneming, onstaan uit ambitie, een probleem dat ik zag in het bedrijfsleven en de kennis dat ik verkoop kan realiseren met producten. Met betrekking tot mijn onderneming qua aquisitie heb ik verschillende organisaties gesproken, ben abrupt kantoren binnen gewandeld, heb ze zowel telefonisch als per email benaderd en dat alles zonder succes. Veelal krijg ik antwoorden als: hmm, klinkt interessant en ik neem contact met je op als ik meer weet, Nee bedankt wij hebben stagiaires, nee bedankt we hebben genoeg personeel, de juiste persoon is nu niet voor u aanwezig hij zal contact met u opnemen, en nog veel meer.. Nu mijn vragen: Een ervaren ondernemer/professional; twijfelt hij/zij aan de kwaliteit van een jonge ondernemer meer dan aan ieder ander? En zouden jullie hier wellicht tips voor hebben om wel vertrouwen te winnen? Heeft iemand wellicht nog tips met betrekking tot dienst verlening verkoop vs. Product verkoop? En nu ik mijn concept heb uitgelegd en jullie de website hebben kunnen bekijken, wat zou jullie tegen houden om niet voor de dienstverlening te gaan? En als jullie aantoonbare punten hebben welk vragentekens oproepen, hebben jullie dan nog tips? Kortom: een schreeuw om tips van ervaren ondernemers en professionals! Heel erg bedankt alvast voor jullie reacties. Met vriendelijke groet
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.