Z.ep

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

Z.ep's trofeeën

  1. Beste prikkers, Voor een schoolopdracht probeer ik in kaart te brengen volgens welke studie/methode je het beste mediawaarde (ROI) kunt meten. Ik richt mij in mijn onderzoek, op het meten van sportsponsoring. Op welke manieren kun je alle publicitaire aandacht vaststellen en dit omzetten naar een financiële waarde. In Duitsland zit het bedrijf IFM-medienanalyse dat de media exposure meet. Dit gebeurd mede door alle tv beelden te screenen en te timen, idem voor radio en de advertentie plus publicaties uit de krant. Zijn bepaalde studies/ methoden die hier algemeen voor worden gebruikt? Of weet iemand andere bedrijven of manieren om dit te meten? Als iemand weet hoe dit in zijn weg gaat, contact me. Ik ben zeer benieuwd hoe deze onderzoeken in zijn werk gaan. Groet Ron. z.ep@live.nl http://www.ifm-medienanalysen.de/en/Portfolio/media_research.php
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.