Jump to content

DroomDecor

Junior
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    41-45
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. Heerlijk dat er ook mensen zijn die zich niet af laten schrikken door de grote bedrijven en mannen in dure pakken ;) De email is inmiddels de deur uit................ eens kijken of ze bij Gettyimages hun fout toe willen geven ;) Of dat ze met hun staart tussen de benen het hazenpad kiezen! Bedankt voor jullie input mannen! Groet, Reinie
  2. Hallo allemaal, Krijg net ook een factuur van Gettyimages met een foto van orchideeen in potjes erop. Ik verkoop helemaal geen orchideeen, en heb deze foto ook niet gebruikt. Ik fotograveer al mijn arikelen zelf. Daarbij is de screenshot ook van een hele andere website dan die van DroomDecor Is dit nou een spookfactuur en kan ik doen alsof ik hem niet gekregen heb, of moet ik daadwerkelijk actie ondernemen? Alvast bedankt, Reinie
  3. Goede tip Peter :)! Korter kan een telefoongesprek niet verlopen, dus zo zal mijn volgende gesprek met deze mensen denk ik ongeveer gaan hahahaha!
  4. Wat fijn dat er op dit forum zo snel gereageerd wordt. Het blijft sinds donderdag lekker rustig met de Indiase telefoontjes ;), dus hopelijk heeft het gesprek op die dag toch zoden aan de dijk gezet :)! @ mmint, bedankt voor je heldere uitleg, het is me nu helemaal duidelijk! En ............ inderdaad een gewaarschuwd mens telt voor 2;)
  5. Hoi allemaal! Krijgen jullie de laatste dagen ook zoveel vervelende telefoontjes, met Engels sprekende mensen die vragen of je een computer hebt? Ik wordt dagelijks gebeld en ik wordt er een beetje simpel van. Als ik vraag waar ze voor bellen, krijg ik telkens antwoord dat ze vanuit Amsterdam bellen en vragen ze nogmaals of ik een computer heb. Bij de vraag 'Waarom wil je dat weten" leggen ze neer. Ze hebben een Indiaas accent, dus ik denkt dat ze vanuit India bellen en niet vanuit Amsterdam, maar goed. Waarom, dat snap ik niet. Het is trouwens een anoniem nummer. Heeft iemand een idee waarom die lui bellen? Groetjes, Reinie
  6. Wat is Brood toch een kanjer zeg! Ik kijk wekelijks naar de topics die worden behandeld. Helaas kan ik zelf zelden of nooit iets zinnigs bijdragen. Maar ik moet je toch zeggen dat ik het geweldig vind hoe wij allemaal door bijvoorbeeld Brood gesteund met veel kennis van zaken. Ik neem mijn petje voor je af Brood, je hebt mijn respect! Reinie DroomDecor
  7. Beste mensen, Even een laatste stand van zaken. We hebben de eigenaar van het bedrijf die onze foto's gebruikt, een factuur gestuurd. Wat weer resulteerde in een hoop verwensingen etc. etc. De meneer deelde in ferme woorden mede, dat hij onder geen beding bereid was om te betalen. Ook zei hij dat als we het lef hadden de naam van zijn bedrijf te noemen in welk forum dan ook, dat wij dan een rechtszaak wegens smaad aan onze broek hadden hangen. Op aanraden van de heer Engelfriet heb ik contact met een gespecialiseerde advocaat opgenomen. Deze denkt dat we een hele goede zaak hebben, hij wilde in eerste instantie nogmaals een brief met factuur naar de meneer in kwestie sturen. De kosten van zo'n brief zou op ongeveer € 400,00 / € 450,00 komen. Deze kosten moeten we in eerste instantie zelf betalen, deze zouden we eventueel later aan het andere bedrijf kunnen doorberekend. (We vinden het wel een enorm bedrag voor een brief). Wanneer de tegenpartij dan nog niet bereid was te betalen zouden we de weg naar de rechtbank gaan bewandelen. We moesten bij ons zelf te rade gaan of het ons dat allemaal waard was. En daar zijn we nog niet uit! Is het ons dit allemaal waard? Heeft een van jullie hier wel eens mee te maken gehad? Met warme groet uit Hengelo, Reinie
  8. Hallo Ijzer, Ik neem aan dat je bericht aan mij is gericht, dus hier mijn antwoord. In mijn eerste bericht op dit forum heb ik al geschreven dat ik hem over het ongeoorloofd gebruik van mijn foto een bericht heb gestuurd. Hierop heeft deze meneer weliswaar geen reactie gegeven, maar hij heeft de achtergrond van de foto wit gemaakt. En dan is het einde oefening heb ik me laten vertellen. Ik ben benieuwd wat jij had gedaan Ijzer! Groetjes, Reinie
  9. Dank je wel Brood ;)! Ik maak de foto's van onze artikelen allemaal zelf. Vooral omdat de details in met name onze houtsnijwerken kunnen nogal verschillen. Ik wil dat onze klanten exact het artikel krijgen die ze besteld hebben. Foto's uitwisselen zou een leuk idee zijn, maar in ons geval kan dit dus niet. Groetjes, Reinie
  10. Hallo Allemaal! We zitten hier ook even te brainstormen en komen tot de conclusie dat Sandra gelijk heeft. Het zal gewoon heel erg moeilijk worden om je foto's op zo'n manier te beveiligen, zodat ze niet makkelijk gekopieerd kunnen worden. We zitten echt in dubio! Niet dat onze foto's super de luxe zijn. Maar we zijn best veel tijd kwijt om foto's te maken van onze artikelen. Om ze dan later in een andere webwinkel te zien als presentatie van hun artikel, daar wordt je toch niet echt vrolijk van! We zijn nieuwsgierig of er meer bedrijven op dit forum zijn die met het ongeoorloofd gebruik van foto's en/of tekst uit hun webwinkel zijn geconfronteerd? En hoe hebben zij dit hebben afgehandeld. Groetjes uit een druilerig Hengelo! Reinie
  11. Halle Ekezee, Hoe gaat dat in zijn werk? En blijft de foto dan van dezelfde kwaliteit? Groetjes, Reinie
  12. Iedereen bedankt voor jullie reacties! We gaan even kijken wat voor ons het makkelijkste en beste is om te doen. Groetjes, Reinie
  13. Bedankt voor jullie snelle reacties! Hoe pak ik dit aan met betrekking tot het watermerk? Is er misschien een programma in de omloop die zo'n soort watermerk over een foto kan zetten? En versleutelen, ja dat zou ook een oplossing zijn. Iemand een idee hoe ik dit kan doen? Groetjes uit Hengelo, Reinie DroomDecor
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept