Jump to content

Edith61

Senior
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

Personal info

  • How did you find us:
    zoekmachine
  • Gender
    Female
  • First name
    Edith
  • Last name
    Indewey
  • Company or organization name
    Arovite wellness & beauty

Register

  • You are:
    ondernemer
  • What age group do you belong to?
    46-50
  • You are primarily interested in:
    commercie en marketi
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    MKB

Company info

  • Location
    Noord Limburg
  • Branch
    28
  • Branch 2
    31
  1. Ja een keten maar allemaal verschillende takken van bedrijven dus geen soortgelijke bedrijven :) Dat maakt het moeilijk om te sparren.
  2. Af en toe heb je het idee dat je een beetje vastloopt. Je weet het ff niet meer. Je hebt even iemand nodig waar je mee kunt overleggen, iemand die je een zetje in de goede richting geeft. Iemand die frisse ideeën heeft. Zo iemand zoek ik dus. Als kleine zelfstandige ben ik met mijn wellness en beautysalon binnengerold bij een grote keten. Sinds 2 jaar draai ik daar nu mijn salon. Dit gaat met vlagen heel erg goed en met vlagen wat minder. Het ligt gewoon aan de mensen die er zijn. Er zijn telkens wisselende gasten waardoor je a la minute moet inspringen op de vraag. Wie heeft tips waar ik een goed coach/sparringpartner kan vinden???? Alvast bedankt.
  3. De links staan op de website zelf, dus op de welkomstpagina, en de pagina van bijvoorbeeld beschrijvingen. Dus zou er een lek moeten zijn. Maar het bedrijf dat de website gebouwd heeft en de website host doet ook de updates van de CRM, daar hoef ik zelf allemaal niets aan te doen. Het is mij duidelijk dat dat bedrijf dus geen goed beveiligd systeem of programma heeft. Maar eigenlijk is mijn vraag nu dus wat ik het best e kan doen als ik de site zelf opnieuw gemaakt heb? Een andere beheerder zoeken? Een eigen server huren? Een andere Webhostbedrijf zoeken?
  4. Ja er wordt dus inderdaad gebruik gemaakt van cms.
  5. Ik heb het laatste half jaar telkens links van replica watches op mijn website. De eerste maanden was het alleen in de webshop (die een andere naam heeft dan mij. Website) maar nu is het de laatste maanden ook telkens op de normale website. De links worden her en der op de site gezet en ik krijg telkens aanvraagformulieren die spam zijn. Het bedrijf dat mijn website gemaakt heeft en de hosting doet krijgt het niet opgelost. Naar mijn mening ligt het toch aan hun server of zie ik dat verkeerd? Ik heb de webshop al tijdelijk uit de lucht gehaald maar de website kan ik niet missen. Nu wil ik zelf een nieuwe site gaan maken (had ik voorheen ook zelf gedaan). Maar wat kan ik nu het beste doen om te voorkomen dat die ook weer gehacked word?
  6. Ik weet nu dat de foto niet van de leverancier was dus die heb ik toch zelf van internet gehaald. Ik heb geen bewijs gekregen. Wel wat antwoorden op die lijst vragen die iemand had voorgesteld maar niet allemaal. De foto was een vrouw die make up van een borstel afblaast.
  7. En ja hoor. Vandaag weer een brief van Getty Images. Belangrijkste deel cuit de tekst: In geval van niet betalen van het schikkingsbedrag van €799,50 zullen wijhet dossier overmaken aan onze juridische afdeling of onze advocaat en bestaat dus de mogelijkheid dat er onmiddellijk juridische stappen ondernomen worden ter bekoring van een hogere schadevergoeding dan het bedrag dat wij nu via deze schikking aanbieden. Wat nu? Moet ik hierop reageren? Ik heb sinds de eerste brief intussen foto's gekocht via internet. Daarvoor betaalde ik 35 euro voor 4 foto's. Is het een idee om een tegenvoorstel te doen van bijv. 10 euro? Want 800 incl. Btw is toch belachelijk voor 1 foto? Graag jullie advies.
  8. Sorry dat ik het niet eerder heb laten weten maar dit project is voor mij al van de baan. Ik heb alles goed op de rij gezet en heb besloten er niet in te stappen. Financieel een te groot risico en niet haalbaar in deze tijd. Bedankt voor jullie reacties.
  9. Tot op heden niets meer gehoord. Hoop ook niets meer te horen :)
  10. Bedankt voor jullie ideeen. Ik ga het allemaal eens uitgebreid bekijken op internet. Deze topic kan weer worden afgesloten :)
  11. @Roel, ja dat begrijp je goed. Ik heb het eindelijk geregeld. Het idee met flyers of kaartjes om in te vullen had ik zelf ook als aanvulling op mail en telefoon. Die vaste uren lijkt me ook goed plan. Online agenda niet want niet alle behandelingen duren bijv. Een uur.
  12. Ik ben gevestigd op een vakantiepark waar de gasten die er op vakantie zijn moeten kunnen reserveren :)
  13. Ik moet manieren zien te vinden waarmee klanten kunnen reserveren. Als ik bezig ben met behandelingen is de deur gesloten en staat de telefoon uit ivm de rust die er moet zijn. Wie heeft ideeën voor manieren waarop mensen kunnen reserveren? Natuurlijk kan dat door het inspreken van voicemail of het sturen van een mail. Maar wat kan nog meer. De klanten zijn op vakantie dus hebben niet altijd de mogelijkheid om te mailen of bellen.
  14. Dank je, zal ik doen. :) Maar rood en zwart zijn de kleuren van mijn salon. Ik zal de letters donkerder maken.
  15. Ik had een ander voorstel gedaan aan de manager. In eerste instantie ging men niet akkoord en hielden ze vast aan het bedrag wat ze eerder voorgesteld hadden. Ik heb dat laten bezinken en ben er toch tegenin gegaan en heb vast gehouden aan mijn voorstel. In eerste instantie wilde hij toen het huidige huurcontract door laten lopen. Ik heb toen gezegd dat dat reden voor mij was om te stoppen. Toen zei hij dat ik dan formeel op moest zeggen middels een brief. Ik zei dat is oke. Dan kon Center parcs alsnog binnen de opzegtermijn van 3 maanden reageren. Ik zei dat dat prima was. Toen ineens draaide hij om en ging akkoord met mijn voorstel. Er wordt een nieuwe huurovereenkomst opgemaakt, in eerste instantie weer voor een jaar met daarna stilzwijgende verlenging. De huur wordt vast zoals ik had voorgesteld voor het bedrag dat ik had voorgesteld. Verder doe ik voortaan zelf alle reserveringen en ontvang ik dus ook meteen de betalingen. Ik ben er erg blij mee! Door sterk te blijven en het advies van o.a. happy Feet op te volgen heb ik het gered. Bedankt allemaal voor jullie adviezen en steun. Ik voel me weer sterk en ga er vol tegenaan.

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept