Jump to content

JorisRood

Junior
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • First name
    Joris
  • Last name
    Rood
  • Website address
  • How did you find us:
    anders

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Sprout
    Quotenet
  1. There is no better time and place to be an entrepreneur than now in China. It has the market. It is the second largest world economy with 1.3 billion consumers and over 400 million Internet users. It has the capital. Last year, 476 companies went public in China, compared to 154 in the US. Also in 2010, 11 billion dollars of venture capital was raised in China, which is expected to surpass the American level this year. It also has the talents. Many entrepreneurs in China are enjoying wild success with exponential growth. However, the cultural gaps between the eastern and western worlds, t
  2. Marcel started his career at Randstad ending at management level after only 11 years. However, he felt the need to do it himself. He started his own company, Flex. Flex became one of the bigger companies in flexible workforces. A merger followed and at the age of 38, Marcel chose to go his own way. A period of searching followed. Now, he’s helping other entrepreneurs building a solid growth strategy with Peak Value, which will soon be an international force to reckon with. Lex Beijer started his career in the IT industry at Multihouse and Roccade. After several years he decided to
  3. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  4. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  5. EFactor presenteert, in samenwerking met Symbid en BiTS in Communication, het eerste Crowdfunding & Online Sourcing event dat op een interactieve manier wordt geïntroduceerd. Dit aan de hand van een aantal case studies, maar ook door het gewoon te doen! BiTS in Communications, het platform om je business plan mee te optimaliseren, zal een Speed Sessie organiseren om jouw business plan E-Certified te maken. Om het knallend af te sluiten eindigen we met de Social Media Cabaret Show van Boom Chicago. Kom jij ook op 22 Juni? Website Naar website van evenement Organisat
  6. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  7. EFactor, in collaboration with Aurium Commerce, are pleased to present this network lunch "Generating Revenue using the Social Media” hosted by Centraal Beheer Achmea. During this workshop you will learn about Aurium's method called Social Media Patterning specifically created to lead to the fastest possible branding of your company and people with customer contacts. After testing it themselves and writing a book called “On Becoming a Brand!”, many customers have profited from this method. Apart from sharing the theory, the latest results and insights are presented in this interactiv
  8. Kijk als je nu gelijk zo'n reactie had geplaatst had deze discussie nooit uit zijn verband getrokken hoeven te worden. Ik heb nooit ontkend dat mijn organisatie dit evenement met eenzelfde thema organiseert. Daarom snap ik de reacties die hierop volgen ook. Helaas snap ik alleen niet de kinderachtige manier inclusief negatieve uitingen aan persoonlijk adres. Zoals ik hierboven al zei, wil ik dit topic helemaal niet gebruiken uit het oogpunt van adverteren. Het evenement dat ik hier geplaatst heb, deed ik al geruime tijd geleden. Toen besloot ik niet om dit topic te starten wat ook prima
  9. Kijk dat is nou het gevaar van sociale media, voor je het weet zet iemand je even op je nummer, en dan druk ik mij voorzichtig uit. Beetje de omgekeerde wereld niet, eerst een event organiseren en dan hier quasi intellectuele vragen komen stellen zogenaamd omdat je geïnteresseerde bent maar eigenlijk laat je zien dat je de ballen verstand hebt van social media. Bedroevend, badmeesters die zelf niet kunnen zwemmen maar wel op zoveel mogelijk plaatsen komen lurken naar informatie die ze zelf niet hebben en vervolgens overal met andermans veren gaan lopen koketteren. Ik
  10. Je hoort mij hier toch met geen woord reppen over een event or what so ever. Jij bent degene die hier aandacht aan besteedt en de reclame maakt op het moment. Is het ooit al eens bij je opgekomen dat ik hier gewoon ben om juist wel achter de feiten te komen, en mijn observaties te testen aan de meningen van anderen. Volgens mij heeft er daarnaast niemand moeite mee dat ik deze discussie voer Bedankt voor weer een leuk berichtje met totaal irrelevante onnodige informatie.
  11. Ik geloof eerlijk gezegd wel degelijk dat ze weten waar ze het over hebben. Wat mij echter vaak tegenstaat is dat zo'n persoon van buitenaf jou media beleid gaat bepalen. Daarnaast heeft het natuurlijk effect op je naamsbekendheid, maar blijft het daar altijd maar in hangen. Waarom wordt er nooit nagedacht over manieren die ook echt daadwerkelijk geld in het laadje brengen. Hier heb ik het niet over het bovengenoemde 'rammen' maar op een sociale en creatieve manier werken aan het verhogen van de omzet en het algehele niveau van de organisatie.
  12. Sorry?? Ik kom hier gewoon een normale discussie voeren, zonder affiliate of links etc. Juist doordat ik op twitter er veel over heb gepraat valt het mij op dat er dagelijks wel weer 20 nieuwe social media experts mij vinden.Daardoor ben ik gewoon benieuwd wat de mening hier bij andere mensen over is. Ik hoop dat ik straks een inhoudelijke reactie mag verwelkomen :)
  13. Momenteel zijn er echt zoveel 'social media experts' Wat is nog de waarde van dit woord en hoe kun je nu weten welk persoon voor jou onderneming het meest geschikt is? Ik heb vaak het idee dat ze blijven hangen in het standaard verhaal over het verhogen van je brand awareness. Maar waarom heeft niemand het over het genereren van omzet voor de organisatie? Benieuwd naar de reacties en meningen van ieder!
  14. JorisRood

    Holland Innovation Day

    EFactor is een social network site voor ondernemers en biedt hen hulpmiddelen aan om hun bedrijf te starten of te doen doorgroeien. Naast een online platform organiseren wij ook netwerkevenementen waaronder ook ons volgende evenement, in samenwerking met NeBiB, Nyenrode en Baker Tilly Berk; “Holland Innovation Day”. Het doel van het evenement is: - Assistentie geven bij het het maken en uitvoeren van een business plan - Goed advies krijgen van informals en investeerders - Het vinden van een goede investering in ondernemers Ondernemers kunnen tevens tijdens “Holland Innovation Day”
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept