Jump to content

HetVaraantje

Senior
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • How did you find us:
    anders

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. Nog ff een update. bol.com bleef mij maar spammen met dezelfde mail. Ik MOEST de retour accepteren... Ik heb diverse malen hierop dezelfde reactie gestuurd namelijk: Ik accepteer geen kapot item. Ik heb mijn verkoopaccount gesloten. Mij niet meer lastig vallen. bol.com reageerd niet inhoudelijk maar steeds standaard 'U moet retour accepteren'.... Uiteindelijk uit pure frustratie een stout woordje erin gezet. Na 3 werkdagen (Binnen 24 uur reageren geld alleen voor verkopers van bol.com. Niet voor bol.com zelf) Vanwege het gebruik van een stout woord heb ik 40
  2. Klopt. Ik krijg GEEN reactie op mijn emails waarin ik verzoek de kosten die mij berekend zijn voor het retour sturen van een artikel die niet van mij was te restitueren Ik krijg GEEN reactie op mijn emails waarin in weiger een kapot item te accepteren. Ik krijg nu alleen een copy/paste email (Ik heb deze exacte email al eens ontvangen. Mijn reactie op deze email is, jawel, genegeerd) waarin mij verzocht wordt het foutieve item te retourneren. Ik krijg geen label ik moet voorschieten. Maar ik krijg het geld van de retour op mijn rekening echt waar hoor!
  3. Klopt. Diverse conflicten met bol.com ;) Ik wil ze nu niet allemaal gaan noemen. Heeft verder ook weinig zin. bol.com levert meer frustratie dan geld op. Ik kan zelfs mijn eigen prijzen voor artikelen niet meer bepalen want 'boven relevante marktprijs'. Dus niet al mijn artikelen staat online want ga een beetje met verlies verkopen.... Ik denk dat ik een stuk of 6 van dergelijke conflicten heb. bol.com is nu gewoon een hele grote, oneerlijke concurrent. Ik heb lekker 3 jaar lang het aanbod van mijn eigen concurrent aangevuld en gecorrigeerd.... Maar nu is h
  4. Bellen doe ik zeker niet. Ze ontkennen al afspraken die zwart op wit in dezelfde conversatie staan. Laat staan als alles mondeling verloopt. Ik heb echt niet het idee dat ik wordt geholpen. Hiervoor zijn de reacties gewoon te kort en te bot. Hoe kan ik contact opnemen met de afdeling bemiddeling?
  5. Ah. Even de verwarring uitleggen: De klant heeft 2 items besteld. 1 bij mij 1 bij bol. Beide zijn door de klant retour gestuurd. Alleen de verzendstickers zijn omgedraaid. Die van bol.com is bij mij beland en mijn retour is bij bol beland. De klant heeft contact gehad (op mijn verzoek) met bol.com Bol.com heeft mij toen een label verzonden zodat ik de foutieve retour kon doorsturen. Maar toen ik later die dag het label wilde printen was de conversatie weg wegens ' dubbel'. Ik heb toen contact gehad met bol.com en tot 3x toe de sitatie uitgelegd. Ik heb toen letterlijk
  6. Ik word echt sta-pel-gek van bol.com Inmiddels heb ik mijn winkel op non-actief gesteld. Maar bol.com blijft mij lastig vallen. Het volgende: Klant besteld een artikel. Wil dit retourneren. Prima Vervolgens komt er een product retour wat niet van mij is. Ik accepteer de retour niet (Ik kan alleen een reden kiezen. Geen bericht bijschrijven. Geen optie ook voor verkeerd item ontvangen. Maar gekozen voor niet volgens retourvoorwaarden geretourneerd) Klant mailt (Meteen een penalty op mijn naam. Teveel klantvragen....) Ik geef aan verkee
  7. Ik hoef geen schadevergoeding behalve uiteraard de zoekgeraakte fysieke producten. Verder wil ik alleen maar dat ze nu weer volgens afspraak de LVB gaan leveren. Op dit moment is het heel rustig. Het kan het weer zijn al ben ik niet gerust op de zomaar verwijderde bestellingen en de manier waarop bol.com dit naar de koper communiceerd. Namelijk deze verkoper is onbetrouwbaar hier heb je de concurrent. Koop het hier.
  8. Ik heb een verzonden melding! Nog niet aangemeld bij PostNL maar er gebeurd iets. Hopelijk is dit niet een 'fluke' maar is het probleem echt opgelost. Nu achter mijn zoekgeraakte voorraad aan!
  9. Iedereen doet het. Als dit niet mag sluit mijn account dan maar. Voor de marges hoef ik het niet te doen. Ze pakken de dubbele watermerk afbeeldingen van mijn concurrent ook niet aan. Mag ook niet... Ik denk dat bol.com wel hogere prio's hebben dan mijn flyer. Mag ik hopen athans Ik heb overigens besloten om, zodra mijn nieuwe webwinkel af is, ik met bol.com ga stoppen. De marges zijn gewoon niet-bestaand. Ik blijf het gebruiken om van oude en onverkoopbare voorraad af te komen en wellicht als promotie kanaal. Maar ik ga niet meer proberen om via bol.com al mijn assortiment aan te
  10. Het klinkt toch een beetje alsof mensen hier bol.com aan het verdedigen zijn.... bol.com komt zijn afspraken niet na. Ik heb 4 artikelen liggen. hier betaal ik voor. En vervolgens kan een klant deze niet kopen. Dat ze intern met tetris bezig zijn is toch niet mijn probleem?
  11. Deze kleur is 1 keer verkocht. De andere kleur was binnen 3 dagen uitverkocht. Ik denk 1,5 maand geleden aangeleverd. Duurde wel ruim 2 weken totdat het verwerkt was.... Probleem zit hem een beetje in de prijs. De concurrent verkoopt met verlies en dat vertik ik. Ik heb gisteren besproken met een 'teammanager'. Ze weigerde haar naar te geven. Ze heeft plechtig beloofd dat ik morgen teruggebeld word. Ik wacht dit eerst af.
  12. Ja ik had mijn bericht al aangepast: Vind jij dit niet vreemd? Je betaald voor opslag 4 items. Vervolgens wil de klant er 4 maar magnie. Wat doet de klant. Bestellen bij mijn concurrent. Die heeft er wel 4. Je betaald verzendbijdrage per item. Als 1 klant 4 items wil gaat het in 1 doos (Of 2 in dit geval) maar betaal je wel 4x pakketbijdrage. Oftwel bol.com steekt hier (nog meer) geld in eigen zak.
  13. Nou ik heb weer een nieuwe testorder geplaats. Er liggen en 4 op voorraad bij bol maar ik kan er maar 1 bestellen. Even kijken of deze ook stiekem verwijderd word. Nu ik het nogmaals probeer kan ik er opeens 3 in mijn mandje doen. Het lijkt dus inderdaad iets met 'voorraad lokatie' te maken te hebben. Wat een onzin is dat toch. Dan stuur je toch 2 pakjes? 1 met 1 en 1 met 3. Ik betaal tenslotte voor ieder item verzendbijdrage. Of het nu in 1 pakket gaat of niet. Wat is uberhaupt het nut van hetzelfde product (Hoogte 2 cm breedte 15 cm lengte 15 cm) er eent
  14. Nog een update voor wie dit volgt. bol.com heeft LvB orders verwijderd. Ik kan ze niet meer zien. Niet onder geannuleerd niet onder verwijderd. Geen email gehad hierover niets. Gewoon *poef* weg. Dit was mij al eerder opgevallen. Ik zag 's avonds een order. De volgende ochtend was deze verdwenen. Aangezien je van Logestiek via Bol.com geen emails krijgt kan je het alleen terugzien in je verkopersaccount. Ik heb toen contact gehad met de klantenservice. Die beweerde bij hoog en laag dat het onmogelijk was. Dat deden ze niet. Laat het nu toevallig mijn eigen t
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept