JorisRood

Junior
  • Aantal berichten

    20
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

JorisRood's trofeeën

  1. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  2. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  3. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  4. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  5. Kijk als je nu gelijk zo'n reactie had geplaatst had deze discussie nooit uit zijn verband getrokken hoeven te worden. Ik heb nooit ontkend dat mijn organisatie dit evenement met eenzelfde thema organiseert. Daarom snap ik de reacties die hierop volgen ook. Helaas snap ik alleen niet de kinderachtige manier inclusief negatieve uitingen aan persoonlijk adres. Zoals ik hierboven al zei, wil ik dit topic helemaal niet gebruiken uit het oogpunt van adverteren. Het evenement dat ik hier geplaatst heb, deed ik al geruime tijd geleden. Toen besloot ik niet om dit topic te starten wat ook prima had gekund. Met mijn ervaringen van de afgelopen weken vond ik echter dat ik behoefte had aan duidelijkheid ten opzichte van mijn standpunten. Zelf ben ik geen social media expert maar interesseer ik mij wel erg in dit onderwerp. Ik weet daarom heel goed dat je sporen achterlaat op het internet en zal mij hier ook nooit voor schamen. De gedragsregels hieromheen zijn mij ook volstrekt duidelijk. Kortom ik ben gewoon benieuwd naar de waarde van zogeheten experts. Daarnaast zie ik deze weinig praten over andere dingen dan naamsbekendheid verhogen. Ik hoop dat we vanaf nu gewoon normaal met elkaar kunnen praten en er een constructieve discussie ontstaat.
  6. Kijk dat is nou het gevaar van sociale media, voor je het weet zet iemand je even op je nummer, en dan druk ik mij voorzichtig uit. Beetje de omgekeerde wereld niet, eerst een event organiseren en dan hier quasi intellectuele vragen komen stellen zogenaamd omdat je geïnteresseerde bent maar eigenlijk laat je zien dat je de ballen verstand hebt van social media. Bedroevend, badmeesters die zelf niet kunnen zwemmen maar wel op zoveel mogelijk plaatsen komen lurken naar informatie die ze zelf niet hebben en vervolgens overal met andermans veren gaan lopen koketteren. Ik zou hier echt weer op kunnen reageren, en weer een reactie terug krijgen. Hier schieten wij beide denk ik alleen niets mee op. Zoals ik hierboven al heb beschreven, ik wil graag hier verder over praten. Mochten jullie daar geen zin in hebben, hoef je ook niet meer te reageren.
  7. Je hoort mij hier toch met geen woord reppen over een event or what so ever. Jij bent degene die hier aandacht aan besteedt en de reclame maakt op het moment. Is het ooit al eens bij je opgekomen dat ik hier gewoon ben om juist wel achter de feiten te komen, en mijn observaties te testen aan de meningen van anderen. Volgens mij heeft er daarnaast niemand moeite mee dat ik deze discussie voer Bedankt voor weer een leuk berichtje met totaal irrelevante onnodige informatie.
  8. Ik geloof eerlijk gezegd wel degelijk dat ze weten waar ze het over hebben. Wat mij echter vaak tegenstaat is dat zo'n persoon van buitenaf jou media beleid gaat bepalen. Daarnaast heeft het natuurlijk effect op je naamsbekendheid, maar blijft het daar altijd maar in hangen. Waarom wordt er nooit nagedacht over manieren die ook echt daadwerkelijk geld in het laadje brengen. Hier heb ik het niet over het bovengenoemde 'rammen' maar op een sociale en creatieve manier werken aan het verhogen van de omzet en het algehele niveau van de organisatie.
  9. Sorry?? Ik kom hier gewoon een normale discussie voeren, zonder affiliate of links etc. Juist doordat ik op twitter er veel over heb gepraat valt het mij op dat er dagelijks wel weer 20 nieuwe social media experts mij vinden.Daardoor ben ik gewoon benieuwd wat de mening hier bij andere mensen over is. Ik hoop dat ik straks een inhoudelijke reactie mag verwelkomen :)
  10. Momenteel zijn er echt zoveel 'social media experts' Wat is nog de waarde van dit woord en hoe kun je nu weten welk persoon voor jou onderneming het meest geschikt is? Ik heb vaak het idee dat ze blijven hangen in het standaard verhaal over het verhogen van je brand awareness. Maar waarom heeft niemand het over het genereren van omzet voor de organisatie? Benieuwd naar de reacties en meningen van ieder!
  11. Het evenement waar niet alleen maar aandacht wordt besteed aan het ontwikkelen van je brand awareness. Maar waar vooral gefocust wordt op hoe er nou eigenlijk geld verdiend kan worden met het gebruik van Social Media. Kortom een evenement waar je bij zou moeten zijn.
  12. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  13. Op 16 maart is er alweer de 9e editie van: Holland Innovation. Dit evenement zal plaatsvinden bij Nyenrode, de Ondernemende Universiteit. Wat kunt u allemaal verwachten bij Holland Innovation 2011 Wat u krijgt zijn echte workshops, ondernemerscontacten en kansen op kapitaal. De informele sfeer geeft kans op kennis en contacten die u normaal nooit krijgt. En dat leidt tot versnelling, waar anderen achterblijven. Wij en u brengen onderwijs en praktijk, ondernemers en informal investors, kleine met de grote economie in verbinding. Waarbij iedereen frisse, nieuwe relaties opdoet. Relaties om mee samen te werken, van wie u klant kunt worden of simpel, waar u wat van leert. Heb je vragen en/of opmerkingen over dit evenement, stel ze gerust en dan beantwoord ik ze zo snel mogelijk!
  14. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  15. Spotify werkt erg leuk aangezien je gewoon echt zowat alle muziek kunt vinden. Maar 20 uur muziek luisteren is voor veel mensen genoeg naast hun gewone bibliotheek Ik luister vrijwel altijd muziek vanaf mijn laptop/ipod als ik aan het werk ben, maar voel me niet geneigd om ook nog eens te betalen voor Spotify.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.