marc_amsterdam

Newbee
  • Aantal berichten

    3
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

marc_amsterdam's trofeeën

  1. Hallo, Heeft iemand hier wellicht een oplossing voor? Ik loop nog steeds met hetzelfde probleem rond.. Bij voorbaat dank, Marc
  2. Dus je bedoelt letterlijk van Rekening A naar B overmaken het bedrag van de PIN-betaling? Gezien het vele aantal pin-betalingen (ook in de toekomst) wordt het dan alweer bijna goedkoper een tweede PIN-terminal te nemen bijna. Eigenlijk zou ik een PIN-machine moeten hebben waar ik van tevoren kan kiezen op welke rekening ik wil pinnen (A of B). Bestaat zoiets?
  3. Hallo, Dit wordt mijn eerste berichtje hier op dit forum. Ik zal mijzelf even voorstellen, mijn naam is Marc uit Amsterdam. Ik run al 6 jaar lang samen met mijn compagnon een audio/video bedrijf in Heerhugowaard wat erg goed gaat (vanaf nu bedrijf A). Ongeveer 2 jaar geleden hebben we besloten (ten behoeve van de debiteuren) een PIN apparaat aan te schaffen via een lease regeling van de Rabobank. Deze werd geschakeld aan een nieuwe rekening van de Rabobank (voor het gemak rekening A). Nu ongeveer een jaar geleden hebben we een nieuw bedrijf geopend (in hetzelfde pand), dit is een webshop. Toen we steeds vaker de vraag kregen of klanten ook af konden halen hebben we besloten dit toe te staan. Deze klanten konden vervolgens kas en via pin betalen. (nieuwe bedrijf is bedrijf B). Nu hebben we maar 1 pin apparaat voor beide bedrijven. Het nadeel hiervan is dat het allemaal naar dezelfde rekening gaat. Zoals jullie zullen begrijpen is dit voor ons erg onoverzichtelijk. Wat ik me afvroeg; herkennen jullie dit probleem? En wat kun je er het beste tegen doen? In afwachting van uw reactie.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.