• 0

Odoo ervaringen en koppeling andere systemen?

Zijn er hier mensen met recente ervaringen met oddoo(.com)? Ik had al even op forum gezocht maar daar stond niet veel op en wat op stond is 1,5 tot 3 jaar oud.

 

Ik ben bezig om mijn bedrijfssoftware volledig te gaan vernieuwen. nu is de manier waarop ik dat ga doen nog afhankelijk van financiering (zoals uit eerdere berichten duidelijk zal zijn).

Nu werk ik aan een plan A en aan plan B.

Plan A is dat ik voldoende geld heb om alles uit te besteden en  het ideale systeem te laten bouwen.

 

Plan B is om het systeem in delen te realiseren waarbij ik wel al zoveel mogelijk stukjes software gebruik die later ook in het geheel te gebruiken zijn.

 

Plan A omvat een systeem met volgende onderdelen:

- PIM (dacht aan Akeneo)

- Order management (dacht eerst aan iets als Picqer)

- Koppeling platform

- webshops

- Exactonline (dit gebruik ik nu al maar zal uiteindelijk aan het volledige systeem gekoppeld worden)

- custom bedrijfs logica welke alle externe systemen aan elkaar koppelt, voorraadbeheer doet, bepaald welk aanbod van welke leverancier op welk moment op welk platform moet komen en inkoopbeheer, dus welk product vanaf welke leverancier ingekocht moet worden.

dat heel simpel en in het kort zoals ideale system eruit ziet

 

Nu heb ik ook een systeem gevonden dat het PIM en koppeling platformen combineert en dan 50x uitgebreider en beter is als hoe ik PIM in plan A uitgedacht had. dit betreft een huur systeem

 

Plan B omvat het volgende:

- PIM en platform koppelings systeem huren. deze kan vrijwel geheel standalone werken (producten vanaf leveranciers importeren, productinfo optimaliseren, offers importeren (meerdere per product) producten naar platformen zetten, orders terug ophalen enz.

- orderverwerkingssysteem

- exactonline maar nu dus zoals ik nu ook gebruik als los niet gekoppeld systeem

 

Het pim en platform koppelingssysteem kan Akeneo dus vervangen en is in zowel plan A als B bruikbaar. als ik dus van plan B naar A wil doorgroeien is dat dus herbruikbaar.

Dat PIM systeem kan geen orders verwerken en kan ook niet bepalen welk aanbod wanneer waar moet komen.

Nu had ik eerst in gedachte on tijdelijk een willekeurige webshop aan dat PIm te koppelen enkel en alleen voor verwerken van orders maar de maker van die PIM adviseerde me ODO welke ook in het gehele plan A concept zou passen op langere duur.

 

Wat ik dus in Odoo zoek is orderverwerking (met koppeling naar een myparcel voor labels) en voorraad beheer met meerdere magazijnen (externe magazijnen van leveranciers en eigen magazijn) waarbij elk magazijn/offer eigen info heeft per product zoals minimum prijs, max prijs, levertijd, sku, voorraad enz.) en waarin via regels bepaald kan worden welk offer wanneer gebruikt moet worden (ofdat perse al in plan B moet of pas plan A hangt af van mogelijkheden/kosten).

 

Verder zag ik dat Odoo diverse andere interessante opties heeft als helpdesk (alle klantvragen vanaf verschillende kanalen), websitemaker, facturatie en voor de toekomst nog veel meer.

Mogelijk dat dit systeem dus ook in plan A en B past met oog op toekomst (in plaats van een Picqer).

 

nu vind ik lastig om vanaf de site zelf een goed beeld te krijgen en kan ik verder ook niet heel veel over vinden. benieuwd dus naar ervaringen hier hoe het systeem bevalt en hoe het dan gebruikt wordt en of er herkenning is met bovenstaande gezochte functionaliteit.

Ik heb ook al een demo aangevraagd maar niks gaat boven echte gebruikerservaring.

 

Als het allemaal zou passen is de kans groot dat ik op zo kort mogelijke termijn van mijn huidige situatie (daar komen met de wek meer problemen in) overga naar een Plan B ongeacht of financiering wel of niet rond komt en van daaruit doorga naar Plan A.

Als financiering wel rond komt zal plan A namelijk ook nog minimaal 3 tot 5 maanden duren om te realiseren en als die niet rondkomt dan kan 1 tot 2 jaar duren voordat ik plan A kan realiseren.

Terwijl plan B in 1 tot 1,5 maand realiseerbaar lijkt te zijn en daarna makkelijk opgaat in Plan A

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb Odoo een tijdje gebruikt en vond het niet slecht. Maar het is wel een duur verhaal wanneer je meerdere gebruikers en/of meerdere opties en subpakketten begint te gebruiken.

 

Nu ja, wat voor de ene duur is, is voor de andere een koopje.

 

Als je software/websites wil gaan koppelen bekijk dan Zapier (https://zapier.com/) eens. Goedkoop, heel gebruiksvriendelijk en werkt bijna met alles.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je reactie.

De vraag is inderdaad wat duur is.

de verschillende modules kosten maar paar euro per maand.

Maar heb gesprek met ze gehad en daar werd ik niet heel veel wijzer uit, klonk allemaal vooral erg ingewikkeld om bepaalde zaken mogelijk te maken.

 

Waarvoor ik odoo als optie zag is voor order verwerking, inkoop, klantenservice en mogelijk voor bedrijfswebsite.

 

zapier ziet er niet echt uit als iets voor orderverwerking en inkoop enzo.

 

Maar helaas nog niet veel meer duidelijk dus. ga nog eens bespreken met externe partij die gespecialiseerd is in koppelen en inrichten van odoo. anders moet ik andere (tijdelijke) oplossing vinden voor orderverwerking welke aan specifiek ander systeem gekoppeld kan worden.

 

 

Link naar reactie
  • 0
19 minuten geleden, Daniel_Nijmegen zei:

Bedankt voor je reactie.

De vraag is inderdaad wat duur is.

de verschillende modules kosten maar paar euro per maand.

Maar heb gesprek met ze gehad en daar werd ik niet heel veel wijzer uit, klonk allemaal vooral erg ingewikkeld om bepaalde zaken mogelijk te maken.

 

Waarvoor ik odoo als optie zag is voor order verwerking, inkoop, klantenservice en mogelijk voor bedrijfswebsite.

 

zapier ziet er niet echt uit als iets voor orderverwerking en inkoop enzo.

 

Maar helaas nog niet veel meer duidelijk dus. ga nog eens bespreken met externe partij die gespecialiseerd is in koppelen en inrichten van odoo. anders moet ik andere (tijdelijke) oplossing vinden voor orderverwerking welke aan specifiek ander systeem gekoppeld kan worden.

 

 

 

Hun module om sites te maken, zou ik alvast niet gebruiken. Daar zijn echt betere dingen voor. Wordpress bv.

 

Op zich zijn hun modules niet zo duur, maar het loopt echt wel op wanneer je er 5 a 10 nodig hebt. Ik wou er een achttal gebruiken en daar mocht ik elke maand ongeveer 130 euro voor neer tellen. M.i. kan dit goedkoper. Maar goed, da's iets wat ieder voor zich moet invullen.

 

Ik kan je wel in contact brengen met Odoo-specialisten. Pm mij maar, dan stuur ik je een telefoonnummer door.

 

Zapier is een koppelprogramma. Je kan data tussen 2 of meerdere sites versturen die ogenschijnlijk niet compatibel met elkaar zijn.

 

Zapier gebruik je bv. om je bestellingen op je website, automatisch te laten inboeken in pakweg Exact. Maar je kan het bv. ook gebruiken om e-mailadressen die bezoekers achterlaten op je website automatisch in te voeren in pakweg MailChimp.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Hun module om website te maken is geen geweldige oplossing nee, maar ik heb ook maar wat heel eenvoudigs nodig, eenvoudig paar pagina's in paar talen met wie we zijn, wat info over garantie, retouren en een contact formulier (wat weer handig lijkt in combinatie met hun klantenservice module). meer heb ik niet nodig.

De uiteindelijke webshops zullen met andere systeem als woocommerce of dergelijke gemaakt worden (waarvan enkel frontend gebruikt wordt en niet de backend).

 

€130 euro per maand zou ik weer niet veel vinden als het goede systemen zijn, voor veel van de systemen die ik nu gebruik betaal ik een stuk meer per maand.

 

Ik heb net ook bericht egstuurd naar een odoo specialist, maar stuur je ook een pm.

 

Duidelijk betreft zapier, maar ben nu dus eerst opzoek naar de systemen waarmee ik zou moeten koppelen.

1 kant is duidelijk (Het pim systeem/ platform koppelaar) (en daarvoor is geen zapier koppeling en zal ook niet zo van de plan kunnen vanwege zeer specifieke product en order info.

Link naar reactie
  • 0
1 minuut geleden, Daniel_Nijmegen zei:

Hun module om website te maken is geen geweldige oplossing nee, maar ik heb ook maar wat heel eenvoudigs nodig, eenvoudig paar pagina's in paar talen met wie we zijn, wat info over garantie, retouren en een contact formulier (wat weer handig lijkt in combinatie met hun klantenservice module). meer heb ik niet nodig.

De uiteindelijke webshops zullen met andere systeem als woocommerce of dergelijke gemaakt worden (waarvan enkel frontend gebruikt wordt en niet de backend).

 

€130 euro per maand zou ik weer niet veel vinden als het goede systemen zijn, voor veel van de systemen die ik nu gebruik betaal ik een stuk meer per maand.

 

Ik heb net ook bericht egstuurd naar een odoo specialist, maar stuur je ook een pm.

 

Duidelijk betreft zapier, maar ben nu dus eerst opzoek naar de systemen waarmee ik zou moeten koppelen.

1 kant is duidelijk (Het pim systeem/ platform koppelaar) (en daarvoor is geen zapier koppeling en zal ook niet zo van de plan kunnen vanwege zeer specifieke product en order info.

 

Simpel is goed. Maar ik zou toch voor Wordpress gaan, eventueel in combinatie met Visual Composer of Beaver of zo.

Heb je toch veel meer power in handen, die je vandaag nog niet nodig hebt, maar later misschien wel.

 

Ik zou Zapier gewoon eens proberen (kan gratis). Er hoeft immers geen officiële koppeling te zijn. Die was er bv. tussen mijn website-formulieren en Hubspot CRM en MailChimp ook niet.

 

Eigenlijk kan je met Zapier bijna alles met alles koppelen. En het is nog eens eenvoudig voor elkaar te krijgen ook.

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0

Ik had wordpress eerder ook in gedachte, maar dat maakt het al snel weer nodeloos ingewikkeld voor het weinige/eenvoudige wat ik nodig heb. bedoeling momenteel was eigenlijk om gewoon paar eenvoudige pagina's in simpele html te maken zonder enige verder beheerssysteem.  eenvoud is keywoord hier.

 

zal zapier eens beter bekijken, maar vermoed lastig omdat echt over zeer specifieke info gaat die heen en terug moet (weet dus enkel nog niet waarheen, wel waarnaartoe terug) en dat via een specifieke api van het basis systeem moet vanwege benodigde snelheid van heen en weer sturen van info.

Gaat om offer info van verschillende leveranciers  en voorraad waarna in externe systeem bepaald moet worden wat wanneer het juiste aanbod voor welk platform is en dat direct weer terug moet suren. realtime de voorraad tussen de systemen geupdate moet worden en meer aanhangende informatie)

Maar zal nog eens kijken of dat echt een meerwaarde is al rechtstreekse koppeling met de directe systemen.

Link naar reactie
  • 0

De laatste keer dat ik een Odoo specialist sprak (bijna een jaar geleden) vertelde hij mij dat voor een major version upgrade de database opgestuurd moet worden naar Odoo in België en dan krijg je een geupgrade versie terug die werkt in een nieuwe versie van Odoo. Ik kon mijn oren niet geloven. Hoe wil je dat doen met moderne software ontwikkelingsprincipes? Tevens kan Odoo een heleboel, maar niks echt goed. Automatisch BTW/ ICP aangifte bij de Belastingdienst? Nope.

 

De gratis versie van Akeneo is wel heel beperkt, vooral als je met meerdere mensen ermee gaat werken en de betaalde versie kost €27k per jaar aan enkel de licentie. Pimcore is spuuglelijk, maar veel flexibeler en uitgebreider dan Akeneo en nog gratis ook. Dus daar zou je ook naar kunnen kijken.

Link naar reactie
  • 0
17 minuten geleden, Daniel_Nijmegen zei:

Ik had wordpress eerder ook in gedachte, maar dat maakt het al snel weer nodeloos ingewikkeld voor het weinige/eenvoudige wat ik nodig heb. bedoeling momenteel was eigenlijk om gewoon paar eenvoudige pagina's in simpele html te maken zonder enige verder beheerssysteem.  eenvoud is keywoord hier.

 

zal zapier eens beter bekijken, maar vermoed lastig omdat echt over zeer specifieke info gaat die heen en terug moet (weet dus enkel nog niet waarheen, wel waarnaartoe terug) en dat via een specifieke api van het basis systeem moet vanwege benodigde snelheid van heen en weer sturen van info.

Gaat om offer info van verschillende leveranciers  en voorraad waarna in externe systeem bepaald moet worden wat wanneer het juiste aanbod voor welk platform is en dat direct weer terug moet suren. realtime de voorraad tussen de systemen geupdate moet worden en meer aanhangende informatie)

Maar zal nog eens kijken of dat echt een meerwaarde is al rechtstreekse koppeling met de directe systemen.

 

Snap ik. Daarom dat ik voor jou Wordpress lig aan te raden in combinatie met Visual Composer, Beaver of iets dergelijks.

Dan kan je zonder veel kennis, drag 'nd drop, een redelijk website bouwen en nog snel ook.

 

Jouw website is het centrum van het heelal. En daar kan je beter full control over hebben.

 

Wat ga je doen wanneer je jaren bij Odoo zit en zij plots definitief de stekker eruit trekken?

Hoe zit het met de SEO-waarde van hun code? Volgen die snel de updates mee van Google?

Kan je het gemakkelijk koppelen met een Payment Service Provider van jouw keuze? En hoe zit het met andere koppelingen van derde partijen?

Wat als een klant klacht zou indienen, al dan niet terecht, bij Odoo en zij héél jouw zaakje gedurende weken of zelfs definitief op slot legt?

Wie bezit het domein? Jij? Of Odoo?

...

 

Er zijn tientallen vragen die je kan stellen waarom je alvast over je website zoveel mogelijk controle hebt.

 

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0
2 minuten geleden, ShopJeRot zei:

De laatste keer dat ik een Odoo specialist sprak (bijna een jaar geleden) vertelde hij mij dat voor een major version upgrade de database opgestuurd moet worden naar Odoo in België en dan krijg je een geupgrade versie terug die werkt in een nieuwe versie van Odoo. Ik kon mijn oren niet geloven. Hoe wil je dat doen met moderne software ontwikkelingsprincipes? Tevens kan Odoo een heleboel, maar niks echt goed. Automatisch BTW/ ICP aangifte bij de Belastingdienst? Nope.

 

De gratis versie van Akeneo is wel heel beperkt, vooral als je met meerdere mensen ermee gaat werken en de betaalde versie kost €27k per jaar aan enkel de licentie. Pimcore is spuuglelijk, maar veel flexibeler en uitgebreider dan Akeneo en nog gratis ook. Dus daar zou je ook naar kunnen kijken.

 

Van Odoo bestaat ook een cloudversie en moet je niks databases updaten hoor. Nu ja, een eigen database heeft wél wat voordelen. Vooral wanneer je zelf software schrijft.

 

Ik vond de boekhoud/facturatie module ook maar een mager beestje. Eigenlijk zijn alle modules van Odoo vrij simpel en eenvoudig. Je krijgt de essentie mee, zonder veel toeters en bellen. Dikwijls is die essentie voldoende, maar soms is die ene toeter zo plezant... :) 

️ Haal meer uit je website, maak hem gebruiksvriendelijk

 

Download je gratis e-book

 

Link naar reactie
  • 0
1 uur geleden, ShopJeRot zei:

De laatste keer dat ik een Odoo specialist sprak (bijna een jaar geleden) vertelde hij mij dat voor een major version upgrade de database opgestuurd moet worden naar Odoo in België en dan krijg je een geupgrade versie terug die werkt in een nieuwe versie van Odoo. Ik kon mijn oren niet geloven. Hoe wil je dat doen met moderne software ontwikkelingsprincipes? Tevens kan Odoo een heleboel, maar niks echt goed. Automatisch BTW/ ICP aangifte bij de Belastingdienst? Nope.

 

De gratis versie van Akeneo is wel heel beperkt, vooral als je met meerdere mensen ermee gaat werken en de betaalde versie kost €27k per jaar aan enkel de licentie. Pimcore is spuuglelijk, maar veel flexibeler en uitgebreider dan Akeneo en nog gratis ook. Dus daar zou je ook naar kunnen kijken.

Akeneo stond eerst in de planning als PIM. wordt nu een totaal ander systeem welke niet als PIm gebouwd is maar dat functioneel wel is en alles perfect naar platformen kan koppelen.

 

1 uur geleden, ** Edwin ** zei:

Jouw website is het centrum van het heelal. En daar kan je beter full control over hebben.

grappig dat je zo noemt, dat is het namelijk juist niet. het is een eenvoudige afvanger om klanten die wat verder opzoek zijn naar nog eens de retour regels of via een directere manier in contact willen komen op te vangen. de website zal niet gepromoot worden, hij hoeft dus ook niet goed vindbaar te zijn. het is enkel dat we in e-mails en op briefjes bij bestellingen voor aanvullende informatie daarheen kunnen verwijzen. maar ik verkoop daar verder niks  en promoot daar ook niks. puur voor wie even wil nakijken wie we zijn, wat de voorwaarden zijn of ons een berichtje wil sturen.

 

1 uur geleden, ** Edwin ** zei:

Wat ga je doen wanneer je jaren bij Odoo zit en zij plots definitief de stekker eruit trekken?

het uiteindelijke systeem welke ik wil realiseren is zodanig dat daar zonder grote problemen alle aanhangende systemen in gewisseld kunnen worden voor andere systemen. dus dan wordt er gewoon een ander ERP systeem gekoppeld en draait de rest van de systemen gewoon door.

 

1 uur geleden, ** Edwin ** zei:

Hoe zit het met de SEO-waarde van hun code? Volgen die snel de updates mee van Google?

in mijn geval niet belangrijk

1 uur geleden, ** Edwin ** zei:

Kan je het gemakkelijk koppelen met een Payment Service Provider van jouw keuze? En hoe zit het met andere koppelingen van derde partijen?

belangrijkste koppeling wordt gebouwd en onderhouden door de partij waar ik het zoals ik maar eevn noem PIm systeem afneem. PSP is niet van belang, enige andere dat ik zover ik nu inschat nodig heb is een koppeling aar myparcel of vergelijkbaar iets.

 

1 uur geleden, ** Edwin ** zei:

Wat als een klant klacht zou indienen, al dan niet terecht, bij Odoo en zij héél jouw zaakje gedurende weken of zelfs definitief op slot legt?

Zou niet weten waarom een klant zou moeten klagen bij odoo aangezien de klant niks met odoo te maken heeft en daar niks van ziet (misschien klantcontact systeem).

Maar niks waar een klant over kan klagen heeft wat met odoo te maken, orders zouden daar verwerkt worden maar wordt daar niks verkocht ofzo.

En dat verhaal heb je dan uiteraard met elk ERP systeem welke je zou koppelen.

1 uur geleden, ** Edwin ** zei:

Wie bezit het domein? Jij? Of Odoo?

al mijn domeinnamen zijn via derde partijen geregistreerd, hosting en domeinnamen zijn nu ook allemaal al gescheiden geregeld.

 

1 uur geleden, ** Edwin ** zei:

Ik vond de boekhoud/facturatie module ook maar een mager beestje. Eigenlijk zijn alle modules van Odoo vrij simpel en eenvoudig. Je krijgt de essentie mee, zonder veel toeters en bellen. Dikwijls is die essentie voldoende, maar soms is die ene toeter zo plezant... :) 

boekhouding zal ik ook niet via hun doen, dat doe ik in exactonline.

 

Het geheel is echt als orderverwerking later eventueel aan te vullen met inkoop, klantenservice en website. de daadwerkelijke verkoop zal weer in externe systemen gebeuren, odoo zou puur voor verwerking van bepaalde zaken zijn.

maar mogelijk dat ander ERP beter is, dat probeer ik nu dus te ontdekken.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb praktijk ervaring met Odoo. Het ligt echt aan de partner die je uitkiest. Wij hebben de verkeerde gekozen en zitten nu met de rotzooi die uiteraard niet zonder nog meer te betalen hersteld wordt. Of te wel chantage! Pas op! 

Link naar reactie
  • 0

Je kan het uiteindelijk waarschijnlijk met alle pakketten doen.

Zapier

Odoo

Wordpres

Misschien zelfs CCV shop

 

Enige is dat je een implementatie partner nodig zal hebben, want er is bij elke optie technische kennis nodig voor de koppeling. Denk dat je beter opzoek kan naar een geschikte partner die je vervolgens kan adviseren. Veel hangt natuurlijk af van je huidige software.

Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

Traprenovaties | Treinkaartjes | DC Timmerwerken

Link naar reactie
  • 0

Ondertussen nog steeds bezig met dit project. nu iemand ingeschakeld die van afstandje alles eens goed kan bekijken en zien wat nu de juiste systemen zijn en hoe alles aan elkaar gekoppeld kan worden en hoe ik in kleine stapjes naar gewenste systeem kan groeien.

 

Van odoo heb ik op laatste mails geen reactie meer ontvangen (communicatie verloopt heel vreemd).

Bij implementatie partner kreeg ik schatting/offerte van minimaal 50.000 euro als ik dat met Odoo wil realiseren (het idee van odoo begon met adviezen van iemand die aangaf dat ik met odoo snel en goedkoop voor paar tientjes per maand kon starten).

 

Heb in elkgeval even een paar stapjes terug gedaan en nu wat advies gevraagd en laat dus iemand er wat neutraler naar kijken om mij verder te adviseren hierin.

Link naar reactie
  • 0
Op 28-5-2020 om 08:07, HouseOf zei:

Ik heb praktijk ervaring met Odoo. Het ligt echt aan de partner die je uitkiest. Wij hebben de verkeerde gekozen en zitten nu met de rotzooi die uiteraard niet zonder nog meer te betalen hersteld wordt. Of te wel chantage! Pas op! 

Het voordeel van Odoo is dat het open source is, je zou dus kunnen overstappen naar een andere Odoo partner oid. Maw, je bent niet gebonden aan die ene Odoo partner.

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ik ben inmiddels al even bezig met in het invoeren van Odoo (community versie) in een productieomgeving en nog steeds ben ik erg enthousiast. De software is laagdrempelig en heel erg open. Voor sommige dingen heb ik een plugin gekocht, voor andere dingen programmeren we zelf, omdat je heel makkelijk er tegenaan kunt programmeren. 

 

De grote valkuil van een systeem als dit is dat je terecht komt in een typische ERP implementatie waarin je teveel uit handen geeft en daardoor je blauw betaalt aan consultants. Dat ligt naar mijn mening echter niet in de software-keuze maar in de wijze waarop zulke partijen gewend zijn software te implementeren.

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Link naar reactie
  • 0

ik heb redelijk specifieke wensen betreft software.

Ik heb bij diverse partijen geinformeerd, Odoo zelf reageert nergens meer op via mail betreft vragen over mogelijkheden en hun succes packs of die geschikt zijn voor wat ik nodig heb.

Maar dat is ook raar systeem, als je naar accountmanager mailt ontvang je die mail zelf maar komt blijkbaar ook bij accountmanager die niet meer antwoord.

 

Heb ook elders offertes gevraagd, zo ook bij een partij die eerst aangaf dat dat voor een klein bedrag gerealiseerd zou kunnen worden en de offerte uiteindelijk groeide maar meer als 50K euro.

 

ben nu vergaand met andere partij die genoeg mogelijkheden ziet om mijn wensen deels in odoo te realiseren.

 

Hoop zeer binnenkort opdracht voor de bouw te kunnen geven (Odoo is deel van een groter systeem)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    10 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.